En een kransje maken van gipskruid/(nep)bloemen en dan een jurk of outfit die je al hebt? Heb je alleen deze foto of heeft dit thema dan ook een naam?
En iets wit katoen, evt met broderie anglaise? Vind ik hier ook goed bij passen! Of moet het echt blauw of geel?
Ohh die eerste jumpsuit vind ik heel mooi! Ga kijken of ze die nog hebben.
Bedacht net dat ik wel een mooi feestelijk blauw topje heb. Misschien kan ik daar wat mee.
Ik heb een heel mooi jurkje gezien bij the Reformation, naast dat ik hem wat prijzig vind is hij denk ik ook wat aan de korte kant. Weten jullie misschien jurkjes die hierop lijken? Dus ook zo’n “gebreide” stof, maar dan dus een stukje langer.
Misschien een rok met zo’n Delfts Blauw printje met een donkerblauwe top er op? Iets in okergeel kan ook wel denk ik.
Pasen!
Jaa die is bijna perfect! Helaas is de prijs wat minder perfect
Ben zo verliefd op die eerste jurk. Heb ‘m gepast maar helaas past mijn cup g er niet in. Heb laatste ook al heel veel soortgelijke milkmaid jurken terug moeten sturen met hetzelfde probleem. Als iemand een tip heeft let me know!
Ik verveelde me. Leuke gouden sieraden erbij, misschien een gehaalt of raffia tasje oid, lichte sandalen.
Iemand enig idee waar dit zwarte vest/gilet van is? Of iets wat erop lijkt (sorry voor de vage foto😅)
Dat is Nikkie Plessen, toch? Misschien een gilet van haar eigen merk?
Ahhh wat lief dat je dit gemaakt hebt! Zulke topjes vind ik heel leuk! En dan een witte short eronder.
Deze jumpsuit vind ik perfect en zou ik ook normaal dragen, maar mn maat is uitverkocht
Mango wordt ook verkocht bij wehkamp, hebben ze m daar niet toevallig in de goede maat?
Nee, helaas:( Heb bij Zalando en about you maatseintje aangevinkt
Vooral franse mensen doen Sandro en Maje vaak goedkoper weg, vink niet heel erg haha
Daar heeft ze ook wel wat van weg, ja
Volgens mij is het Teunie de Brouwer (actrice) haha. Multi inzetbaar dus
Waarschijnlijk niet helemaal hetzelfde maar hij deed me denken aan deze!
https://www.zara.com/nl/en/zw-collection-buttoned-waistcoat-top-p08259187.html