Modetopic #3

Misschien kun je op pinterest business casual opzoeken? Daar staan leuke (niet saaie) voorbeelden. Ik zou zeggen:

• mooie, kwalitatief goede stoffen en silhouetten
  • niet te veel prints of gekke kleurtjes, maar juist “volwassen” kleuren? Zoals Zwart/wit/grijs/navy/beige/donkergroen (ps. Dit kan vanalles zijn en deze voorbeelden zijn erg gekleurd door mijn smaak haha)
  • wat voor haar heb je? Een kapper kan evt een mooie cut voorstellen en daarbij helpen.
  • mooie (minimalistische) sieraden van goede kwaliteit
  • een mooie nagellak, of verzorgde nagels/handen?
  • verder zit het ook in houding, dus vooral rocken en lekker dragen wat je zelf leuk vind :slight_smile:
3 likes

Een bril met een stevig montuur kan veel doen wat mij betreft net allerbelangrijkst; koop kleding die zichtbaar van goede kwaliteit is. Een colbert van HM ziet er echt ‘jonger’ uit dan een van Vanilia oid. En waai niet teveel mee met trends + geen gaten in jeans.

6 likes

Bedankt voor jullie reacties allemaal!! Ik denk inderdaad dat oa de business casual look het meest die volwassen uitstraling geeft met kwalitatieve kleding. Wel een beetje zoeken om nog wel mezelf te blijven, want ik voel me in colbertjes altijd zó onprettig. Heb er twee, maar ben dan echt niet mezelf voor mijn gevoel. Maar een blouse met een pantalon en minimalistische sierraden vind ik dan wel weer leuk, dus zoiets wordt het dan misschien meer. Ik heb trouwens krullend haar, dus dat maakt ook eerder jong geloof ik. Ik kan altijd een keer aan de kapper vragen of die nog ideeen heeft.

3 likes

Nou zeker geen combertjes dragen dan :slightly_smiling_face: Je kan echt prima goed jezelf blijven en bijv een mooie pantalon met een kwalitatief goed shirt of een blouse doet het ook goed. Of een mooie trui in de winter.

Ga je naar een krullenkapper? De juiste kapper kan in elk geval zeker meedenken!

Succes met je nieuwe fucntie👏

5 likes

Wat ook helpt is gewoon niet té felle kleuren dragen/combineren, en wat meer neutrale kleuren of een monochrome outfit

6 likes

Heeft iemand Nike Gamma Force en heb je je eigen maat? Ik draag nooit Nike’s dus ik heb geen idee

Ik heb m sinds vorig jaar. Ik was m met niet te hogen toeren in de wasmachine (max 1000 toeren). En dan laat ik m liggend drogen. Zo behoudt hij het beste zijn vorm

1 like

Misschien een volgtip op insta: emilyjbull en lydiajanethomlinson

Zij dragen mooie basic outfits geschikt voor werk/uitgaan/borrel

3 likes

Nee hij is nog steeds mooi!

4 likes

Ik zag ze, ik werd verliefd en nu kan ik ze niet meer vinden. :sob:

Iemand enig idee welk model dit is en waar ik ze kan krijgen?

2 likes

Volgens Google lens is dit een herenmodel en in de sale via hun eigen site.

3 likes

https://www.drmartens.com/nl/nl/2976-hi-suède-chelsea-laarzen-zwart/p/27958001?utm_source=linkshare&utm_medium=affiliates&utm_campaign=pfxNKSnglIM&utm_content=15&utm_term=DENetwork&ranMID=41522&ranEAID=pfxNKSnglIM&ranSiteID=pfxNKSnglIM-YwwISGSGZvLr3Fr_ihOikw

Deze zijn het

5 likes

Dankjewel :star_struck:

Black Friday maar even afwachten.

3 likes

Heb je Monki al eens gecheckt?

1 like

Ik zoek een sustainable kledingmerk in de EU voor basic zwarte lange mouwen shirts. Heeft iemand daar goede ervaringen mee? :blush:

2 likes

GOAT Apparel? Daar was men iig enkele jaren geleden erg tevreden over.

2 likes

Hmmm, ik zie jammer genoeg geen slim fit

1 like

Dilling

2 likes

Ik ben op zoek naar skims longsleeve dupes. Ik weet dat h&m ze heeft maar die zijn al weken uitverkocht :frowning:

2 likes

Weekday!