Modetopic #3

Ik heb ook 2 pantalons van dit merk, een zwarte en een grijze. Ik vind de grijze qua stof wel iets anders (beter) lijken dan de zwarte, maar alsnog is het geen hoogstaande kwaliteit. Ik ben zelf 1.81 meter en ik het is inderdaad één van de weinige broeken die bij mij écht lang valt! Heb daarnaast ook een jeans van Wildflower Club, hier ben ik wel erg tevreden over! Hij valt wat meer baggy dan ik eigenlijk wilde, maar is qua lengte top (sleept zelfs bijna over de grond)

2 likes

Heel basic maar ik ben op zoek een dikke hoodie voor het thuiswerken. Ik ben een koukleum dus ik zoek wel echt een hoodie die goed dik van stof is. Iemand hier aanraders?

Carhart

2 likes

@Zonnestraaltje En deze lijn heeft ook vesten. Ik heb er inmiddels 2 van die ik ook weleens als jas gebruik

3 likes

Officieel een vest en geen trui maar zon fleece/teddy trui? Miran - Fleecevest dames - Human Nature | ANWB Webwinkel
Lekker hoge kraag ook. Goed thermoshirt eronder en dan is het denk ik megawarm
Of zoiets: Miran – Fleecevest dames – Human Nature | ANWB Webwinkel

6 likes

Goeie tips allemaal, bedankt! Sowieso zo’n thermoshirt eronder had ik nog niet over nagedacht dus die is al onderweg :money_with_wings:

3 likes

Ik had gister deze aan onder een vestje en was ook echt top HEATTECH Ultra Light Turtleneck Long Sleeved Thermal Top | UNIQLO

Het is super dun dus kan overal onder

1 like

Welke is dat? Kan ik zo snel niet vinden hier helaas Women's, Men's & Children's Clothing | LifeWear | UNIQLO EU

1 like

Ik kan hem ook niet vinden op de site. Het artikelnummer dat in het label staat is 449878.
De joggingbroek daarvan is 449879. Die staat wel op de site en ik krijg daaronder het vest wel te zien, maar de link leidt nergens naar. Heb ze zelf vorig jaar in de winkel gekocht.

Screenshot. Het is deze maar ik heb zwarte

Hebben jullie aanraders voor strak aangesloten coltruien van natuurlijk materiaal? Ik heb er eentje van zo’n merk van the sting en die zit prachtig, maar het is zo’n half synthetische stof en dat vind ik niet zo prettig. Heb hem nu toch een jaar of 4 gedragen, dus hij mag wel vervangen worden.
Ik had die merino van Uniqlo al besteld, maar die vind ik nog te wijd zitten. Ik weet niet of een maat kleiner dat oplost en dan nog wel een goeie pasvorm heeft.

Ik weet niet of deze voldoet aan je wensen, maar ik heb deze nu 2-3 jaar en is nog steeds prachtig:

Zit heerlijk, staat mooi en blijft ook mooi. Ben niet eens per se fan van AA, dus dat ik positief ben is een goed teken😂

6 likes

Ja die had ik gezien inderdaad! Het is wel mijn plan B, maar het liefste zou ik een hogere col willen, zo eentje die je dubbel slaat.

1 like

Zat nog even te surfen zelf op de website haha, kwam deze ook tegen. Maar hier heb ik geen ervaring mee zelf.

1 like

https://www.debijenkorf.nl/benetton-fijngebreide-coltrui-van-merino-wol-2405033594-240508735000000?ref=%2Fdamesmode%2Fkleding%2Ftruien%2Fcoltruien%2Fbenetton

Ik heb zelf deze, zit bij mij mooi aangesloten en 100% wol.

3 likes

Ik heb zo geen gevoel voor mode.
Ik draag graag (gebreide) jurken in de winter, maar wat voor schoenen / laarzen staan daar nu leuk bij? Dr Martens oid vind ik allemaal te lomp. Ik heb smalle voeten, laarzen zonder rits pas ik eigenlijk nooit.
Ik heb wel een paar zwarte veterboots, zoiets als dit:

En als zwarte laarzen, heb ik deze:

Natuurlijk kan bijna alles onder zoiets basics als een gebreide jurk, maar wat is nou een beetje leuk? Ik weet nu alleen dat ik iets zoek dat niet zwart is.

Leren Palladiums?

2 likes

Oh thanks, die ziet er mooi uit! Jaren geleden dat ik iets van Benetton heb gehad, vind je de maat normaal vallen?

Ik heb sinds kort een wijde donkerblauwe pantalon. Meestal draag ik daar sneakers onder, maar zou deze broek ook graag wat netter willen dragen voor mijn werk. Ik heb een soortgelijke zwarte broek en daar draag ik dan zwarte chelseaboots onder of loafers. Maar bij mijn blauwe broek vind ik het heel lastig, heb veel zwarte nette schoenen en ook een paar blauwe enkellaarsjes, maar dat staat voor mijn gevoel raar en truttig. Zwarte schoenen met donkerblauw geeft bij mij op een of andere manier een error, weet ook niet waarom. Bij een donkerblauwe spijkerbroek draag ik t wel namelijk.

Iemand tips? Of moet ik niet zeiken en gewoon zwarte schoenen dragen?

Niet zeiken idd, en anders bruin of cognac schoenen :wink:

4 likes

Ik vind navy en zwart ook gewoon prima kunnen snap eigenlijk niet zo waarom we allemaal nog denken dat dat niet kan? Het maakt donkerblauw alleen wat zwaarder/intenser dus als je dat niet wil kun je wit of crème proberen zodat het wat lichter oogt.

5 likes