Welke merken zijn dit? Dit klinkt als de lengte die ik zoek
Deze! De bovenste is van een soort joggingstof, maar zit heeeel lekker. Middelste heb ik teruggestuurd omdat hij toch te lang was. Ga wel meer bestellen nu, heb echt teveel hoog water broeken.
Weet niet of je al hebt besteld maar vandaag is het Linda koopzondag, met de code LINDA22 extra korting bij the little green bag zag ik!
Ik had nog niet besteld, dank je voor de tip!
Denise Roobol heeft ook mooie tassen!
https://www.debijenkorf.nl/reserveren?path=service/kleuradvies
Net gespot bij de Bij; een kleuradvies voor 50 euro. Ik heb het ooit ergens anders gedaan en het heeft mij wel erg geholpen. Misschien helpt het een van jullie ook wel bij het voorkomen van miskopen
Ik heb hem ook besteld alleen dan de korte variant
Ik zoek pabo vesten in een fysieke winkel, haha. Dus de standaard lange vesten, gebreid, en met zakken. Degene die ik heb heb ik aangeschaft toen ze populair waren maar nu zijn ze aan vervanging toe. Volgens mij had ik ze van Vila maar daar zijn ineens geen fysieke winkels met van? Iemand een tip? Ik heb ze wel in winkels gezien maar dan waren ze zo stijf qua breisel en ik ben nogal pietluttig op hoe een stof voelt.
Vinted?
Ik zoek iets wat je een paar jaar geleden overal kon kopen maar nu verdwenen lijkt. Het is eigenlijk een longsleeve met hoge hals maar dan een jurk. Gewoon katoen met beetje stretch, aansluitend, geen bijzonderheden.
Ik draag ze onder wollen jurkjes die kriebelen maar ik heb een andere maat nodig. Heeft iemand ze onlangs nog ergens gezien in meerdere kleuren?
Ennn Ajb geen reacties zoals: “hmm misschien heeft H&M wel zoiets???” Of “ik heb 5 jaar geleden wel eens zo’n jurk bij Vero moda gekocht” want ik heb alle gangbare webshops (H&M zalando asos c&a bonprix wehkamp en de fysieke winkels Hema en zeeman) al gehad.
Alleen helpen als je het echt zeker weet
Dit is echt mijn forumergernis, gelukkig ben ik niet alleen haha.
Edit: @Hippe_kikker De Only heeft zulke vesten! Loose fit Gebreid vest | Lichtbruin | ONLY®
Tweede edit: @Yzile Deze is zeker te lang of niet? Bodycon fit O-hals Lange jurk met 25% korting! | Vero Moda®
Hebben jullie wel eens een pantalon een hele maat kleiner laten maken/innemen bij een kledingmaker? En hoeveel kostte dat ongeveer?
Ik vind op een site rond de 40 euro voor band innemen en de pijpen inkorten, is dat realistisch?
Ik betaal ongeveer 20 euro voor innemen en pijpen inkorten.
Volgens mij heb ik hier de laatste keer een euro of 15 voor betaald!
Ik kan redelijk slagen bij de Monki en Stradivarius! Ik heb zelf brede heupen met smallere taille en bij deze merken het minst dat broeken uitstaan bij de rug.
Ik heb mijne via vinted, maar zie dat die verkoper helaas is verwijderd (?)
Wel deze mooie gevonden:
vinted.nl/dames/kleding/hoodies-en-sweatshirts/gilets/2371576523-long-gilet-epais
edit: oh SORRY ik zie nu pas dat je fysieke winkel zegt
Je hebt ze nu bij de hema met korting zag ik net in de mail!
Thanks voor de tips iedereen! Heb er net 2 op vinted bemachtigd en nog een ander vest klaar voor de winter!
Heeft iemand een aanrader voor een fysieke winkel met leren bikerjasjes (maat 36/38) die relatief recht en aansluitend vallen (geen zandloper helaas) met erg lange mouwen? Liever niet online, want ik heb al vaak gehad dat ze een heel rare fit hadden en ik wil geen tig jassen moeten bestellen en weer terugsturen. Ik doe nu al jaren met nepleer maar dat gaat na een poos steeds frummelen.