Hier kan echt prima een oversized blazer op!
Dan moet je maar net de juiste blazer hebben vind ik, en idd hoge hakken aantrekken (of een modellenlijf hebben natuurlijk).
Als ik zoiets zou proberen (1m63) zou het lijken alsof een 12-jarige het jasje van haar vader heeft geleend haha.
@Pandava - ik zou er alleen mijn jas (mantel) overheen gooien voor buiten en eventueel de kerkdienst als het daar koud is en tijdens het diner/feest effe kou lijden tot de zaal is opgewarmd haha.
Ja daar ben ik ook bang voor, dat het een beetje zakkerig wordt. En heb eigenlijk ook alleen maar een zwarte oversized blazer die dan ook veel overneemt van hoe alles eruit ziet in de outfit ofzo…
Het is overigens in een kelder van een kasteel, het feest en het het diner dus ook binnen kan het nog wel frisjes zijn.
Zon cropped vest is ook een leuke @crazyplantlady, zeker ook op die outfit met beetje matchende kleur. Heb ik alleen ook niet meteen in de kast liggen haha, dus moet misschien sowieso toch nog even naar de stad denk ik.
Misschien heb je nog een dun truitje liggen? Dat zou je met een touwtje kunnen croppen, iets met een boothals kan bijv mooi zijn! Vind een vest of blazer erop op zich kunnen hoor maar dat kan ook rond je schouders hangen en dat is voor een bruiloft misschien beetje te casual
Edit of een omgekeerde stola haha. Misschien denk je bij stola heel erg aan middelbare school gala maar het kan erg mooi zijn in bijvoorbeeld zijde of goede kwaliteit chiffon (geen organza).
Vind de jurk die je hebt erg mooi en ergens zonde als de halslijn en rugdecollete niet goed zichtbaar zijn. Kan misschien tijdens het feest ook erg warm worden dus dan is een blazer of vest zoals al geopperd werd wel heel chill, dat trek je zo uit!
Iemand aanraders voor een goede pantalon? Ik wil graag goede kwaliteit en niet dat hij na een paar keer dragen al begint te pullen/vorm verliest etc. Ik heb maat 40/42 en met name bovenbenen. Vaak het probleem dat hij of bij mijn buik te groot is maar benen goed of andersom. Pasvorm van de mango werkt bijvoorbeeld echt totaal niet, los van de kwaliteit.
Tsjah daar ben ik het niet mee eens.
Ik heb zelf zoiets meerdere malen gedragen, met 1.62m, en met de juiste blazer is het echt geen kind vibe hoor. Het was heel chique en voelde me heel vrouwelijk.
Vind wel een verschil tussen een te grote of een oversized blazer. Maar er zijn echt 1000 leuke foto’s op pinterest te vinden.
dit zijn echt mijn favoriete broeken. ze vallen heel mooi en de stof is niet zo dun als je vaak ziet, maar wel zacht. ik draag ze echt bij alles Geplooide Wide Fit Broek | UNIQLO
Ik kocht tot nu toe altijd panty’s bij de hema, deze: panty ultimate control 40denier zwart - HEMA
Maar als ik ze in een maat koop die goed zit bij mijn bovenbenen, dan is het weer zo donker bij mijn schenen.
Waar kopen jullie je panties, die wel mooi zijn qua glans, maar niet te veel glans en die dus niet overdreven donker bij de schenen zijn? Vind het niet erg om meer te betalen voor een goede en mooie panty, zolang ze dan een beetje ladder proof zijn.
Weet iemand waar je goede wijde pijpen pantalons kan kopen die niet zo dun zijn, waar de pijpen niet achterlijk breed zijn en die zakken heeft?
Dit maar dan kwalitatief goed
Dat wordt letterlijk 4 posts hierboven ook gevraagd of ben ik nou gek
Ik heb die van & other stories ook geloof ik (of net een andere die er heel erg op lijkt) en dat is idd wel een aanrader @Tafelhouder
hahaha ik dacht ook ‘huh ik had hier toch op gereageerd’ en pas door jouw bericht zie ik dat het een andere post is
Ik zag wel een vraag met een vraag over pantalons maar niet met mijn eisen. (De pijpen van die van uniqlo vind ik bijvoorbeeld al te wijd)
Ik ben klein met een appelfiguur dus ik zie er al snel uit als een vierkant als de pijpen zo wijd zijn.
Hebben jullie tips voor een fijn hemdje onder witte doorschijnende kleding?
Deze onderjurk schijnt een beetje door namelijk, zwart hemdje eronder is geen goed idee, wit hemdje heb ik ook maar ook niet. Het moet een beetje zo’n strak naadloos geval zijn. Iemand een goeie? Oh en met een hoge hals, die zie ik niet snel online
Ik vind deze heel fijn onder witte kleding, weet alleen niet of de hals hoog genoeg is
Heb je wel een huidskleurig hempje of kan je die vinden? Volgens mij tipte @Daelyss dat eens hier en dat werkt echt heel goed!
Die ziet er fijn uit! Redelijk betaalbaar ook nog. Weet je hoe die valt als je tussen s en m zit?
@kali dankje!! Vandaag gekocht ben er zelf ook blij mee
Een rood strak hempje! Gaat vaak beter dan beige.
Volgens mij geldt dat alleen als je een meer getinte huidskleur hebt. Als ik (doorzichtig) dat doe dan zie je het rood er heel duidelijk doorheen.
Ik zit zelf ook tussen S en M (maat 38 is bijna altijd goed bijv) en ik heb deze hemdjes in M. ik koop bij Intimissimi altijd M want ik vind het merk klein vallen.