Heeft iemand een idee in wat voor fysieke winkels je zoiets kan vinden?
Heeft iemand tips voor luchtige kleren om te dragen in Bali?
Gewoon wat je hier ook in de bloedhitte draagt
misschien in islamitische winkels waar ze ook abaya’s enzo verkopen? misschien zeg ik nu iets heel raars maar volgens mij zie ik daar wel eens zulke dingen in de etalage
Het lijkt op een interpretatie van een salwar kameez. Ik denk dat als je desi kleding/ Indiase kleding googelt dat je een heel eind komt
Ik ben op zoek naar een zonnebril die op de Celine Triomphe lijkt, rond en breed retro model, rood/donkerbruine met zwarte tortoise, maar dan zonder groot gouden logo. Iemand een idee?
Misschien dit plaatje laten zien bij je lokale opticien? Daar kan je ook zonnebrillen zonder sterkte kopen. De medewerkers daar kennen meestal wel veel merken en modellen.
Vraagje; heeft iemand een broek/jeans van Jacquemus en weet hoe deze vallen? Klein/normaal/groot (dit laatste betwijfel ik)?
sowieso luchtige stoffen, zoals linnen
Heeft iemand aanraders voor tassenmerken zoals Susan Bijl? Liefst niet (veel) duurder.
Ik heb de normale rugzak van Susan en die is geweldig, maar ik zou bijv graag een soortgelijke rugzak hebben in een maatje kleiner.
Heeft iemand een tip waar ik tops (mag mouwloos, korte mouw, lange mouw zijn!) kan vinden die aan de voorkant korter zijn dan de achterkant? Dus het effect alsof je het shirt hebt ingestopt zonder dat het zit ingestopt?
Ik heb deze top en die heeft dit effect aan de voorkant, maar door dit specifieke model i.c.m. de stof is dit niet helemaal flatterend bij mijn figuur (valt best breed, maar heb een zandloperfiguur en wil juist de taille benadrukken).
Ik vind het cropped/ingestopt effect wel echt ideaal, en zou graag meer van zulke tops willen, maar kan zelf niets vinden. Iemand een idee?
Oké ik heb fashion tips nodig. Sinds ik moeder ben geworden en mijn lijf compleet is veranderd (disclaimer: ik bedoel niet dat ik vind dat ik dik ben voordat ik daar op gewezen word, maar de verhoudingen ect zijn gewoon anders) weet ik niet meer wat ik wil dragen of wat me goed staat. Gisteren met een vriendin een shopsessie gehouden en thuis gekomen met deze plantalon (heb m ook in het blauw gekocht). Hij zit heerlijk en ik vind de kleur heel gaaf, maar voor mijn gevoel ‘klopt’ het niet zoals ik het nu aan heb. Ben er op een of andere manier onzeker over maar weet niet waar het aan ligt. Kan iemand met me meedenken?
Is het de broek die me niet goed past/staat? Is het de riem die te grof is of de kleur ervan? Of de gesp? Of is het dit topje wat mijn borsten niet goed doet uitkomen (of juist wel, idk ben 2 cups gegroeid sinds baby)? Of is dit gewoon mijn zelfbeeld en moet ik wennen aan mijn nieuwe lijf, en staat het gewoon wél goed? Mijn man is of no help, die zegt “Oja wel leuk”
Ik vind het leuk en een prima outfit! Mooie broek ook, waar is ie van?
Het topje en de broek staan je goed hoor! Maar de riem en schoenen vind ik idd te grof en er niet bij passen, ook qua kleur niet, zou een andere kleur riem en dunner of geen riem doen en andere kleur schoenen
Het enige dat ik kan bedenken is dat ie ook zonder riem leuk is. Goede keuze verder!
Ik vind het leuk staan!
Ik zou zelf kiezen voor een topje dat in de broek gaat, dat vind ik persoonlijk bij dit soort pantalons wat mooier. Een misschien een iets fijnere riem. Maar dat zijn echt details. Als ik je zo zou zien lopen zou ik gewoon denken ‘leuke outfit!’. Vind zowel de top als de broek je goed staan en ik zie er niets ‘geks’ aan of iets wat niet zou kloppen.
Zonder riem misschien? Vind dat er daardoor een beetje te veel gebeurt doordat de broek ook plooien heeft. Denk dat het juist tof is als de broek een beetje afzakt qua silhouet! En anders misschien een kleur riem die minder afsteekt bij de broek, zelfde of net andere tint roze bijvoorbeeld?
Thanks!!! Hier kan ik wat mee. Ik had een topje dat er in ging, maar dat vond ik te lomp eruit zien omdat mijn bovenlijf dan wat breder wordt maar misschien moet ik een strakker topje doen wat ik erin kan stoppen. Heb de riem nu weg gedaan dus even kijken hoe ik dat vind. Heb wel het idee dat ik het moet “afstylen” of zo, maar wellicht is dat onzin.
@Monica wat voor soort schoenen zou jij erbij doen? Geen sneakers lijkt me dan, maar wat voor iets wel?
En @Foucher broek is van Guts&Gusto, heeeeel fijn stofje vind ik
Mooie broek zeg!
Ik vind (ook) dat er iets teveel gebeurt bij je taille/heupen, dat maakt de outfit naar mijn mening wat onrustig. Ik zou het daar wat rustiger maken door óf een dunner riempje met een lange(re) witte top zonder blote buik te dragen, óf wel dit topje maar dan de riem compleet weglaten.
Edit: oeps sorry, beetje mosterd na de maaltijd zie ik.
Iets van sandaaltjes lijkt me sowieso leuk (ik zou er zelf ook Birkenstock Arizona bij dragen bijv in beige), en of iets sierlijkers of meer open, zoals flats of minder grove sneakers (samba’s bijvoorbeeld zouden al heel anders staan)