Heeft er iemand toevallig recent iets geretourneerd naar Free people? Heb er een vraag over…
Ik heb maat 41-41,5 en pas nooit in de 41 van Zara dus mijn ervaring is dat het kleiner valt (net als alles bij de zara haha)
Veelal kleiner en niet bepaald comfortabel.
Grr ik had een jurk gezien op Vinted, van Sandro, en ik heb daarin altijd maat 3 (L/40). In de advertentie stond ‘jurk maat 3, M’. Dus ik vroeg: welk nummer staat op het label in de jurk, zei de verkoper: ‘3’. Maar nu krijg ik 'm binnen en staat er 38 in (wat dus correspondeert met een maat 2), grrr. Ik snap niet dat je dat dan niet gewoon zegt? Nu heb ik een te kleine jurk
Ik vind ze ook erg klein vallen
Kan je aangeven bij Vinted dat de maat verkeerd aangegeven stond zodat je de jurk kan terugsturen? Wel heel vervelend zeg.
Ja! Dit heb ik gedaan en gelukkig reageerde de verkoper heel snel en goed, dus mag ‘m idd terugsturen.
Volgens mij doen sommige verkopers dit gewoon expres en hopen ze dat je de moeite niet neemt om het terug te sturen.
Ohh echt flauw. Ik vraag voor de zekerheid altijd een foto, dan kan je het zelf zien. Ook als ik vraag wat het materiaal is.
Weet iemand of winkels in Nederland meedoen aan Singles Day morgen? Ik wil graag nieuwe laarsjes maar weet niet of het de moeite is om morgen naar de stad te gaan
Warmbat is fijn! heb daar pantoffels van.
Oh wat goed! Ik heb dat paar van texelana dat hier zo populair was maar ben er echt niet tevreden over, ze werden heel snel lelijk en nu zitten er overal gaten in
Wow, ik heb 3 of 4 paar Sheperds gehad en die zijn heerlijk, maar na een jaar dagelijks dragen zijn die echt wel aan vervanging toe (binnenzool totaal versleten of gaten bovenin).
Ik heb ook een paar Shepherd (wel de pantoffels in zelfde model als de Ugg pantoffels), en die zijn nu na 2 jaar al wel aan vervanging toe. De binnenkant gaat helemaal kapot. M’n Ugg pantoffels hiervoor hebben het wel echt langer vol gehouden.
Ik vind uggs wel echt t geld waard. Ik draag bijna niks anders in de winter en ze blijven jaren mooi!
zijn wel meer leuke gevoerde laarsjes te koop denk ik
Ik heb warmbat pantoffels ook en heb wel echt 8 jaar met die dingen gedaan denk ik! Ga dit jaar nieuwe kopen want ze zijn inmiddels wel een beetje op
Bij veel schoenen webshops kun je er op filteren zelfs: Gevoerde dames schoenen | Gratis verzending vanaf € 39,99 bijvoorbeeld. 8 pagina’s aan resultaten haha.