Modetopic #3

Zij en Kai Collective zijn echt de leukste en beste black owned merken.

4 likes

Ik draag sinds een week mijn samba’s die ik met BF heb gekocht, maar als het heeft geregend zijn die dingen levensgevaarlijk glad. Helemaal met groene aanslag op tegels door de winter. :joy:

3 likes

Ik moest laatst autorijden met die dingen aan en gleed gewoon weg van m’n koppeling :sweat_smile:

2 likes

Oh dat is ook een goede voor mij om te onthouden haha!

Heeft iemand een goede tip voor een mooie lange manteljas (wol)?

Ik vind deze heel mooi aan de voorkant, maar ik vind de flap op de rug jammer. Ik zoek wel eentje die niet oversized op de schouders valt.

3 likes

Ik zoek een simpele blazer met bijpassende pantalon (wide leg maar niet te), in een lengtemaat 30. Onvindbaar tot nu toe… iemand tips? Alle duurzame/kwalitatieve merken hebben het sowieso niet lijkt het :expressionless:

Ik heb er zo een van MaxMara, gevonden in een outlet aan 110 euro maar zij maken echt perfecte wollen jassen en heb geen flap aan de achterkant.

8 likes

Wauw, goede vondst!

7 likes

Zelfde zoektocht gehad en uiteindelijk zag ik toen dat ze bij Esprit dit hadden. Niet duurzaam, maar ook niet duur. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Marks & Spencer!

5 likes

Ja, Max Mara, anders Max&Co of Pennyblack (zelfde familie, perfecte wollen jassen)

3 likes

Max Mara verkoopt wel als een van de weinigen nog echt bont (niet dat dat op elke jas zit uiteraard, maar kan vervelend zijn als je het niet weet maar wel belangrijk vindt)

4 likes

Everlane? Sezane heeft dit nu ook in de collectie, maar zonder lengtematen. Het valt niet heel erg lang in mijn ervaring.

3 likes

Vanilia heeft op dit moment hele mooie sets in de collectie. Ze hebben een eigen vermaakservice, dus als de broek te lang is kun je hem voor €9,95 laten inkorten.

5 likes

Mango!

7 likes

Ivy & Oak en dan wachten tot de sale want anders gruwelijk duur

4 likes

Intrend- is een soort Max mara outlet zusje

1 like

Ik quote mezelf even maar ik heb uiteindelijk de perfecfe broek gevonden bij guts & gusto. Had em in groen besteld maar ga em ook in zwart bestellen. Valt onder de ‘petite’ lijn

3 likes

Thanks voor de tip! Ik wist helemaal niet dat zij een petite-lijn hebben en ik heb vaak geen zin om te laten inkorten. Helaas is de groene uitverkocht, maar hopelijk vullen ze ‘m bij!

1 like

https://vm.tiktok.com/ZIJnavhqH/

:joy::+1:t3:

2 likes