Modetopic #3

Ik ben opzoek naar een beige legging met fleece aan de binnenkant. Zodat ik over die legging een zwarte panty kan dragen en niet doodvries in de winter.

Ik wil niet bestellen op Ali of shein. Liefst gewoon een ‘normale’ winkel keten. Zou helemaal top zijn als het van een duurzaam merk is.

2 likes

Waarom neem je niet zo’n pantylegging? Die worden nu overal gehypet en lagen bij kruidvat oa. Die zien eruit alsof je een zwarte panty draagt maar het is een dikke fleece legging

3 likes

Vind ik minder mooi en ik draag graag panty’s met een patroontje.

3 likes

Niet 100% wat je zoekt, maar misschien heb je hier iets aan. Ik ben qua panties grote fan van Calzedonia:

• Wat ik altijd doe is een normale huidskleurige panty van 40 denier onder een gewone doorschijnende panty dragen. Is meestal wel warm genoeg. Het nude is geen match met mijn huidskleur, maar onder een doorschijnende panty zie je dat toch niet.
  • Wat ook kan, is kijken of je een leuk printje vindt bij de thermische en kasjmieren panties. Die zijn ook warm.
  • ik zag op hun site dat ze nu ook dit hebben. Is een beetje zoals mijn eerste punt maar dan speciaal thermisch: https://www.calzedonia.com/be/nl/product/collant_termico_effetto_velato-MODC1919.html?dwvar_MODC1919_Z_COL_COLL=5152
4 likes

Weet iemand hoe de maten bij Nly by Nelly vallen? Ik wil een rokje kopen.

Ik heb er ooit alleen twee keer een galajurk gekocht maar vond het toen aan de kleine kant vallen. Dus als je twijfelt tussen twee maten zou ik voor de grootste gaan.

2 likes

Ik zag toevallig net een reel over zo’n legging, die kwam van Amazon.

1 like

Prachtig :heart_eyes:

Is de jas een beetje warm? Ik heb hier ook mijn oog op laten vallen, maar hij lijkt zo dun.

Ik twijfel tussen deze en een paar andere modellen, maar om 5 zware wollen jassen te bestellen bij Zalando is naast dat het een behoorlijke Klarna rekening is, ook een beetje zielig voor de pakketbezorger met zulke dozen.

4 likes

Moet ik nog uitvinden, heb ‘m alleen nog maar binnen gepast. Maar hij is behoorlijk zwaar en van 75% wol en 5% kasjmier dus volgens mij wel lekker warm.

(Ik houd ‘m trouwens, iedereen bedankt voor het stemmen, zo fijn beslissingen laten nemen door internet strangers)

5 likes

Ik weet niet of je echt een koukleum bent of niet. Ik zie namelijk veel vrouwen ermee lopen in de winter dus blijkbaar is hij voor sommige mensen warm genoeg. Zelf heb ik hem ook maar gebruik hem eigenlijk zelden omdat ik hem veel te koud vind. Het is voor mij meer een jas voor in en uit de auto en de lente.

1 like

Ja zo wil ik hem ook gebruiken. Niet als weer-en-wind jas, maar voor eventjes, of naar kantoor, of avondje bezoek want hij is vooral tijdloos en stijlvol.

Maar ik twijfel nog wel over de lengte. Ik vind de kuitlengte ook mooi, maar die is meteen een honder euro duurder haha.

Komen er snel pillen op? Onder de oksels en binnenkant van de armen?

Ik heb de app een 3-tal jaar gebruikt en heb het daarna per ongeluk verwijderd. Heel sad. Een jaar zonder gedaan en nu opnieuw begonnen omdat ik het miste. Ik vind het fijn om zo overzicht te hebben. En als ik niet wil nadenken over een leuke combinatie, het terug in de app te vinden.

Op Instagram kwam ik deze reel/tip tegen. Outfitfoto’s in je notities met die iPhone selectie functie: Teenage Thoughts • Emotions on Instagram: "Mind Blowing 🙈 Seriously gotta try this"

2 likes

Nee hij blijft wel mooi hoor! Ik heb de mijne al een jaar of 5 nu en hij ziet er nog net zo uit als vijf jaar geleden. Maar ik draag hem dus niet vaak. Misschien dat anderen die hem vaker dragen andere ervaringen hebben.

2 likes

Leuk! En handige tip van insta, die heb ik wel net verwijderd haha geen goede timing.
Welke app gebruikte je dan?

SmartCloset, ik heb geen ander getest of uitgeprobeerd.

1 like

Ik gebruik Acloset, kost wel wat tijd maar ik vind de app heel fijn. Heeft ook veel overzichten over hoevaak je iets draagt, cpw, kleur etc.

3 likes

Bij mij pillt ie wel maar goed dat is gemakkelijk te verwijderen. Ik vind het wel echt te koud als winterjas, maar voor in de auto en dan maar heel ff buiten wel prima. Vind het meer een herfst jas eigenlijk.

2 likes

Welk merk verkoopt nepleren tassen die van redelijk goede kwaliteit zijn en niet snel slijten? Ik zie de laatste tijd veel tassen van “vegan leer” die volgens mij weinig verschillen van de tassen van Primark of Stradivarius… voor een veel hogere prijs.

Mijn budget is €100.

2 likes

Ik vind de kwaliteit van Hvisk goed. Veel beter dan de tassen van de winkels die jij opnoemt. Voelen ook echt wel steviger en degelijker aan. Dus het geld waard :slight_smile:

3 likes

Matt and nat vind ik ook heel mooi. Heb een rugzak van hen voor werk, en die ziet er na een jaar nog uit als nieuw. Weet niet hoe groot de tas is die je zoekt (handtas of werktas), maar ik zie regelmatig aanbiedingen voorbij komen via sites zoals little green bag.

1 like