Dit was precies wat ik ook dacht!!
Ja ik vind ze fijn. Maar ik zou niet de allerlichtste qua kleur kopen want dat wordt snel smoezelig. Ik draag ze ook wel eens met sokken en dan geef dat soms af op dat ingeklapte hielstuk.
Ik heb hem kleiner en ze lopen ongelooflijk uit. Lekker warm maar ze lopen voor geen meter. Zou ze niet nog een keer kopen.
Ik heb deze nu ruim een jaar en zien er nog als nieuw uit!
Ik heb mijn uggs via Ali express
Ze zien er hetzelfde uit, je ziet het verschil niet en ze zijn 130 euro goedkoper.
Heb je ondertussen al iets gevonden? Want ben eigenlijk opzoek naar hetzelfde haha
Ik vind t nogal onetisch om uggs achtige schoenen via ali/temu te kopen. Dan kan je al helemaal niet controleren waar de huid vandaan komt…
Voor de mensen met Levi’s Ribcage. Als je maat 28 hebt in een Ribcage, voor welke maat ga je in andere Levi’s?
het verhaal was toch altijd dat schapen voor uggs levend gevild werden? als dat waar is is het de keuze tussen dat en wasbeerhonden
Verschil per kleur, maar meestal 1 maat kleiner. Ik heb een zwarte en blauwe in maat 23, terwijl ik een 501S in maat 24 heb
Hangt af van je bouw en welk model (uit welk jaar, ook, ik heb een vintage Levi’s en die valt echt een stuk kleiner) je zoekt. Als je ze niet kunt passen denk ik dat je het beste even de omtrek kunt meten van waar je denkt dat je broek komt.
Ik heb zelf een High Loose Taper, die valt net zo hoog als de Ribcage, in maat 24. 711 Skinny’s heb ik in 26 en de vintage 501’s heb ik zelfs in 27.
Ik zoek al enige tijd een onderhemdje met diepe V-hals. Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden? Liefst gewoon basic, zwart en zonder kant, katoen.
Het hoeft ook niet per se een lang topje te zijn. Iets heel cropped / bralette achtig mag ook.
En @Kwal
Bedankt! Ik wist niet meer hoe het nou zat met die maten. Degene die ik wil, valt net zo hoog als een ribcage dus ik ga dan voor dezelfde maat. Vind het zonde 2 maten te bestellen en dan weer te retouren. Mocht hij dan toch niet passen dan haal ik de andere maat wel in de winkel
@LaPetiteRobeNoire heb ik het goed onthouden dat jij wel eens een favoriet kledingstuk tweedehands nogmaals hebt gekocht? Heb je nog tips hoe je dat hebt gedaan? Ik ben op zoek naar een blouse en dacht al iets van meldingen zetten op marktplaats en vinted, maar misschien zijn er nog wel wat andere handige manieren.
Die uniqlo heattach shirtjes zijn echt fantastisch. Vooral die modellen die onder een blouse kunnen, zo lekker warm en je voelt ze amper zitten.
Haha ja goed onthouden, dat doe ik wel vaker (en heb er een lange, saaie uitleg bij sorry)
Wat @kali zegt klopt helemaal, geduld hebben is meestal wel nodig want het kost vaak wel wat zoekwerk of lang afwachten om het te vinden.
Ik kam meestal eerst Vinted uit, door te zoeken op merk/maat en soms kleur (afhankelijk van het aantal resultaten). Ik zoek meestal eerst alleen met de filters en niet op zoekwoorden (want mensen plaatsen vaak amper een omschrijving). Als ik wel op zoekwoorden zoek dan doe ik het eigenlijk ook altijd in het Frans, Italiaans en Spaans, maar sinds kort vertaalt Vinted zelf ook je zoekopdracht volgens mij en krijg je die resultaten automatisch al.
Als ik het dan in eerste instantie nog niet vind en nog zin heb, zoek ik inderdaad ook in erg brede categorieën zoals Kali ook zegt omdat mensen vaak verkeerd plaatsen en categorieën vaag zijn (zo heb je ‘blouses’ maar ook ‘blouses met lange mouwen’ en dat zijn twee aparte secties, heel vaag).
Ik zoek soms ook op een maat groter en kleiner tegelijk, omdat veel mensen zelf bepalen dat het groter of kleiner valt en het dan onder een andere maat zetten ook altijd het label bekijken daarom.
Als ik het dan niet kan vinden dan stel ik inderdaad een zoekopdracht in op Vinted (meestal ook ruim) en kijk ik elke dag even wat erbij komt. Dat is meestal niet zo heel veel dus dan is het wel bij te houden, maar het kan dus wel lang duren. Maar bijna alles verschijnt uiteindelijk wel voor mijn gevoel.
Dat is ook wel makkelijker te doen wanneer je iets obscuurs/duidelijks zoekt in plaats van bijvoorbeeld een zwarte trui van h&m waarvan er iedere dag waarschijnlijk 300 verschillende bijkomen.
Op marktplaats zoek ik ook wel eens, eigenlijk alleen met zoekwoorden maar daar staat veel minder op voor mijn gevoel.
Uniqlo heattech is trouwens inderdaad fantastisch
@grace ik zat even naar dat merk te kijken, maar dit zijn wel mooie kortere truien misschien? En prachtige kleuren! En ook nog sale
Heeft iemand weleens iets gekocht van My Essential Wardrobe?
Was het het geld waard?
Als je nu nog maar 1 paar sneakers zou mogen dragen het komende jaar, welke zouden dat dan zijn? Oftewel, welke sneakers zijn nu hip en de moeite waard haha
Weet niet of ze nog hip zijn maar ik ben al jaren in love met m’n veja Venturi gympen. Heb ze in wit met lichtroze en via Vinted een tweede paar in donkerrood gekocht. Lopen heerlijk en passen overal bij.