Modetopic #3

Wie heeft er een aanrader voor een beschermspray voor een lederen jas? En is spray het makkelijkste om een jas te behandelen? Soms zie je ook potjes maar dat lijkt me moeilijker

Ik vond altijd de softwax spray van de manfield/sacha/invito heel fijn. Weet niet of die nu nog bestaan trouwens.

2 likes

Die bestaat niet meer zo te zien :frowning: Toch bedankt!

2 likes

Er zijn hier vast mensen die de 6inch Timberlands hebben. Zijn die zwaar aan je voeten of valt dat mee? Ik heb wel eens “boots” gehad maar droeg ze nooit omdat ik ze echt veel te zwaar vond. Maar ik zoek een schoen met profiel voor weer en wind en dacht nu aan zwarte Timberlands. Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen.

1 like

Dank je! Ik begrijp dat niemand hier kan bepalen of ze voor mij te zwaar zijn hoor. Maar als meerdere mensen ze zwaar noemen, kan ik ervan uitgaan dat het waarschijnlijk niets voor mij zou zijn. Gaan passen kan een tijdje niet en ik wil niet onnodig online bestellen dus daarom probeer ik me wat in te lezen en ervaringen te vragen. Maar misschien wacht ik dan wel tot ik wel kan gaan passen.

Die schijnt groot te vallen en uit te lopen

Weet toevallig iemand waar je flared leggings kan koppen in lengtematen? Of een merk dat een petite lijn heeft? Ze zijn bij mij altijd zó lang :sweat_smile:.
Het liefst in een effen kleur.

1 like

Ik heb er 1 van only met een lengtemaat.

1 like

Mocht je geen geschikte kunnen vinden, in laten korten bij een kledingmaker kost vaak nog geen 10 euro. Dus dan zou je daar met de aanschafprijs rekening mee kunnen houden.

1 like

ja alleen als er echt een flink stuk af moet dan knip je de flare eraf zeg maar, dus petit flares zijn wel echt ook anders qua model.

5 likes

Asos heeft veel petite kleding, waaronder ook flared leggings. Bij de foto’s staat hoe lang het model is.

4 likes

Heeft iemand een tip voor Dr.martens en pijn op deze plek:

IMG_20221123_161207

Ik heb daar sowieso een bobbeltje aan beide kanten en na een dag lopen gaat het echt pijn doen. Lopen ze op die plek ook nog wat uit? Ze zijn verder niet te klein.

1 like

Zou iemand met een Levi’s ribcage straight ankle mij kunnen helpen? Hoe strak zat die van jullie aan het begin?
Ik loop er nu in huis mee rond. Hij is prachtig, maar ik twijfel over de maat. Weet dat hij uitloopt en heb al 1 maat kleiner dan ik normaal zou doen. Hij zat aan het begin best strak, maar niet adem inhouden strak. Na een paar uur dragen zit hij nu bij m’n benen nog iets strak en bij taille comfortabel. Is de maat dan goed zo, of gaat hij nog meer uitlopen en kan ik beter voor nog een maat kleiner gaan?

Edit: moest bij het zoeken naar info in reviews lachen om het zus-gedeelte in deze:
Mooie jeans in mooie kleur, wel heel hoge taille! Alleen vind ik dat deze je poep helemaal plat duwen, mn zus zei het ook. Toch terug dus!

1 like

Ik heb er meerdere en koop ze zo strak dat je net hem dicht krijgt. Ik had de eerste comfortabel strak gekocht en die is te groot geworden.

ik snap die review niet haha, ik heb er echt huge billen in, niks platdrukken.

3 likes

Ai ‘comfortabel strak’ is wel een goede term voor hoe hij met aantrekken zat ja. Dat wordt toch een maatje kleiner dan. Maar dit was wel het advies dat ik zocht dus dankjewel!

Wel jammer dat de kortingsactie waarmee ik deze had gekocht niet meer geldt. Ga wel wachten op een nieuwe.

Die review snap ik ook verder niet. Heb echt een goede kont in deze

4 likes

Ik zou mailen met de vraag of je geen persoonlijke kortingscode kan krijgen, omdat de maat niet helemaal goed is. Niet geschoten is altijd mis :crossed_fingers:t2:

Ja goede tip! Besteld bij Zalando dus wie weet! Ik heb ze weleens gebeld als een artikel nadat ik besteld had goedkoper was geworden en daar doen ze niet moeilijk over

3 likes

Hebben ze hem niet in een andere kleur? Was gisteren in Kopenhagen en heb verschillende vrouwen in zo’n pak zien lopen, zag er wel heerlijk warm uit.

1 like

Vriendin van me heeft ook zoiets - donkerblauw maar dan niet zo’n quilt patroon - en het stond zo tof! Echt fantastisch en had zelf niet die associatie.

1 like

Ik weet niet of jouw model/maat/kleur ook erbij zit, maar levi’s heeft vandaag hoge kortingen op hun eigen site

4 likes