Modetopic #3

Leuk! En handige tip van insta, die heb ik wel net verwijderd haha geen goede timing.
Welke app gebruikte je dan?

SmartCloset, ik heb geen ander getest of uitgeprobeerd.

1 like

Ik gebruik Acloset, kost wel wat tijd maar ik vind de app heel fijn. Heeft ook veel overzichten over hoevaak je iets draagt, cpw, kleur etc.

3 likes

Bij mij pillt ie wel maar goed dat is gemakkelijk te verwijderen. Ik vind het wel echt te koud als winterjas, maar voor in de auto en dan maar heel ff buiten wel prima. Vind het meer een herfst jas eigenlijk.

2 likes

Welk merk verkoopt nepleren tassen die van redelijk goede kwaliteit zijn en niet snel slijten? Ik zie de laatste tijd veel tassen van “vegan leer” die volgens mij weinig verschillen van de tassen van Primark of Stradivarius… voor een veel hogere prijs.

Mijn budget is €100.

2 likes

Ik vind de kwaliteit van Hvisk goed. Veel beter dan de tassen van de winkels die jij opnoemt. Voelen ook echt wel steviger en degelijker aan. Dus het geld waard :slight_smile:

3 likes

Matt and nat vind ik ook heel mooi. Heb een rugzak van hen voor werk, en die ziet er na een jaar nog uit als nieuw. Weet niet hoe groot de tas is die je zoekt (handtas of werktas), maar ik zie regelmatig aanbiedingen voorbij komen via sites zoals little green bag.

1 like

Charles & Keith heeft heel veel faux leer! Ik heb een tas en een portemonnee, portemonnee laat na 5 jaar wel een beetje los bij de hoeken.

1 like

@Intoxicated @Glinternieuw @Pung bedankt voor de aanraders! The Little Green Bag heeft nu inderdaad veel sale nu dus ik ga daar rondkijken :blush:

3 likes

Echt zo fijn dat Zalando zoveel tall collecties heeft. Ik heb 3 broeken besteld die zowaar allemaal zelfs aan de lange kant zijn :scream: Ik heb dit nog nooit meegemaakt, eerder waren broeken met lengtemaat 36 nog steeds aan de korte kant.

6 likes

Kun je misschien vertellen hoe hun panty’s vallen? Die laatste thermo achtige panty’s lijken me namelijk echt top!

2 likes

De panties vallen gewoon op maat :slight_smile:

3 likes

Welke merken zijn dit? Dit klinkt als de lengte die ik zoek :joy:

1 like

Deze! De bovenste is van een soort joggingstof, maar zit heeeel lekker. Middelste heb ik teruggestuurd omdat hij toch te lang was. Ga wel meer bestellen nu, heb echt teveel hoog water broeken.

2 likes

Weet niet of je al hebt besteld maar vandaag is het Linda koopzondag, met de code LINDA22 extra korting bij the little green bag zag ik!

4 likes

Ik had nog niet besteld, dank je voor de tip! :money_mouth_face:

1 like

Denise Roobol heeft ook mooie tassen!

3 likes

https://www.debijenkorf.nl/reserveren?path=service/kleuradvies

Net gespot bij de Bij; een kleuradvies voor 50 euro. Ik heb het ooit ergens anders gedaan en het heeft mij wel erg geholpen. Misschien helpt het een van jullie ook wel bij het voorkomen van miskopen :smiley:

7 likes

Ik heb hem ook besteld alleen dan de korte variant :see_no_evil:

1 like

Ik zoek pabo vesten in een fysieke winkel, haha. Dus de standaard lange vesten, gebreid, en met zakken. Degene die ik heb heb ik aangeschaft toen ze populair waren maar nu zijn ze aan vervanging toe. Volgens mij had ik ze van Vila maar daar zijn ineens geen fysieke winkels met van? Iemand een tip? Ik heb ze wel in winkels gezien maar dan waren ze zo stijf qua breisel en ik ben nogal pietluttig op hoe een stof voelt.