Modetopic #3

Heeft iemand die sjaaltjes in het echt gezien en hoe zijn ze? Leuke printjes?

Hier kan best veel bij. Is vooral een kwestie van smaak, en ook wel van wat voor soort feestje. Als het meer sjiek is zou ik voor donkerdere accessoires gaan (oxblood, mosterdgeel, diep paars kan ook nog, of juist van dat muted roze Ć  la millennial pink), als het wat relaxter is eerder voor wat fellere kleuren.

Edit: en als je van aardetinten houdt (wat ik absoluut niet doe, vandaar pas later toegevoegd) kunnen bruin- en/of beigetinten er ook mooi bij denk ik

3 likes

Groen en rood zijn complementaire kleuren dus als je felle lippenstift wil, zou ik rood kiezen.

En ik zou sowieso hakken dragen met open teen. Ze hoeven niet hoog te zijn, gewoon niet van die platte teenslippers want daar ga je van als een pinguĆÆn lopen haha.

Wat heb je qua feestelijke tasjes? Ik heb er twee: een donkergroene en een met slangenprint, en ik draag altijd een van de twee, wat dan ook mijn outfit is.

2 likes

Ik kan niet op een winkel komen, Steps, Costes zijn het niet… maar dus wel zoiets soortgelijks. Heb een leuk gilet gezien en nu krijg ik het uiteraard niet gevonden :disappointed_relieved:

Only? Shoeby?

1 like

Cotton club?

1 like

The sting?

3 likes

The Stone zou ook nog kunnen.

1 like

Ben de lijst van Hoog Catherijne afgegaan :sweat_smile: Het is Sissy-Boy. Maar bedankt voor het meedenken!

5 likes

Joe nog bedankt voor deze tip! Ik heb hem ook gepast en hij zat zowaar mooi? Echt heel blij mee, ik koop nooit nieuwe spijkerbroeken

(En ook nog 20% korting dit weekend)

2 likes

Ik heb misschien een gekke vraag. Ik heb tegenwoordig bij praktisch alle jeans dat bij de gulp het ā€˜flapje’ voor de rits niet goed blijft zitten. Daardoor zie je altijd een stuk rits wat lillek uitziet. De jeans zijn niet te klein/strak ofzo (tenminste, zo ervaar ik het zelf niet, want daar krijg ik al snel de kriebels van). Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Denk toch verkeerde maat als je dit bij elke broek hebt. Hij zou gewoon strak moeten trekken zonder te gaan wijken

4 likes

Of het stuk stof droogt verkeerd op. Je zou eens met een heet strijkijzer eroverheen kunnen gaan.

2 likes

Doe je de gulp netjes dicht als je je broeken wast?

4 likes

Thanks voor jullie antwoord @Beutyschooldropout @Marquez @Druppels!

Als ik een maat groter zou pakken is de broek rond m’n taille vaak weer net te los… maargoed zou met een riem opgelost kunnen worden wel.

De andere twee tips ga ik uitproberen. Ik gooi jeans idd de was in zonder ā€˜m dicht te hebben gemaakt (nooit over nagedacht). En strijken doe ik altijd, maar mssn dat iets langer iets warmer bij de gulp nog wonderen geeft.

2 likes

Hier heb ik nooit over nagedacht, heb hetzelfde probleem. Want zo blijft die flap beter op z’n plek?

4 likes

Ik kan me voorstellen dat ie zo veel meer verfrommeld raakt. Ik rits hem altijd dicht en heb er geen last van. Probeer het eens, misschien is het wel de oplossing

1 like

Ga ik zeker doen

Tegenstrijdig advies, maar als je je echt ongelukkig voelt in een outfit straal je dat uit. En dat wil je juist niet bij een sollicitatie

9 likes

Vouw je strikjes naar binnen! Eventueel met een veiligheidsspeld aan de binnenkant zodat je er niet aan blijft frunniken, want ik vind de combi wel leuk, (netjes maar niet tƩ overdreven).

8 likes