Weet iemand of winkels in Nederland meedoen aan Singles Day morgen? Ik wil graag nieuwe laarsjes maar weet niet of het de moeite is om morgen naar de stad te gaan
Warmbat is fijn! heb daar pantoffels van.
Oh wat goed! Ik heb dat paar van texelana dat hier zo populair was maar ben er echt niet tevreden over, ze werden heel snel lelijk en nu zitten er overal gaten in
Wow, ik heb 3 of 4 paar Sheperds gehad en die zijn heerlijk, maar na een jaar dagelijks dragen zijn die echt wel aan vervanging toe (binnenzool totaal versleten of gaten bovenin).
Ik heb ook een paar Shepherd (wel de pantoffels in zelfde model als de Ugg pantoffels), en die zijn nu na 2 jaar al wel aan vervanging toe. De binnenkant gaat helemaal kapot. M’n Ugg pantoffels hiervoor hebben het wel echt langer vol gehouden.
Ik vind uggs wel echt t geld waard. Ik draag bijna niks anders in de winter en ze blijven jaren mooi!
zijn wel meer leuke gevoerde laarsjes te koop denk ik
Bij veel schoenen webshops kun je er op filteren zelfs: Gevoerde dames schoenen | Gratis verzending vanaf € 39,99 bijvoorbeeld. 8 pagina’s aan resultaten haha.
Hoi! Ik ben op zoek naar een jurk zoals op de foto. Die heb ik van het weekend in de winkel gepast en vond het model erg mooi staan, maar ik vind het printje niet bij mij passen. Iemand toevallig ergens iets vergelijkbaars gezien? Mag ook een kortere jurk zijn (heeft zelfs de voorkeur).
Ik had deze van Mango besteld: Mango JADE - Trui - pastelowy róż/graniet - Zalando.be
Maar helaas is hij in het echt wel een stuk rozer, eerder pastelroze. Ik zocht eerder ecru/beige. Verder was hij wel heel mooi van kwaliteit.
Deze van Zara zag er ook prijs/kwaliteit uit (heb hem gezien in de winkel) en eerder losse maar wel mooie pasvorm: https://www.zara.com/be/en/felt-texture-knit-sweater-p02488115.html?v1=315206820
Bij Zara hebben ze op dit moment zulk soort truien en vesten. Het assortiment van Zara wisselt wel heel erg tegenwoordig dus misschien is het er volgende week al niet meer…
Bij H&M zag ik er ook een aantal. De onderstaande is mooier dan op de foto’s, maar ik heb hem retour gedaan omdat hij te kort voor me was dus houd er rekening mee dat hij écht kort valt (zeker in een kleine maat). Het loont misschien om even verder te kijken bij H&M en ook bij hun premium collection.
Ik ben fan van deze van &other stories. Wel iets steviger qua stof, die jij toont valt wat dunner/losser denk ik.
Kan iemand mij iets uitleggen over wol. Ik ben er overduidelijk allergisch voor, maar ik snap niet waarom dat per trui verschilt. Iemand dit dat wel snapt en kan aangeven waar ik op kan letten?
Ik heb een trui van H&M 5% wol, waar ik meteen ga snotteren toen ie uit de verpakking kwam. Een trui van by bar met 10% wol en 20% mohair waar ik ook niet tegen kan (snot, nies, alles). Maar ook een trui van scotch met 7% wol waar ik geen klachten krijg.
Is het andere wol of op een andere manier gebruikt?
Ik zoek zo’n puffer mantel voor de winter, welke zal ik kiezen?
side-info (ik ben lang met donkerbruine krullen)
- 1
- 2
- 3
- 4
- Geen, maar een andere namelijk deze:(graag een url hahah)
0 stemmers
ik heb 1 gestemd omdat het neutraal is, 2 is ook mooi maar lastiger te combineren en ben je misschien sneller zat? en witte jassen worden snel vies met slecht weer
Niet echt mode maar ik ben op zoek naar fijne pantoffels die een beetje lang mooi blijven. Liefst instappers.
@Lula ik weet het niet meer zeker maar volgens mij zag ik laatst dat jij de Ezra pantoffels van Toms hebt gekocht? Zijn deze fijn met dat vouwbare hielstuk?
Dit was precies wat ik ook dacht!!
Ik heb hem kleiner en ze lopen ongelooflijk uit. Lekker warm maar ze lopen voor geen meter. Zou ze niet nog een keer kopen.