linkjeeeee?
Voor mij is high rise beter, van de mid krijg ik een muffin top haha.
Het punt is dat die pantalon van Only geen tailleband heeft, maar gewoon in 1 lijn omhoog loopt. Dus het ligt niet per se aan de zij-sluiting, maar aan het model (al hebben dit soort modellen wel vaak een zijsluiting omdat je anders een rit aan de voorkant op dat gladde stuk hebt).
Dus je moet vooral op zoek naar een broek die niet 1 klein stuk heeft (tailleband) waar de meeste druk zit, maar waar de druk wat evenrediger verdeeld wordt!
Even plaatje gemaakt haha, zie je hoe de naden lopen?
De maat op het label is heel klein, ik heb bij Salsa 31 en bij Levi’s 28/29. Als je op Zalando kijkt - die corrigeren de maat al.
Hoi!
Ik wil mezelf graag een mooie tas cadeau doen. Ik heb nu de Michael Kors Jet Set cross body die ik veel gebruik, maar ik zoek eigenlijk iets wat net wat groter is.
“Eisen”:
- Schoudertas (heb twee kleine kinderen dus ik moet de tas wel makkelijk mee kunnen nemen. Een ketting is dan niet fijn, dus moet een fijne schouderband hebben)
- Iets groter dan dit, zodat ik niet alles erin hoef te proppen (altijd mee: telefoon, sleutels, portemonnee, Ray-ban (in hoesje), astmamedicijnen, lippenbalsem). Als ik m’n e-reader er nog bij kan doen, zou mooi zijn. Nog wat grotere tas mag ook, dan kan ik m’n flesje water mee haha.
- Kleuren: creme, cognac
Ik vind deze prachtig: https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/pochette-metis-monogram-empreinte-nvprod630173v/M46552, maar €2300 gaat me net te ver haha. Wil max €500 uitgeven ongeveer.
De Milo van Sézane vind ik ook mooi, maar is ongeveer even groot als de Michael Kors.
Misschien een tas van Wandler? Heb er zelf 2 en de kwaliteit is super. De penelope is oa een prachtig model. Is nu ook op meerdere sites in de sale!
Iemand zin om mee te denken?
Ik heb as woensdag een uitvaart en de dresscode is licht gekleurde kleding. Liefst wit maar absoluut geen zwart. Ik heb gouden roze pumps die ik eronder wil dragen. Ik wil het liefst een jurkje, maar wel 1 welke ik ook nog op andere gelegenheden aan kan dus geen gala oid. Eerder casual chic. Een jumpsuit is ook goed maar vind ik ivm vetrollen nooit zo mooi staan. Ik ben het laatste jaar flink aangekomen dus niet te strak bij de pens
Ik heb ongeveer maar L/XL/XXL (ligt aan het merk natuurlichhh)
uniqlo heeft veel a-lijn model jurken die mij netjes genoeg lijken maar die je ook gewoon normaal kan dragen, veel in beige. ze gaan tot xl maar ik vind het altijd vrij ruim vallen (oh en hun matenadvies klopt totaal niet dus negeer dat vooral)
Sowieso zou ik je het shapebroekje (de sterk corrigerende) aanraden mocht je je onzeker voelen over je gewicht. Ik ben net als jij veel aangekomen en droeg dat broekje met mn verjaardag en zag echt verschil (ben vrij wantrouwend met dat soort dingen).
Over je vraag; ik zou zelf kiezen voor iets dat lekker zit - dan is de kans dat je het nog maals wil dragen groot! Zalando heeft heel veel, o.a. deze jurk. Heel wijd, waardoor hij lekker zit (vind ik vaak) en met pumps maak je het toch vrouwelijk.
https://www.zalando.nl/elara-maxi-jurk-hellbeige-e1n21c01d-b13.html
Mocht je dit niks vinden is dit misschien nog een idee; Katoenen maxi jurk met v-hals - Creme | Guts & Gusto
Succes en sterkte alvast!
Oeh die onderste is goed! Met hakken eronder denk ik heel chic. Staat alleen one size, enig idee hoe die valt?
En bedankt voor de sterkte wens! Heb een paar maanden geleden een oproepje gedaan om mn bonusmoeder een kaartje te sturen, zij is helaas overleden.
Is de kwaliteit van de uniqlo basic shirts veranderd? (Cotton crew neck) Ik heb er twee jaar geleden een gekocht en die draag ik zo vaak dat ik nu twee extra wilde, maar ze voelen een heel stuk dunner. Ligt dit aan mij of denken anderen er ook zo over?
Goed nieuwssss
Had deze (van shein) nog in mn kast hangen (wie wat bewaard heeft wat echt erg dat ik mn halve kledingkast niet eens draag of überhaupt weet dat ik het heb) dus deze wordt het!
Dat idee heb ik ook. Ik vind ze vergeleken met vorig jaar vooral elastischer lijken. Niet super veel dunner.
Heb uiteindelijk deze gekocht van Mango (geen tortoise uiteindelijk):
En dit was ook nog een optie geweest van Lexxola, ook erg mooi, maar duur retourneren.
Aah shit… Veel sterkte.
Oohhh thanks! Ja indd. Doe ik normaal eigenlijk altijd maar had er nu niet aan gedacht
Ik zie hier wel eens van die beha tops van uniqlo voorbij komen. Hoe vallen die?