Ik bedenk me dat ik ook nog ergens een paar cognac kleurige laarsjes heb. En ik weet dat ik niet moet zeiken eigenlijk
Tja ik draag heel veel zwart en blauw en antraciet en voelt inderdaad zwaar denk ik. Maar misschien moet ik dat lichte accent dan eerder als top of jasje of vest dragen. Ik denk dat ik de ‘no-go’ zwart blauw ooit heb gelezen in een Cosmopolitan uit 1998 en dat dat als een soort error is blijven plakken
Ik heb een fijne van viscose van de C&A, zweet niet en was niet duur.
Ik heb een paar jaar geleden eentje van de h&m gekocht van katoen met een vol die je kan omslaan. Het is wel een dun truitje weet niet of je dat zoekt
Ik heb een hele fijne van Modstrom:
Haha ik heb het altijd al prachtig gevonden samen (juist heel chique) met als bruin en zwart. Maar geloof dat het nu juist ook “in” is. Misschien eens op pinterest zoeken naar black/navy outfits, dan zie je juist prachtige dingen.
Ik heb ook een blauwe pantalon die ik draag met sneakers of een zwart truitje en mn zwarte loafers.
Ik vind navy en zwart samen juist heel chique!
Ik heb loafers van vagabond maar ze zitten wat strak bij m’n grote tenen. Niet aan de voorkant, maar de bovenkant duwt zeg maar op m’n teennagel. Is er een manier om daar wat meer ruimte te krijgen of het soepeler te maken?
Heb je de loafers al lang? Mijn Chelsea boots van vagabond zijn echt heel snel heel erg uit gaan lopen. Dus als je ze net hebt kan je het evt een paar weken geven.
Ik heb ze wel al even maar nog niet zo vaak aangehad! Dus misschien moet ik ze eerst wat vaker dragen inderdaad, kijken of dat helpt
Nou ga meteen de proef op de som nemen en doe ze nu aan naar een middag Den Haag en concert hoop dat ik m’n teennagels nog heb morgen
Ik denk dat je dat aan de schoenmaker kan vragen.
Ik heb inmiddels drie broeken besteld bij Wildflowerclub, en ben erg tevreden over sowieso twee stretch straight broeken.
Ik heb ook een niet-stretch straight jeans gekocht, alleen die blijft aan de achterkant open staan. Kan een kledingmaker dat makkelijk en mooi fixen? Ik vind hem voor de rest namelijk wel erg mooi.
Ja dat kunnen kleermakers netjes. Die haalt de tailleband achter los, neemt hem daar in en naait alles weer vast. Het riemlusje komt erop, waardoor je niets ziet van de nieuwe naad.
Ik heb maat 36,5 in Nike Air Max.
Heb deze in maat 37. Die zijn een paar jaar oud en nu wel uitgezakt/op, maar heb ze ook wel heel veel aan gehad.
Heb nu laatst op Texel deze in maat 36 gekocht, lagen in een sale-bak, zijn uit de collectie nu zag ik; ze zitten duidelijk strakker, maar vind dat wel prettig eigenlijk.
Dus antwoord: nee ik zou zeker geen twee maten groter nemen.
ik heb ook die eerste in mijn eigen maat 37
ik heb ze ook gewoon in mijn eigen maat gehad!
Hoe vinden jullie Uniqlo vallen? Gewoon op maat of eerder iets ruimer?
Zeker niet ruimer. Gewoon op maat of soms zelf iets kleiner vind ik. Van truien heb ik meestal xs, maar ik heb bij Uniqlo s gekocht omdat ik dat mooier vond vallen. Heattech shirts draag ik dan wel weer xs.
Ik heb wel het idee dat het voor wat kleinere mensen is gemaakt als je kijkt naar de lengte van bv mouwen en zo ()