Ja die zat ik net naar te kijken! Ik vind ze wel leuk, maar niet echt heel bijzonder en heb dus het idee dat ze nu steeds die combinatie doen (van spierwit met een kleur)
Haha hij viel mij ook steeds op, vind hem ook leuk.
Mij ook! Maar kan hem echt niet vinden, niet met google lens en ook niet met alle zoekwoorden die ik heb geprobeerd. Sad
Hier kan je dat plaatje op de borst misschien nog wat beter zien, misschien dat iemand het herkent
Volgens mij is het logo van Kenzo!
Edit: lijkt vintage te zijn
Dat plaatje is het schilderij “the great wave off Kanagawa” (of eigenlijk is het een print, geen schilderij trouwens)
Volgens mij gebruikt kings of indigo dit ook, of iets wat erop lijkt. Zo’n jasje zou goed van dat merk kunnen zijn.
- Yay
- Nay
0 stemmers
Thanks people!
Ik zou het echt laten afhangen van wat je verder draagt. En kijk ook even of je andere foto’s kan vinden, de kleur wil irl nog wel anders ogen bij dit model. Ze zitten in ieder geval wel heerlijk
Ik vind meeste releases van dit jaar ook maar niks. Te veel wit en verder te weinig pit. En soms vind ik de golfreleases gewoon leuker dan de normale nikes.
Ik denk dat ik zelf iets van een glad /shiny materiaal zou dragen om het nog meer over de top te maken. Een rokje met sequins of een pantalon van glanzende stof.
Hoe leuk die collage, dankjewel voor de inspiratie!
Ik vind de kleur trouwens wel mooi, want houd van lila. Het model vind ik alleen echt te blokkig.
Axel Arigato?
Vaak gaat het er om dat er beweging in je outfit zit, dus geen skinny jeans en strak shirt maar bijv een maxi rok of een oversized flowy blouse (bijv zo’n mousseline blouse met ballonmouwen die je nu regelmatig ziet)
Ik zou niet iets heel anders doen dan je nkrmaal draagt, je wil wel als jezelf (een mooi aangeklede versie van jezelf) op de foto’s staan. Als jij normaal broeken draagt zou ik lekker voor wen (misschien flowy) broek gaan met een leuke (lossere/flowy) blouse of top
Ik ging ff pinteresten en idd heeel veel flowy bohemian jurken haha.
Maar dit is misschien nog wel leuke inspiratie, iets van een jumpsuit kan leuk en net wat aangekleder zijn dan je normaal draagt, of een tuinbroek als dat je stijl is, of een rok met losjes t-shirt
Haha al die foto’s schreeuwen mormon mom
Spuitelf maar als je nog zoekt: ik ben heel wat jaren geslaagd bij De Bijenkorf met het merk French Connection daarmee.