Ik heb er echt een hekel aan als je een (wollen) sjaal draagt en deze pluisjes achterlaat op je jas. Iemand een tip hiervoor? Of een sjaal die wel lekker warm is maar geen pluisjes achterlaat? #dtv
Heb nog nooit pluisjes gehad met meerdere Acne Studios sjaals.
Adidas spezial handball! Vind ik zelf mooier dan de Sambas die je nu best veel ziet
Ik heb een wollen sjaal van Scotch & Soda, hij lijkt op de sjaal van Acne, maar dan iets goedkoper. Heel fijn, lekker groot en warm en geen pluisjes!
Ik heb er twee van Samsøe & Samsøe in een wol-kasjmier mix en die pluizen niet. Heb ze alletwee op Vinted gevonden
Salamon xt6
Ik heb een wollen sjaal en die laat geen pluisjes achter? Ik heb 'm ondertussen al 10 jaar ofzo, gekocht bij & Other Stories.
Repeat Cashmere!
Geen idee of hip maar fijnste sneakers ooit: Adidas Ozweego. Lopen zo fijn!
Thanks voor alle suggesties. Ligt dan denk ik aan het soort wol? Mijn deels wollen mantel jas zit continu vol met pluisjes en dat oogt zo lelijk. Dus toch maar op zoek naar een nieuwe sjaal. Thanks
Thank allen voor het advies!
Ik vind de grote sowieso mooier vallen bij je dus die zou ik houden
Als je hem toch nooit dicht draagt en je kunt nog gewoon lekker bewegen, dan zou ik de kleinste nemen.
Ik vind ze beide kunnen, 1 is heel âfittedâ maar 2 net wat meer casual ofzo. Ik vind 2 net mooier.
Ik vind de grotere maat mooier staan.
Ik zou eeeigenlijk een ander model kiezen omdat het me zonde lijkt om een blazer te houden die je niet dicht kunt dragen, maar ik zou voor de kleinere gaan. Een blazer âhoortâ mooi op de schouders te vallen, dat is ook wat je als eerste opmerkt als een maat niet juist is. Ik vind dit duidelijk geen model dat oversized hoort en de grotere maat is ook niet groot genoeg om echt oversized te lijken, dus die zou ik sowieso niet houden!
Absoluut de grotere. Vind de kleinere maat truttig staan, juist omdat het meer fitted is.
Even voor de ugg dragers; heb nu mijn eigen maat besteld, maar vindt ze echt groot aanvoelen, heb zeker ruim 1 tot 1,5 cm op bepaalde stukken ruimte ( zowel voorin als zijkant).
Nu lees ik wel overal dat ugg true to size is, maar ook weer dat ze uitlopen. Of juist dat als je voor een maat kleiner gaat er uiteindelijk een afdruk van je dikke teen voorin komt⌠twijfel nu of ik deze maat niet gewoon wil houden.
Wat is een ieders ervaring hier?
Ik kocht als tiener altijd een maat kleiner. Ze liepen wel uit, maar ik vond dat je dan op een gegeven moment toch je grote teen zag. Nu heb ik mân eigen maat gekocht.