Modetopic #3

Tsjah daar ben ik het niet mee eens.

Ik heb zelf zoiets meerdere malen gedragen, met 1.62m, en met de juiste blazer is het echt geen kind vibe hoor. Het was heel chique en voelde me heel vrouwelijk.

Vind wel een verschil tussen een te grote of een oversized blazer. Maar er zijn echt 1000 leuke foto’s op pinterest te vinden.

2 likes

dit zijn echt mijn favoriete broeken. ze vallen heel mooi en de stof is niet zo dun als je vaak ziet, maar wel zacht. ik draag ze echt bij alles Geplooide Wide Fit Broek | UNIQLO

3 likes

Ik kocht tot nu toe altijd panty’s bij de hema, deze: panty ultimate control 40denier zwart - HEMA

Maar als ik ze in een maat koop die goed zit bij mijn bovenbenen, dan is het weer zo donker bij mijn schenen.

Waar kopen jullie je panties, die wel mooi zijn qua glans, maar niet te veel glans en die dus niet overdreven donker bij de schenen zijn? Vind het niet erg om meer te betalen voor een goede en mooie panty, zolang ze dan een beetje ladder proof zijn.

Weet iemand waar je goede wijde pijpen pantalons kan kopen die niet zo dun zijn, waar de pijpen niet achterlijk breed zijn en die zakken heeft?
Dit maar dan kwalitatief goed

1 like

Dat wordt letterlijk 4 posts hierboven ook gevraagd of ben ik nou gek

Ik heb die van & other stories ook geloof ik (of net een andere die er heel erg op lijkt) en dat is idd wel een aanrader @Tafelhouder

4 likes

hahaha ik dacht ook ‘huh ik had hier toch op gereageerd’ en pas door jouw bericht zie ik dat het een andere post is

Ik zag wel een vraag met een vraag over pantalons maar niet met mijn eisen. (De pijpen van die van uniqlo vind ik bijvoorbeeld al te wijd)
Ik ben klein met een appelfiguur dus ik zie er al snel uit als een vierkant als de pijpen zo wijd zijn.

3 likes

Hebben jullie tips voor een fijn hemdje onder witte doorschijnende kleding?

Deze onderjurk schijnt een beetje door namelijk, zwart hemdje eronder is geen goed idee, wit hemdje heb ik ook maar ook niet. Het moet een beetje zo’n strak naadloos geval zijn. Iemand een goeie? Oh en met een hoge hals, die zie ik niet snel online

1 like

Ik vind deze heel fijn onder witte kleding, weet alleen niet of de hals hoog genoeg is

4 likes

Heb je wel een huidskleurig hempje of kan je die vinden? Volgens mij tipte @Daelyss dat eens hier en dat werkt echt heel goed!

1 like

Die ziet er fijn uit! Redelijk betaalbaar ook nog. Weet je hoe die valt als je tussen s en m zit?

@kali dankje!! Vandaag gekocht ben er zelf ook blij mee

1 like

Een rood strak hempje! Gaat vaak beter dan beige.

2 likes

Volgens mij geldt dat alleen als je een meer getinte huidskleur hebt. Als ik (doorzichtig) dat doe dan zie je het rood er heel duidelijk doorheen.

6 likes

Ik zit zelf ook tussen S en M (maat 38 is bijna altijd goed bijv) en ik heb deze hemdjes in M. ik koop bij Intimissimi altijd M want ik vind het merk klein vallen.

2 likes

Heb je hier een linkje van? Ik zie op de site alleen de witte en bruine variant.

Edit: oh zie nu ook op jouw screenshot dat hij uitverkocht is. Vandaar dat ik m niet zie. Maar met een linkje kan ik het wel opslaan voor later.

2 likes

Ik ben m’n horloge op vakantie verloren. :sob: Ik droeg dat ding echt elke dag en ben ook gehecht aan het dragen van een horloge, dus ik wil een nieuwe maar ben een beetje in dubio!

Ik had een Daniël wellington horloge :see_no_evil: ik stoorde mij er wel aan dat het zo’n cheesy iedereen heeft het horloge was, maar eigenlijk vind ik het gewoon mooi (eenvoudig, klassiek, leren bandje). Nu twijfel ik of gewoon hetzelfde horloge opnieuw moet kopen of de kans moet grijpen iets nieuws/anders te kopen, maar ik weet niet waar ik moet zoeken? Heb er ook niet echt veel geld voor - maximaal 250 euro.

Hebben jullie ideeën voor merken of plekken waar ik kan kijken voor een klassiek oogend eenvoudig horloge, liefst met goudkleurig klokje/gesp, met leren bandje, voor Max 250 euro?

Misschien bij Danish Design (is een merk)?

1 like

Ik snap wel dat DW een beetje afgezaagd voelt. Geen idee of je dit mooi vindt, maar je zou bijvoorbeeld bij Aark Collective kunnen kijken, die hebben mooi, klassieke horloges, maar dan net met een twist:

Of deze

10 likes

Misschien Mondaine? Heel klassiek en simpel.

2 likes

Oké weer een modevraag van mij. Ik ben op zoek naar mutsen die niet zo gruwelijk lang zijn, zoals deze op de foto. Er is zo veel stof over.
Ik zoek niet van die fisherman mutsen want die zijn weer te kort, gewoon een leuke muts waar mijn hoofd in past zonder nog 200meter extra stof aan de bovenkant van m’n hoofd.

1 like