Modetopic #2 (Deel 1)

Donkerblauw of bruin (of misschien zelfs donkergroen) lijkt me heel mooi!

Weet iemand hoe het blonde vrouwelijke model van Colourful Rebel heet? Kan het nergens vinden en het lijkt me leuk om haar te gaan volgen, als ze insta / fb heeft.

Het is wel niet echt mode maar meer praktisch: hebben jullie regenjas aanraders? Bij voorkeur een die niet het beruchte braadstoom effect geeft?

1 like

Ik naai een stukje garen in de panty. Dan weet ik aan de hand van de kleur van het draadje welke kleur en hoeveel den het is.

1 like

Ik heb een kartonnen opbergdoos van IKEA met allemaal vakjes en daar doe ik ze opgerold in. Bovenste rij 20 denier, tweede rij hoger etc. Kwetsbare pantys in de originele verpakking naast de doos. Je zou ook nog op de deksel labels kunnen doen zodat je ziet welke panty in welk vakje zit. Voor mij werkt het fijn

Zo eentje (niet mijn foto)
afbeelding

3 likes

Wauw wat georganiseerd haha dit wil ik ook.

Zoektocht begint serieuze vormen aan te nemen :astonished:.

Als iemand dit broekje in maat 40 ergens ziet: AUB laat het mij weten!! Ik eyeball al weken de H&M website en heb alle filialen bij mij in de buurt al doorgespit. Vooralsnog zonder succes.

Edit: plaatje toegevoegd

Ik heb een tip! Deze beha’s van de pri. Ik draag ze zonder pads in maat XL en heb dikke tetten. Ze heten wireless bra ofzo en zijn vet comfi!


10 likes

Zwarte blazer, wit t-shirt, wit hemd, goed zittende jeans, LBD of donkerblauw, mooie schoenen, mooie handtas.

3 likes

Ik zou hier nog een geklede broek en een knitted sweater aan toevoegen.

1 like

Zwarte broek, zwarte spijkerbroek, blauwe spijkerbroek (high-waisted, straight leg), zwarte jurkjes met lange én korte mouwen, witte, grijze en zwarte blouse (liefst van natuurlijk materiaal), wit t-shirt, zwarte blazer, witte en zwarte trui, lange zwarte wollen blazerjas, beige trenchcoat, mooie sjaal (grijs of camelkleur), zwarte pumps en enkellaarzen, en een middelgrote zwarte handtas, die ook als schoudertas kan. Op de pumps na, heb ik dit wel in de kast, al zouden sommige kledingstukken wel een iets duurzamere upgrade kunnen gebruiken.

2 likes

Ik zou vooral naar je eigen stijl kijken. In bijna alle lijstjes die je online kunt vinden staan bijvoorbeeld zwarte pumps. Ik weet van mezelf dat ik dat echt nooit draag, dus dat zal ook niet op mijn lijstje staan. Voor mijn werk hoef ik ook niet heel chique gekleed, dus daar heb ik automatisch ook minder kledingstukken van. Oh en kijk ook naar de kleuren die je staan. Als zwart bijvoorbeeld heel hard staat bij je huid, dan kun je een little black dress kopen maar als je het vervolgens nooit aantrekt heb je er alsnog niks aan.

In mijn basics zit onder andere dit:

  • skinny jeans in meerdere kleuren (grijs, zwart, blauw)
  • los vallende spijkerbroek (blauw en zwart)
  • witte t-shirts
  • hoodies/sweaters in neutrale kleuren (grijs, zwart en donkerblauw)
  • vans platform (hoog en laag model)
  • zwarte dr martens
  • gestreepte t-shirts (korte mouwen en lange mouwen)
  • (nep) leren jas
  • gebreide zwarte sjaal
  • donkerblauwe zomer trenchcoat
  • lange zwarte winterjas

Ik heb vast nog wel meer basics, maar dit is waar ik nu even op kan komen.

2 likes

Afgelopen week heb ik deze rok gekocht. De kleur is donkerblauw met beige stippen. Met dit mooie weer in ik makkelijk een beige topje erop aan en ik ga nog op zoek naar een beige trui voor de winter.

Wat zouden jullie voor schoenen hier onderen aandoen (edit: in de winter)? Ik wil wel even kwijt dat ik donkerblauw met zwart niet zo mooi vind staan (bijvoorbeeld een zwarte panty met zwarte laarsjes)


3 likes


Staat je goed! Castañer espadrilles zou ik hier heel mooi bij vinden

4 likes

Ik heb hulp nodig met bh’s. De cuprand van mijn bh’s vouwen elke keer naar buiten toe (na de eerste keer wassen) en zie de bh duidelijk daardoor door strakkere shirts heen. Ik heb dit nu bij elke H&M bh en eentje van de Hunkemöller.

Welke bh’s doen dit niet? Ik word er helemaal gek van haha.

1 like

Thanks voor de tip! Ik was echter niet zo slim Met de beschrijving want ik doelde op schoenen voor de winter.

1 like

Van die chunky laarsjes met veters (dr martens achtig) vind ik altijd heel cool staan bij rokken. In het bruin of bordeaux rood misschien zelfs? :blush:

Bij mij helpt het om iets hogere cups te hebben, ik heb van de Hunkemoller een hele basic voorgevormde met volgens mij geen of minimale push-up met een soort glanzend satijnen randje. Als je op huidskleurige zoekt vind je hem denk ik wel, zal ook nog ff zoeken voor je.

Deze is het:

1 like

H&M doet dat extreem altijd, die krullen helemaal om. Niet voorgevormd doet het sowieso niet en die van Victoria’s Secret ook niet bij mij!!

1 like

Voor mij zou het dit zijn:

  • zwarte skinny
  • lichte wat lossere spijkerbroek
  • oversized spijkerjas
  • leren jasje
  • zwarte handtas groot
  • zwarte handtas klein
  • t-shirt, groot en wijd in grijs en donkerblauw
  • wollen truitjes in diverse kleuren
  • witte Allstars
  • cognac kleurige laarsjes met hak
  • zwarte veterlaarsjes

Ik zou eigenlijk gewoon alles moeten wegdoen op die items na. Zou zo veel gelukkiger zijn van een lege kast en no stress

1 like