Tis helaas nog nodig, niks gevonden nog maar thanks
Wellicht kan iemand mij hier helpen: als ik dit artikel online wil opzoeken op de H&M website, wat is dan het artikelnummer? Heb al het een en ander geprobeerd maar het lukt niet…
Dat is raar, normaal gezien het nummer in de rechteronderhoek of op het waslabel staat ook hetzelfde nummer.
Dit zie ik op de website:
Misschien handiger dus om even op het waslabel te kijken. Maar misschien werkt het niet omdat het artikel gewoon nog niet/niet meer online te vinden is?
@Daelyss @LaPetiteRobeNoire ja heel onlogisch! Had toch een ingeving en het kaartje met de bon van wat ik wel gekocht had vergeleken, het is dus dat artikelnummer onderin, tussen de spaties. Alleen krijg ik de jurk in het wit en bestaat hij niet in het zwart? Grrrrr
Zwart is misschien uitverkocht. Dan zie je die kleuroptie ook niet. Als ze een maat aanvullen verschijnt hij weer
Ik had dus gisteren loafers gepast omdat ik het vaak wel mooi vind bij anderen maar ik vond het zooo niet bij me passen? Voelde me echt een of ander kantoortrutje.
Wel goede schoenen verder, Unisa. Maar echt jammer dat ik het gewoon niet voel bij mezelf.
Ik heb dat altijd met de klassieke witte blouse “die iedereen in z’n kast moet hebben hangen”. Mooi bij anderen maar ik voel me er zo degelijk in.
Op basis van deze foto vind ik het heel leuk staan! Maar misschien dat je het ook bij andere outfits kunt proberen, dat kan ook wel voor een ander gevoel zorgen?
Ja misschien! Ik draag alleen wel (bijna) alleen maar lange jurken zoals op de foto, dus weet niet of het veel verschil gaat maken.
Ik vind het ook wel mooie schoenen maar zó anders.
Ik vind het juist echt prachtig staan onder deze lange jurk!
Misschien is het gewoon even wennen dan . Ik weet het niet, ik heb echt een babyface en ik vind het zulke volwassen schoenen ofzo.
@Nysmn ik vind ze ook heel mooi! Maar je moet je er uiteindelijk wel prettig en goed in voelen. Waar zijn ze van?
Geen idee wat voor soort jassen je draagt. Maar ik vind bij een bikerjacket die soort schoenen al gauw een andere vibe geven.
Ik vind ze ook heel mooi hoor bij jou.
Maar misschien moet je op zoek gaan naar loafers met een detail dat nog net iets meer “jij” is? Bv. Andere kleur, tassel, andere gesp, platform…?
Welke outfit voor de trouw van mijn nicht volgende week?
Alles hangt in mijn kast behalve het blauwe jurkje, dat is nieuw en kan ik nog terugsturen. Maar ik vind dat net het leukste denk ik
Ik vind het allemaal wel leuk!
Die blauwe vind ik qua model niet zo, de rest wel leuk! Fuchsia vind ik de mooiste.
Ik vind de fuchsia je veruit het mooiste staan en denkbik ook het leukste voor een bruiloft. Vond het model van de blauwe niet zo, en de beige outfit zelf minder gepast voor een bruiloft(rok zou ik leuker vinden met een andere top en schoenen)
Dankjewel iedereen voor de reacties!
@Batalash de blauwe is nochtans niet goedkoop, maar hij kwam net uit de doos en was wat verfrommeld en ik heb hem nog niet gestreken, misschien daardoor.
@wompie met welke schoenen en top zou je de rok combineren? Ik houd van de rok maar vind het wel een lastige om te combineren dus tips zijn zeker welkom. Ohja in werkelijkheid is de kleur eerder zalmroze, geen beige.
De fuchsia heb ik wel al een aantal jaren en al heel vaak aangehad, daarom dat ik eens zin heb om wat anders te dragen. Maar ik droeg hem nog nooit bij m’n familie dus misschien moet ik dit winning team niet veranderen;-)