Modetopic #3

Ik heb m gepast in het echt en hij was leuk, hij viel alleen voor mij niet ruim genoeg om de heupen. Was trouwens ook een stevige jeansstof.

2 likes

Oh jammer, dat voorspelt niet veel goeds want ik heb ook wel brede heupen

1 like

Heel tof!

3 likes

Ik baal zo dat ik geen momjeans aan kan. Het zit gewoon nooit mooi, heb er ook al zooooveel geprobeerd. Of ze lubberen óf ze trekken in m’n kruis waardoor ik een cameltoe krijg :cry:

3 likes

Leuk dat je daar nog aan denkt! Ik vind hem ook top :hugs:

1 like

Volgende week voor het eerst vliegen. Iemand tips voor een fijne outfit in het vliegtuig?

2 likes

Een lange broek want anders gaan je benen aan die stoel plakken. En iets van een vest/trui mee want t kan wel eens koud zijn in t vliegtuig

1 like

En een lekkere chille broek waar je makkelijk in kan bewegen. Geen strakke ofzo, want als je dan je been op de stoel wil krullen is het ongemakkelijk.

1 like

En sneakers, geen slippers of hakken.

Niet lezen als je vliegangst hebt

Iemand op tiktok zei iets in de trant van: dress for the slide, not for the ride

12 likes

@vitaminwater @Opheliac @twijfelkont
Bedankt voor de tips!

2 likes

Ik weet niet of je naar een warm land gaat, maar neem een korte broek mee in je handbagage. Niks is zo rot als in je warme chillbroek een drukkend warm vliegveld over te lopen op weg naar je bestemming.

4 likes

Thanks voor de tip!

2 likes

Weet iemand een alternatief voor deze oorbellen van de Zara (in ong dezelfde prijsklasse)? Ze zijn helaas uitverkocht:

1 like

Ik ben opzoek naar merken en winkels die deze stijl kleding verkopen (<€200). Kunnen jullie mij daarbij helpen?

3 likes

Gilets zijn tegenwoordig ook in meer mainstream winkels te krijgen, ik heb er veel bij Cotton Club gezien.
Poppy the label heeft ook gilets, donkere kleuren daarvan passen hier denk ik wel bij.
Als ik de jurken zo zie moet ik denken aan Catwalk Junkie maar ook dingen als Freepeople maar ik zou vooral ook kringloopwinkels afgaan, denk dat je daar ook veel vindt

2 likes

Cotton club & Free People

1 like

Sissel Edelbo en By Bar

2 likes

Yes!! Dankjewel :pray:t2: Sissel edelbo heeft precies wat ik zoek. Ook Free People volg ik nu. Bedankt voor de tips :female_detective:

3 likes

Ba&sh, sézane hebben ook vaak jurkjes met zulke prints

3 likes

Mn man en ik gaan komende week bij een wat chiquer restaurant uit eten en ik ben op zoek naar een mooi jurkje. Ik ben wat aangekomen (vooral mijn buik en heupen) en voel me in veel van m’n kleding wat onzeker omdat het niet meer zit zoals voorheen. Iemand nog een idee of een recente aankoop gedaan die misschien ook leuk is voor mij? Ik heb maat 38-40 en draag geen polyester. Wil me gewoon weer een keer mooi voelen.