Modetopic #3

Ik dacht dat de stof van die broeken heel dun was, maar bij jou zie ik dat eigenlijk helemaal niet. Tekent de stof heel erg of valt dat mee? Hij staat je heel leuk iig!

4 likes

Ik vind de sneakers juist heel leuk erbij! Zeker icm het topje. De riem is gewoon wat hard in de kleurencombi denk ik dus denk dat als je die achterwege laat je misschien al wat fijner voelt! Ik vind het iig een hele leuke outfit 🩷

15 likes

Ik vind de broek eigenlijk te kort :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik vind het juist wel leuk dat je een chunky riem en chunky schoenen hebt! Herken wel het opnieuw moeten wennen aan je nieuwe lijf, (ineens zit al je kleding anders, ookal ben je weer op je oude gewicht) maar ik zie aan dit plaatje niks geks hoor! Ik vind je broek vooral heel mooi, waar is die van?

3 likes

Had ik ook gevraagd, hier is ie:

2 likes

@Kauai te kort? Langer dan dit dan sleept hij over de grond :nerd_face: snao wel dat het op de eerste foto misschien anders lijkt

En @Zonnestraaltje het is deze! Een andere dan die van Foucher met net een ander stofje!

@Bubbless nee vind de stof helemaal niet te dun! Schijnt niet door maar is idd wel lekker luchtig. Met seamless ondergoed geen enkel probleem

7 likes

@Lula ik zou zweren dat jij niet zo heel lang geleden basic oversized t-shirts van Uniqlo in het aankopen topic hebt gepost, maar ik kan die met geen mogelijkheid terugvinden. Waren dat de Airism shirts voor dames of heren? Of hele andere? Of heb ik dit totaal verkeerd onthouden en waren het helemaal geen oversized t-shirts?

1 like

Heb je al eens bij Fraenck gekeken?

2 likes

Want die zijn niet grof? I mean, love Birkenstocks, maar het zijn nou niet bepaald elegante schoenen

6 likes

Die ken ik niet, ik ga kijken. Thanks!

4 likes

Hahahaha ja die zijn ook grof

Daarom zei ik of meer open of minder grof iig 1 van de twee

1 like

Ohja nee idd prima vanaf deze hoek! Al vind ik ze zelf nog langer mooier maar dat is zeker minder praktisch.

2 likes

@the.rebel.club eens met deze post. Probeer eens zonder riem en ik vind bij zulke broeken allstars platforms heel leuk staan of adidas gazelle bold. Als je tot schoenmaat 39 hebt, kan je die laatste ook voor een mooi prijsje kopen in de kindermaten.
Topje is gewoon leuk erbij, accentueert idd wel de boobies maar persoonlijk vind ik dat wel leuk :laughing:, doe ik zelf ook vaak.
Denk dat zon hemdjestop er ook leuk bij zal staan en tegenwoordig zijn topjes met een vierkante hals ook weer helemaal leuk.

Ik heb hier ook wel eens gepost over dat ik zoekende was qua stijl omdat mn lijf is veranderd, moeder geworden, afgevallen etc. Uiteindelijk goeie tips gekregen toen hier. Ik zal zoeken of ik die post kan vinden

3 likes

Wat je nog zou kunnen overwegen qua top is iets kiezen met v-hals? Met zo’n hoge hals lijken borsten groter, dus misschien dat het met een v-hals wat meer als je ‘eerdere’ zelf voelt?

Maar vind het heel leuk staan! Wat mij betreft móet je niks veranderen want het staat gewoon goed

6 likes

Ik vind het groffe van die riem juist wel leuk! Haalt het tuttige er wat vanaf (waar ik ook van hou hoor), misschien een andere top erbij?

1 like

Ik vind dit model erg mooi maar even wat te prijzig. Weet iemand waar ik iets soortgelijks kan kopen of hoe zo’n model top heet?

3 likes

Mom jeans? Die van Levi’s zitten bij mij wel goed en heb hetzelfde.
In ieder geval geen linnen broeken. :triumph:

2 likes

Ik vind de push-in jeans van Salsa alles mooi platdrukken! En sowieso knoopsluitingen ipv ritssluitingen.

1 like

linkjeeeee?

2 likes

Voor mij is high rise beter, van de mid krijg ik een muffin top haha.

2 likes