Beter een zooltje eronder laten zetten bij de schoenmaker!
Maar het is geen gladde zool. Hij heeft wel structuur maar het is een zaalvoetbalschoen. Als het glad is of regent, ga je gewoon op je bek.
Ik heb het gevoel een beetje mn stijl kwijt te zijn, of uberhaupt weten wat ik leuk vind. Ben nu wat aan het afvallen, dus kleren worden te groot. Ik zal pas over een tijdje wat nieuwe kleren gaan kopen, maar ik zou niet weten wat. Ik was sowieso wel al klaar met bijv skinny broeken, maar ben wel echt fan van jeans of broeken dragen. Maar weet echt niet wat fijne modellen jeans of pantalons zijn. Voel me qua kleding gewoon alsof ik 10 jaar achter loop en voel me er niet fijn meer in. Hebben jullje tips/filmpjes/andere aanraders om op zoek te gaan naar je eigen (nieuwe) stijl?
En misschien leuk om te delen wat is je favoriete jeans en/of pantalon en waarom?
gewoon een pinterest board maken en daar alles opslaan wat je leuk vindt! dat is heel makkelijk om inspiratie te krijgen (vind ik). ik hou van wijdere broeken, bijv baggy jeans (astro van weekday), die wide legged pleated pants van uniqlo maar bijv parachute pants vind ik ook leuk
Dit en als je dingen wilt proberen gewoon iets tweedehands kopen op Vinted of in de kringloop (of een kledingruil organiseren).
Mijn lievelingsbroeken zijn mijn carhartt wip tuinbroeken en deze jeans draag ik atm vaak:
(Die van Armed Angels had ik wel met megaveel korting, maar hij zit heel fijn.)
Ik vind Trinny altijd heel motiverend (Trinny Woodall) en inspirerend. Verder gewoon random stylisten op insta (als je wil kan ik je een paar sturen via DM oid).
En als je het leuk vind help ik je ook graag. Hobby-matig veel met kleding en stijl advies bezig
En vergeet niet: je bent nĂș al mooie nieuwe kleren waard. Je hoeft niet te wachten tot nĂłg X kilo. Waarom wachten met je mooi en fijn voelen als het ook ĂĄltijd kan?
Ik ben mân bikini kwijt (?) en moet binnenkort een weekendje weg met jacuzzi đ«§ dus heb iets nieuws nodig. Wat zijn leuke webshops, buiten standaard Wehkamp en Zalando? Ik heb reguliere maten.
Mango
Ik vind H&M heel fijn. Zo te zien hebben ze ook net de nieuwe collectie online.
Sam Friday
Aya label heb vorig jaar hier twee bikiniâs gekocht en ben erg tevreden, ziet na een zomer er nog erg mooi uit.
Dat vind ik ook wel the bare minimum haha
Ik heb ook zoiets van Maxmara, echt prachtige kwaliteit. Op Vinted gevonden! Als je âm oversized wil zou ik âm wel vrij groot kopen want die italiaanse maten vallen super klein.
Ik ook, is helaas niet wat ik altijd ervaar.
Moet wel zeggen dat ik bikiniâs altijd in de wasmachine doe en ook vrij vaak gebruik.
Ik ben erg tevreden over Livera, kost wel iets meer, maar zit heerlijk en blijft lang mooi (bij mij al vijf zomers and counting)! Ik moet er wel bij zeggen dat ik zelden in chloorwater zwem.
Op zoek naar fijne sokken (in mooie kleuren als donkergroen, mosterd, roest etc) die niet afzakken of uitlubberen. Wie heeft tips?
Kunert, Falke of Hudson.
Wist niet dat Falke zulke mooie kleuren had thanks!
Uniqlo mannen afdeling heeft de hele regenboog
Ik ben echt geen jeansmeid omdat ik ze vaak niet lekker vind zitten, maar ik heb vandaag een only wide leg jeans gekocht die mega stretchy is en zit als een pyjama en ben echt gelukkig haha