Modetopic #3

Op maat! En ze zijn geweldig :)! Ik heb 75c/d en draagt maat M.

2 likes

Het geeft wel wat ondersteuning, dus meer dan een top, maar ik vind het super comfortabel zitten!

2 likes

Top! En als je tussen 2 maten in zit, welke zou jij dan adviseren?

3 likes

Welke top is het? Ik heb twee verschillende en de ene valt wel iets kleiner, de andere echt op maat. De rib halter bh top valt op maat, en ik heb er een met van die dunne bandjes, die valt iets kleiner, maar past nog steeds goed. (Dus bij de ene zou ik groter en de ander kleiner adviseren haha).

5 likes

Ik ben er nog niet over uit, maar hier kan ik wel wat mee! Thanks!

1 like

Ja bij mij precies hetzelfde, 1 groter ander valt kleiner

2 likes

Ik ben op zoek naar een outfit voor mijn afstudeer ceremonie. Ik heb online oooveral gekeken voor mijn gevoel, maar ik kan nergens wat vinden wat leuk is en in mijn maat (M) beschikbaar is. Ik twijfel tussen een langere jurk, een chique co-ord set of een mooi pak, het liefst niet zwart of wit. Ik heb nu zitten kijken bij merken als sezane, cos en arket en sandro. Er is best wat budget, ik wil het liefst iets van goede kwaliteit dat ik ook op andere momenten nog aan kan. Heeft iemand hier nog een tip? Of een vergelijkbaar merk?

3 likes

Reformation heeft prachtige jurken

4 likes

dat verschilt dan per persoon want ik heb 70g en bij mij zit een s goed, mijn schoonzusje heeft 80g en past een l prima @Pheline

2 likes

Ik heb 80e en draag een L en ik vind ze heerlijk! Ik draag normaal gesproken beugelloze beha’s en deze geven soortgelijke ondersteuning.

2 likes

Had voor t eerst bij loavies besteld, een broek, en de ene pijp was gewoon 5cm langer dan de ander :skull: en daar betaal je dan 50 euro voor.

3 likes

Oh super! Ik heb een vergelijkbare maat, ga er eens naar kijken.

ja wat verwacht je ook van zoiets als Loavies?

3 likes

Ja geen idee had er nooit besteld maar had in ieder geval verwacht dat de broek twee dezelfde lengte pijpen had gehad, dat lijkt me het minste haha.

14 likes

Deze vraag is ongetwijfeld eerder gesteld.

Ik ben op zoek naar de beste classy pantalon, mag een béétje flaired zijn. Ik ben zelf maar smal, dus het moet wel elegant vallen… Het liefst in beige/kaki-achtige kleuren en ongeveer €50,-. Hebben jullie favorietjes misschien?

2 likes

Heel fijn, dankjewel!’

3 likes

Ik ben op zoek naar een zwart (strak) topje met kapmouwen en een beetje een lage rug, hoeft niet zo laag dat je je bh ziet oid. Tijdje geleden een jurk gepast met zo’n bovenkant en het stond zo leuk, behalve de onderkant van de jurk :pensive: iemand een idee?

1 like

Misschien deze van de reformation?

6 likes

Heeft iemand toevallig de Celine Triomph Metal gepast? Ik vind deze zo mooi, maar ik kan nergens een fysieke winkel vinden die ze op voorraad heeft om te passen…
Vraag me vooral af of deze een beetje mooi staan bij een wat kleiner hoofd?

6 likes

Perfect dankje!!

3 likes