Misschien vind je in de kringloop nog een Von Dutch pet of bijvoorbeeld een Paul Frank shirt, Low waisted jeans en zo’n grote riem.
Ik moet ook gelijk aan K3 denken aan de beginjaren.
Wie weet waar ik zo’n topje kan vinden? Liefst niet wit juist, zwart is goed of een herfstkleur.
Zoiets?
(edit: oeps, het is de Franse site, maar Bershka dus)
Of bij de kringloop kijken, daar heb je veel van die 90s kleding nog hangen, van die croptop halters met glitterprint en heupbroeken en van die riemen met van die CD schijven
Deze outfit geeft me zo’n flashback naar mijn tiener jaren, mijn god. Voel me zo oud
Waar vind ik leuke/handige waterschoenen voor volwassenen?
Omggg deze had ik letterlijk en dan op een heupbroek met daarboven uit (tipje voor @Printemps) zo’n driehoekjes string
@Karl_Lagerfeld heeft toch zo’n broek gekocht waar zo’n driehoek aan vast zit? Misschien een idee
Welke stijl heeft je broer? Wat is zijn bouw? Mijn vriend kocht voor mij alles bij Jack & Jones maar nu is dat Uniqlo, H&M en Cos. Mijn broer is dan weer fan van bellerose. Groot verschil in.
Wist helemaal niet dat Sézane ook voor mannen was. De kleren die ik zag op hun website zou je zeker vinden bij H&M en Cos( gebruik zeker de kortingscode voor 10% korting). Selected Homme kan ook via Zalando Lounge en koop tijdens de sale. Laatst bij Cos 90 in plaats van 260 euro betaald.
Paar kledingstukken die een man moet hebben volgens mij: mooi hemd, crewneck, basic t-shirts (Uniqlo), chino broeken, mooi zittende donkere jeans, overjacket en een leuke winterjas. Kan je veel combinaties mee maken voor zulke outfits met een polo en all stars haha
Decathlon heeft handige. En als je mooie wil: Salt Water Sandals
Huh nee volgens mij vergis je je met een andere karl welke broek
Hahahaha ik had dat label van het merk aangezien voor huid en dacht dat het jeans was met een string van jeans er bovenuit, oeps sorry!
Wat zijn jullie aanraders voor basic tshirts? Zoek een paar goede basics, losvallend maar geen dunne lapjes stof/niet doorschijnend.
Dit is DE top van de urban outfitters. Ik en minstens zes andere vriendinnen hebben hem, staat iedereen geweldig en laat je borsten amazing uitkomen hahaha. Volgens mij is het de josie top. Je moet wel voorbereid zijn op starende blikken hahah.
Oh yes wat goed haha! Hoe valt hij qua maat, gewoon als je eigen maat?
En yes, starende blikken, kijk maar lekker want wij zijn fabulous
Yes Ik heb mijn eigen maat genomen, hij zit wel met een wat strakkere band onder de borst, die ook zorgt dat ze goed op hun plek blijven, ik vind het prima comfortabel zitten. Alleen met uittrekken na een lange dag/festival is die strakke band soms vervelend haha.
T-shirts van Uniqlo of Cos.
Ah mooi, ik ga hem dan bestellen. Dank je wel!