Modetopic #3

Whyyyy whyy kost iets uit Amerika verzenden zoveel geld.
Bij Veiled hebben ze nu sale dus setjes die eerst 220 waren zijn nu 140, is al absurd veel geld maar goed, met shipping en duties en taxes kom je dus uit op €200 voor 1 setje :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Zijn zo prachtig tho :pleading_face:

6 likes

Heeft iemand de gouden tip voor dit soort overknee laarzen? Dus met hak en een beetje los bij de knieën? Deze zijn geweldig maar de prijs is best heavy haha

4 likes

Weet niet wat je maat is, maar op Vinted zag ik best veel van die overknee laarzen van Sezane!

3 likes

Heb gelijk even gekeken! Staat wel wat op maar vind ze minder leuk dan deze.En nog best aan de prijs voor Vinted haha

Ik vind dit ook prachtig! Of je er 200 euro aan kan en wil uitgeven is helemaal afhankelijk van je eigen budget, maar mijn goedpratertje zou zijn; voor 200 euro ben je in één keer klaar. En het kan zowel in de winter als de zomer (denk ik). In de winter doe je er een thermo shirt en thermo legging bij.

6 likes

Ja dat vind ik sowieso bij alles van Sezane op Vinted. Vaak gedragen truitjes nog voor 80 euro. Is echt een populair merk nu denk ik.

5 likes

De hoge van bij de Zara in leer, ze hadden ook beige suède zoals op je foto maar weet niet of die er dit seizoen bijzitten

Ik vind dat Monki hele fijne winterjassen heeft, geen idee wat ze nu hebben en of dat je smaak is. Maar wel altijd super warm en niet heel duur.

1 like

O’neill parka’s, zijn goede warme en waterdichte jassen!

2 likes

Heb ik inderdaad ook al jaar of 6, en is echt m’n warmste jas, water- en winddicht. En zien er net wat hipper uit dan anwb jassen.

3 likes

Heeft iemand de gouden tip voor een wit shirt van rib stof met een kleine col dat niet doorschijnt? Mag zowel mouwloos als met korte of lange mouwen zijn.

Ik heb deze:

En deze:

https://www.costesfashion.com/nl-nl/tanktop-offwhitewit-354428

Maar beiden schijnen echt onwijs door, terwijl je daar op de productfoto’s niets van ziet. Ik begrijp dat een wit shirt vaak wel ietsje doorschijn maar dit is wel echt too much.

Ik heb er ook 5 jaar mee gedaan, vorig jaar een nieuwe gekocht. Ze zijn niet heel goedkoop maar in de sale zeker te doen. En lange mouwen, daar loop ik vaak tegenaan bij andere merken.

2 likes

Elvine!

6 likes

Ben zelf wel tevreden over deze: https://www.zalando.nl/selected-femme-slfanna-crew-neck-tee-t-shirt-basic-snow-white-se521d0fx-a11.html
Wel met huidskleurige BH er onder

2 likes

Ik ben benieuwd of iemand een goede tip heeft voor feestelijke aansluitende jurkjes voor de feestdagen?

Mag ik je daar een vraag over stellen? Blijven deze jassen lang mooi? Ik heb een elvine jas besteld. Hij was eigenlijk 370, ik heb m met korting voor 320. Ik vind hem echt supermooi en volgens mij is hij heerlijk warm. Toch durf ik t labeltje er nog niet echt af te halen. Kan hier iemand me even volledig bijpraten over de prijs kwaliteitsverhouding want ik heb toch een beetje moeite met t prijskaartje. Ps ik moet echt een winterjas, ik heb alleen een wollen vintage Max mara.

2 likes

Ik gebruik de mijne nu voor de 3e winter en hij ziet er nog uit als nieuw. Gebruik hem niet super intensief, pas als het echt koud is. Maar hij is wel al regelmatig goed nat geregend en dat houdt ie goed.

2 likes

Ik heb hem 5 jaar en zou hem niet snel opnieuw kopen. Draag hem maar weinig (alleen als het vriest eigenlijk) en hij slijt toch wel. Op vinted kan je goed zien hoe ze er gebruikt uitzien.

Die van mij heb ik tweedehands gekocht, zag er toen nog top uit en na een winter gebruik door mij ziet hij er nog steeds heel goed uit.

Oh en ik draag hem van nov tot april bijna elke dag, in weer en wind op de fiets en ben veel buiten. Ik heb het nog nooit zo lekker warm gehad en ik ben een enorme koukleum

Ik heb hem nu 2 jaar en hij is nog net zo zwart als toen ik hem uit de doos haalde. Hij is heel lekker warm, goede lengte, fijne capuchon, ruime zakken. Ik vind hem het geld echt waard. Ik heb model Tiril en die heb ik in een goede sale kunnen kopen op Antracite.com.

3 likes