Modetopic #3

Weet iemand van welk merk deze tas is? Via Asket zelf kan ik niks vinden

1 like

Ik heb maat 36,5 in Nike Air Max.

Heb deze in maat 37. Die zijn een paar jaar oud en nu wel uitgezakt/op, maar heb ze ook wel heel veel aan gehad.

Heb nu laatst op Texel deze in maat 36 gekocht, lagen in een sale-bak, zijn uit de collectie nu zag ik; ze zitten duidelijk strakker, maar vind dat wel prettig eigenlijk.

Dus antwoord: nee ik zou zeker geen twee maten groter nemen.

1 like

ik heb ook die eerste in mijn eigen maat 37

6 likes

ik heb ze ook gewoon in mijn eigen maat gehad!

2 likes

Hoe vinden jullie Uniqlo vallen? Gewoon op maat of eerder iets ruimer?

1 like

Zeker niet ruimer. Gewoon op maat of soms zelf iets kleiner vind ik. Van truien heb ik meestal xs, maar ik heb bij Uniqlo s gekocht omdat ik dat mooier vond vallen. Heattech shirts draag ik dan wel weer xs.
Ik heb wel het idee dat het voor wat kleinere mensen is gemaakt als je kijkt naar de lengte van bv mouwen en zo (:ok_hand:)

5 likes

Eens met @LaPetiteRobeNoire dat het voor kleinere mensen is. Ik ben 1.64m en hun pleated wide pants is de perfecte lengte voor mij.

1 like

Idd japans, dus voor korte mensen. Ik vind het verder trouwens niet per se klein vallen. Eerder op maat, of ruim. Maar dus wel met korte ledematen😅

10 likes

Ja ik zou ook eerder op maat/ruim zeggen @Druppels Qua broeken past mijn eigen maat prima en in bovenstukken kan ik een maat kleiner dan normaal.

2 likes

oh ik vind uniqlo juist heel groot vallen

4 likes

Dit geeft woorden aan mijn grote frustratie bij uniqlo. Het zit altijd nét niet bij mij en nu heb ik door dat dat door mijn lange armen en benen komt

3 likes

Ik heb bijna alles gewoon in mn eigen maat en heb het idee dat dat gewoon goed is. Alleen de bra tops heb ik in een maatje kleiner, heb het idee dat dat net beter werkt qua ondersteuning.

Ik ben sowieso vrij klein en heb vooral ook relatief korte armen en benen en daarbij past het allemaal wel goed.

Ik heb vorige week deze legging gekocht bij Primark voor €8,- en wil hem even tippen:

Hij zit echt super lekker en er zit fleece van binnen dus hij is ook nog heel warm

6 likes

Krijg je er geen zweetkont van?

1 like

Je had (hebt?) deze ook met voeten eraan, een panty dus. Volgens mij heten ze supercosy tights. Die vind ik nog fijn dan een legging, superlekker in de winter.

1 like

Nee geen last van!

1 like

Heeft iemand aanraders voor (het liefst niet heel duur) pyjama’s en nachthemden?? Ik ben echt op zoek naar een beetje zo een wit ouderwets nachthemd met een klein strikje en evt subtiele bloemetjes. Beetje wat je oma zou aantrekken ik wil graag mijn romantische oma era in

2 likes

Zara home verkoopt volgens mij van die katoenen witte nachtjaponnetje. Beetje granny style chic.

1 like

Marks&Spencer? Ook zo’n degelijk merk en nu met korting:

1 like

Heeft iemand ervaring met de schoenen van de Zara? Vallen ze klein of groot? Ik kijk nu bij de maatvoering en daar staat dat maat 37 lengte 24cm voet is. Dat lijkt me best fors. Wil weten of ik beter een maatje kleiner kan bestellen

3 likes