Modetopic #3

Zien er heel mooi uit!
Ik moet misschien maar gewoon weer eens winkelen, ik denk bij alles dat het me niet zal staan.

1 like

Ik vind deze blouse erg mooi, maar kan hem niet vinden met bv Google lens. Iemand een idee? De rok in deze outfit is van trendyol, dus ik dacht hem wel te kunnen vinden onder dat merk, but no.

3 likes

Ik ben op zoek naar de perfecte zwarte western laarsjes maar kan niet helemaal vinden wat ik wil. Ik wil niet zo’n soort leren elastieken zijkant, wil niet dat ze strak aan je enkel aansluiten zeg maar en die doen dat vaak wel. Hieronder even een mix met wat ik allemaal wel mooi vind maar dus net niet is wat ik zoek :sweat_smile:

Beetje de stijl van de bovenste maar dan met een hogere hak. De middelste vind ik vooral mooi qua bovenkant en hoe hij losjes om de enkel zit. Dus leuk, behalve dat de neus te puntig is, de kleur te licht en dat het suède is.

Deze zijn denk ik perfect, qua neus, hak en hoe hij om de enkel zit iig! Misschien niet erg western maar ik vind het model wel mooi. Alleen kan ze nergens vinden en het is qua kleur dus niet wat ik wil. Maar verder vind ik deze wel erg mooi!

Zoek een combinatie van bovenstaande van zwart leer, dat mag ook slangenprint zijn of bewerkt met borduursel. Heeft iemand een goeie tip toevallig? :blush:

2 likes

Wat is een leukere look, links of rechts?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

5 likes

Ik vind ze allebei leuk, alles hangt af van stemming, locatie. Niets fout aan beide, links zou ik wel een extra knop open doen.

5 likes

Ik zou links leuker hebben gevonden met enkellaarsjes met hak.

2 likes

Ja dit was dus op insta zo’n inspiratie ding met een voor (links) en na foto (rechts) maar ik vind links veel leuker

4 likes

Het onderste model is volgens mij van Aeyde, Leandra. Die is er ook in het zwart

3 likes

Ik vind rechts echt een suffe Vero Moda stijl en links veeeeeeel vlotter haha

12 likes

Ja maar draag je met deze hitte ook enkellaarzen met hak?

Jaaa me2 dus ik dacht van huh is dit serieus een voor en na ding? Het is wel Duits, vind dat sowieso altijd een beetje achterlopen (los van de wat grotere steden in Duitsland)

4 likes

Ik vind het allebei een suffe outfit eigenlijk. Al loop ik er volgens mij regelmatig bij zoals de linker maar dan met sneakers :clown_face:

12 likes

Dankje! Ohh zo mooi! En zo duur :sob:

1 like

Ik draag best vaak dichte, leren schoenen als het warm is, maar ik vind die outfit een beetje vormloos omdat alles wijd is.

1 like

Ze staan weleens op Vinted, daar heb ik de mijne ook gescoord! Dus de moeite om in de gaten te houden

2 likes

https://www.tiktok.com/@overthemoonfaraway/video/6957069085851028741

https://www.tiktok.com/@fancypantz707/video/6993820867390213381

4 likes

Wat heeeerlijk, zo’n thema feest wil ik ook ooit nog geven! Ik denk meteen aan: vlinder haar klemmetjes, twee knotjes, tattoo ketting, jeans pak, blauwe oogschaduw, crop top.

Zou zeker even op tiktok zoeken, genoeg inspiratie!

2 likes

Heb je al eens bij het merk Via Vai gekeken? Die hebben dit soort modellen ook vaak in de collectie!

2 likes

Heupketting!

3 likes

Ga als Britney!

7 likes