Modetopic #3

Zoiets?

Asos

4 likes

Ja, alleen is die niet op voorraad.

1 like

Kent iemand een kwalitatief goed merk dat (wollen) flatcaps verkoopt? Ik kom veel troepwebshops tegen in mijn zoektocht

Kangol!

1 like

Weet iemand een merk die een mooie witte aansluitende top/t-shirt met lange of halflange mouwen van een wat dikkere/zwaardere stof verkoopt? Ik had deze van Vanilia besteld, maar hij is veel meer gebroken wit dan op de plaatjes, en dat staat me echt totaal niet, dus die moet helaas retour.

1 like

Armed Angels heeft vaak wel redelijk wat truien van katoen in de collectie.
En ik vond vorig jaar een trui van Neo Noir (o.a. te koop bij de bijenkorf van 100% katoen en kwalitatief van mooie kwaliteit).

Edit: en Esprit.

1 like

Sezane heeft zulke truien!

https://www.sezane.com/nl/product/trui-gary/zwart#size-XXS

Mijn trui gaat nu zn 3e jaar in en ziet nog als nieuw. En heerlijk warm! Wel goed opletten welke truien katoen zijn en welke wol.

Dariadeh heeft trouwens ook zulke truien die lekker warm zijn en mooi blijven. Echt topkwaliteit.

3 likes

Zoiets? Ik heb deze trui en is lekker warm en 100% katoen

4 likes

Deze vond ik wel wit: https://www.cos.com/en_eur/women/womenswear/t-shirts/product.waisted-mock-neck-t-shirt-white.1103513001.html

1 like

Ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft en ben een beetje laat met het zoeken naar een outfit. Ik heb deze jurk nog en zou een optie kunnen zijn om te dragen, maar met dit weer natuurlijk erg koud. Ik vind het altijd moeilijk om iets netjes van een jasje ofzo te dragen bij zoiets, heeft iemand van jullie ideeën?
https://www.vila.com/nl-nl/strap-gelegenheidsjurk-14085601_DesertSage.html?gclid=CjwKCAjwvrOpBhBdEiwAR58-3AdDIr219HPCmKUQkSSYwZcGTGdzB4mnjl-26Sx0TiwxA0q8RkUfBxoCamEQAvD_BwE

1 like

De katoenen truien van &otherstories zijn chill!

3 likes

Misschien zo’n doorzichtig meshtopje met lange mouwen met print er onder?

2 likes

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik heb een viscose trui van de zara die al 6 jaar oud is, maar nog in geweldige staat. Misschien kan je bij het zoeken filteren naar viscose & katoen

3 likes

Ik vind zulke jurken zelf heel mooi met een mooi (oversized) blazer erop. Hakken aan, mooie oorbellen in

2 likes

Hier kan echt prima een oversized blazer op!

4 likes

Dan moet je maar net de juiste blazer hebben vind ik, en idd hoge hakken aantrekken (of een modellenlijf hebben natuurlijk).
Als ik zoiets zou proberen (1m63) zou het lijken alsof een 12-jarige het jasje van haar vader heeft geleend haha.

@Pandava - ik zou er alleen mijn jas (mantel) overheen gooien voor buiten en eventueel de kerkdienst als het daar koud is en tijdens het diner/feest effe kou lijden tot de zaal is opgewarmd haha.

3 likes

Ik zou er een mooi cropped gebreid vestje op dragen. Zeg maar zoiets:

9 likes

Ja daar ben ik ook bang voor, dat het een beetje zakkerig wordt. En heb eigenlijk ook alleen maar een zwarte oversized blazer die dan ook veel overneemt van hoe alles eruit ziet in de outfit ofzo…
Het is overigens in een kelder van een kasteel, het feest en het het diner dus ook binnen kan het nog wel frisjes zijn.
Zon cropped vest is ook een leuke @crazyplantlady, zeker ook op die outfit met beetje matchende kleur. Heb ik alleen ook niet meteen in de kast liggen haha, dus moet misschien sowieso toch nog even naar de stad denk ik.

2 likes

Misschien heb je nog een dun truitje liggen? Dat zou je met een touwtje kunnen croppen, iets met een boothals kan bijv mooi zijn! Vind een vest of blazer erop op zich kunnen hoor maar dat kan ook rond je schouders hangen en dat is voor een bruiloft misschien beetje te casual

Edit of een omgekeerde stola haha. Misschien denk je bij stola heel erg aan middelbare school gala maar het kan erg mooi zijn in bijvoorbeeld zijde of goede kwaliteit chiffon (geen organza).
Vind de jurk die je hebt erg mooi en ergens zonde als de halslijn en rugdecollete niet goed zichtbaar zijn. Kan misschien tijdens het feest ook erg warm worden dus dan is een blazer of vest zoals al geopperd werd wel heel chill, dat trek je zo uit!

3 likes

Iemand aanraders voor een goede pantalon? Ik wil graag goede kwaliteit en niet dat hij na een paar keer dragen al begint te pullen/vorm verliest etc. Ik heb maat 40/42 en met name bovenbenen. Vaak het probleem dat hij of bij mijn buik te groot is maar benen goed of andersom. Pasvorm van de mango werkt bijvoorbeeld echt totaal niet, los van de kwaliteit.