Weet iemand toevallig een betaalbare leren jas die hier op lijkt? Veda Allen Jacket - Long Sleeve | Reformation
Deze misschien?
Voor een bruiloft ben ik op zoek naar een leuke jurk maat 42/44. Vind zelf heel strak of met spaghettibandjes niet zo mooi bij mij. Het liefst in een vrolijke kleur of print, Max 80⏠ofzo. Ik zie door de bomen het bos niet meer, vind zoiets wel leuk maar die hebben ze niet meer in mijn maat:
Iemand een leuke tip?
Is dit wat
Vind ik een beetje kerst achtig haha, wil iets meer lente achtigs. Oh en liefst ook niet te kort maar dank voor het meedenken!
Asos heeft altijd hele leuke jurken vind ik, ook beetje dat soort modellen
https://www.wehkamp.nl/fabienne-chapot-jurk-anjuna-met-all-over-print-roze-17128488/?_gl=1hfb8dr_up*MQâŠ&gclid=CjwKCAiA2pyuBhBKEiwApLaIO5qCFkZpgUTkT-LSwEQHND3I4ULrLwxn-2Fnx97oElx319su9m9KrhoC1P8QAvD_BwE
Welke zoektermen gebruiken jullie op pinterest voor leuke outfit inspiratie? Ik ben in een heel dozig algoritme beland en krijg alleen maar dingen zoals ââthe best spring 2024 fashion trends for women over 50!!ââ of van die ââways to update your millennial outfitââ achtige posts
het duurt nog 20 jaar tot ik 50 ben zeg alsjeblieft
Norah heeft wel eens dit soort jurken! Op het moment vind ik de jurken in de collectie nog niet denderend, maar ze krijgen elke week een nieuwe collectie dus wie weet zitten daar ook mooie jurken bij.
Wat voor mij het beste werkt is één leuke outfit vinden, en van daaruit verder te kijken bij de soortgelijke suggestie en zo maar door blijven pinnen. Op die manier doet het algoritme goed zijn werk, het kent mijn stijl goed. Het helpt ook om mensen te volgen die de stijl hebben die je leuk vindt.
Ik weet niet wat jouw stijl is, maar ik zou beginnen met intypen van merken die je leuk vindt. Bv. âoutfits sandro styleâ of âsezane outfitsâ. Of heel specifiek naar een bepaald item dat in je kast hangt bv. âpink flared pants outfitâ of voor een specifieke gelegenheid (âcasual date night outfitâ of â2024 rainy weather outfitâ). Je kan het ook algemener houden maar dan loop je inderdaad het risico dat het algoritme je ouder inschat (bv. â2024 spring outfitsâ). Ik gebruik tegenwoordig wel vaak het jaartal erbij want soms krijg ik echt hele oude fotoâs.
Ja dit inderdaad en het helpt vaak ook om verder te komen via het volgen van Borden die je mooi vindt, of namen in te typen van instagrammers met een mooie kledingstijl.
Waarvan is deze?
Via Google Lens kan je op afbeeldingen zoeken. Deze jurk is van Zalando:
Gefeliciteerd!
Ik heb een enorm opgeblazen buik sinds mijn operatie, ik dacht dat dit wel snel weg zou gaan maar blijkbaar kan dat maanden duren. Leuk. Wat zijn nou goede outfits om dat een beetje te verbloemen? Ik heb zondag een verjaardag en zie er helemaal tegenop. Ik ben ongewenst kinderloos en om er nu zo zwanger uit te zien is niet echt opwekkend. Zit nu al twee dagen steeds te zoeken (online, ik kan niet ergens heen) maar kom er gewoon niet uit.
Ik heb 1 broek die ik dicht kreeg maar lukte niet echt om er qua zij aanzicht een beetje oké uit te zien. En toen ik m uitdeed moest ik overgeven dus ik denk dat een jurk wel het beste is
Dankje! Ik zie haar opgeblazen buik niet, maar die van mij is wel echt veel groter zeg maar. Ik heb wel dat soort jurken maar ik denk dat ik dat dan nu twee maten groter zou moeten kopen waardoor het bovenaan dan weer gek zit denk ik? Mijn buik komt iig ruimmmm voorbij mijn borsten (70G)
Maar misschien is het ook wel onmogelijk om me nog een beetje mooi te voelen.
Misschien een jurk waar je een oversized blazer op kan dragen misschien?
Wat vervelend dat je je zo voeltâŠ
Wat vervelend! Ik denk dat zoân jurk die vanaf onder je borsten wijd uitvalt wel goed kan werken, heet een A-lijn jurk denk ik?
Bijv zoiets: Blousejurk van viscose - met patroon | C&A online shop (c-and-a.com)