Modetopic #3

Als je op die rug uitgekeken raakt kan je dit laten aanpassen door iemand net een naaimachine. Super makkelijk!

4 likes

Ik was op slag verliefd op deze broek, maar kan ‘m helaas niet vinden. Iemand een tip voor een soortgelijk model die hier erg op lijkt?

4 likes

De link stond in haar bio

EDIT: oh zie dat veel maten al weg zijn, maar misschien dat ie nog op voorraad komt

4 likes

Misschien komt het omdat ik in het buitenland zit, maar telkens als ik via haar bio op de link klikte kreeg ik een foutmelding. Dank je!!!

Ik zoek een maat 36 of 38, geen specifieke voorkeur voor kleur, dus mocht iemand ‘m tegenkomen op Vinted ofzo… hit me up!

1 like

Mijn collega heeft een linnen broek van H&M die na 1x wassen (op labels voorschrift) 10 cm korter was geworden.

4 likes

@Bergson Haha oh nee, thanks voor deze reacties! Dan ga ik niet al die moeite doen om eentje te vinden.

Mocht iemand een soortgelijk model (dus high waisted, wijde, zwierige pijpen) weten die niet na 1x wassen de prullenbak in kan dan hoor ik het graag!

2 likes

Ik heb deze, niet 100% linnen, maar kreukt daardoor iets minder. Heeft wel echt een linnen look:

https://www.ichi.biz/nl-nl/natural-ihlino-broek-20119483-161310

2 likes

Die lijkt er toch totaal niet op?

Hier heb je waarschijnlijk niets aan, maar heb eventueel wel een naaipatroon voor je die er precies op lijkt. :joy:

1 like

Ha die heb ik ook. Dus toen dacht ik, ik koop m nog een keer maar een maat te groot want dan krimpt ie naar de goeie maat. Maar nu krimpt ie niet… kut h&m

3 likes

Serieus? Nou ben ik nog echt een noob met de naaimachine, maar ik begin er ietwat handigheid in te krijgen dus graag!!:smile:

3 likes

Het is een linnen broek met wijde pijpen, die zoekt ze toch?

1 like

Het is de Persephone van Anna Allen. Hij is doable voor een gevorderde beginner. Stuur maar dm als je geinteresseerd bent.

2 likes

Ik zag bij de Bijenkorf zo’n mooie Sandro rok in de sale! Even een influencer haar filmpje erbij gehaald voor een aan-foto maar wauww, vond hem prachtig! 40% in de sale en alsnog €220, wil ik er nu niet aan uitgeven. Wel heel mooi.

27 likes

Wel prachtig en anders Vinted in de gaten houden. Dan heb je hem volgend jaar voor een leukere prijs. :wink:

2 likes

Ja zat al te zoeken! :rofl: staat er helaas niet op
Maar denk je dat ie op Vinted komt voor goedkoper dan? Normale prijs €400 en nu in de sale dus €220. Heb geen ervaring met duurdere dingen kopen op Vinted maar zou hij er dan voor minder dan €200 op komen?

5 likes

Ik vind Vinted soms echt bizar. Soms vragen mensen echt nog de hoofdprijs voor iets en andere keren denk je ‘je bent gek dat je het voor deze prijs wegdoet’.

6 likes

Over het algemeen vind ik Sandro juist goed betaalbaar op vinted. Je moet het een beetje in de gaten houden, maar ik vind wel regelmatig iets voor rond de 20-30% van de nieuwprijs.

Je hebt inderdaad ook merken zoals Sezane die op vinted bijna geen waarde verliezen, dat is niet echt de moeite waard.

3 likes

Heb je ‘m al gestreken? Dan kan ‘ie weer wat uitrekken

4 likes

Ik heb een feestje (zie foto hieronder voor het thema) over 2 weken, maar heb geen idee wat ik aan moet. Hebben jullie inspiratie? Ik weet dat er heel veel kleren nu zijn met citroenprint, maar dat ga ik nooit meer dragen daarna. Een blauw jurkje misschien? Voelt ook zo saai.

2 likes

Een luchtig pakje met opvallendere hakken?

2 likes