Modetopic #3

Thanks, duidelijk haha. Flaneren it is!
@apeiros Tape is nog wel een goede, ga ik naar kijken!

1 like

Je kan ook je deco minder maken door de twee stukjes stof met een heel klein veiligheidsspeldje onzichtbaar aan elkaar te spelden.

3 likes

Weet iemand hoe kleding van scotch en soda valt?

1 like

omg ik ben net door de regen gerend omdat ik die ene cos tas wilde en toen kwam ik 5min voor sluitingstijd bij de winkel aan en hadden ze 'm al dichtgegooid :sob::sob::sob:

Ik vind echt op maat, en als je twijfelt tussen twee maten zou ik kleiner nemen. Het kan natuurlijk wel per artikel verschillen.

5 likes

Ik zoek het volgende:

Een zwarte ‘skintight’ / strakke top met lange mouwen. De mouwen zijn van mesh / doorschijnende stof, de rest niet of minder doorzichtig. Het mag absoluut geen body zijn.

En ik had het vorige week ergens online gezien, maar mijn zoekgeschiedenis doorspitten leverde niks op.

2 likes

Zoiets?

Asos

4 likes

Ja, alleen is die niet op voorraad.

1 like

Kent iemand een kwalitatief goed merk dat (wollen) flatcaps verkoopt? Ik kom veel troepwebshops tegen in mijn zoektocht

Kangol!

1 like

Weet iemand een merk die een mooie witte aansluitende top/t-shirt met lange of halflange mouwen van een wat dikkere/zwaardere stof verkoopt? Ik had deze van Vanilia besteld, maar hij is veel meer gebroken wit dan op de plaatjes, en dat staat me echt totaal niet, dus die moet helaas retour.

1 like

Armed Angels heeft vaak wel redelijk wat truien van katoen in de collectie.
En ik vond vorig jaar een trui van Neo Noir (o.a. te koop bij de bijenkorf van 100% katoen en kwalitatief van mooie kwaliteit).

Edit: en Esprit.

1 like

Sezane heeft zulke truien!

https://www.sezane.com/nl/product/trui-gary/zwart#size-XXS

Mijn trui gaat nu zn 3e jaar in en ziet nog als nieuw. En heerlijk warm! Wel goed opletten welke truien katoen zijn en welke wol.

Dariadeh heeft trouwens ook zulke truien die lekker warm zijn en mooi blijven. Echt topkwaliteit.

3 likes

Zoiets? Ik heb deze trui en is lekker warm en 100% katoen

4 likes

Deze vond ik wel wit: https://www.cos.com/en_eur/women/womenswear/t-shirts/product.waisted-mock-neck-t-shirt-white.1103513001.html

1 like

Ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft en ben een beetje laat met het zoeken naar een outfit. Ik heb deze jurk nog en zou een optie kunnen zijn om te dragen, maar met dit weer natuurlijk erg koud. Ik vind het altijd moeilijk om iets netjes van een jasje ofzo te dragen bij zoiets, heeft iemand van jullie ideeën?
https://www.vila.com/nl-nl/strap-gelegenheidsjurk-14085601_DesertSage.html?gclid=CjwKCAjwvrOpBhBdEiwAR58-3AdDIr219HPCmKUQkSSYwZcGTGdzB4mnjl-26Sx0TiwxA0q8RkUfBxoCamEQAvD_BwE

1 like

De katoenen truien van &otherstories zijn chill!

3 likes

Misschien zo’n doorzichtig meshtopje met lange mouwen met print er onder?

2 likes

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik heb een viscose trui van de zara die al 6 jaar oud is, maar nog in geweldige staat. Misschien kan je bij het zoeken filteren naar viscose & katoen

3 likes

Ik vind zulke jurken zelf heel mooi met een mooi (oversized) blazer erop. Hakken aan, mooie oorbellen in

2 likes