Volgens mij is het Teunie de Brouwer (actrice) haha. Multi inzetbaar dus
Waarschijnlijk niet helemaal hetzelfde maar hij deed me denken aan deze!
https://www.zara.com/nl/en/zw-collection-buttoned-waistcoat-top-p08259187.html
Hahaha ja klopt, een foto gemaakt van haar in de serie Dertigers
Is er aan het eind vd aflevering geen aftiteling of credits waar in staat wie de styling gedaan heeft?
Ik zag vandaag in zoân kleur ook een jumpsuit bij de we hangen. Online zie ik m niet, wel bij about you: WE Fashion Jumpsuit in Blauw | ABOUT YOU
En in de winkel dus (iig bij mij Rotterdam centrum)
Ik kocht dr martens 1460 patent, maar omg bij het passen thuis drukte de naad bij de wreef/flap zoooo hard in mijn voeten. Echt pijnlijk. Is dit ook deel van het âinlopen is de helâ en moet ik doorzetten, of is dit model gewoon niks voor mij?
Dit heb ik ook gehad, variant met het zachte, soepele leer. Echt tering pijnlijk inderdaad. Ik heb er een tennisbal ingepropt of hele dikke sokken om dat stuk op te rekken en de eerste tijd ultiem dikke sokken aan
Ik zou ze eerder inruilen voor docs die geen lakleer zijn. In vergelijking met andere leren varianten doet het echt zeer lang voordat ze comfortabeler gaan zitten.
Mocht je wel echt graag een lakleren variant willen zou ik precies op die spot de eerste tijd gewoon een een blarenpleister dragen. Heb ik echt een maand of 2 gedaan omdat superdikke sokken in de zomer te warm waren en toen was het goed
Ik heb dit ook met deze gehad! Wel de lak croco variant maar ik heb gewoon dikke sokken erin gedragen en ze zitten na een paar weken echt als slofjes. Echt mân best zittende Dr Martens!
Naar de schoenmaker ermee.
Ik weet niet helemaal waar ik het kwijt moet, maar wilde even (alvast) mn enthousiasme delen over Le closet na een tip op het forum (kleding huren ipv kopen, of daarna alsnog kopen kan ook).
Heb lekker lopen spitten en ga deze items huren:
Gilet, trui, jeans, jasje, vest, broek
Heel benieuwd naar en hopelijk straks ook nog zo enthousiast.
Wat voor schoenen zou je onder deze jurk dragen, op een bruiloft?
En onder deze? Bovenste is maxi, onderste midi.
Ik heb jouw advies gevolgd. Naar de Dr Martens winkel gegaan, en uiteindelijk de Jadon III gekocht (platformzool). As we speak aan het inlopen, niet comfortabel maar ook niet zoooo erg dat het voelt alsof mn voet geamputeerd wordt haha
Ik heb twee hele leuke strakke shirtjes gekocht maar je ziet letterlijk elke bralette erdoorheen (qua vorm). Nou vind ik dat in t dagelijks leven niet zo erg maar ik vind niet dat ik dat naar mn werk aan kan zo. Wie heeft de tip? Heb er nu een besteld die naadloos zou moeten zijn maar misschien zijn er nog lifehacks?
Tiny big sister heeft in de sale wel wat kleding die hier goed bij past: SALE | Woman Clothing | THE TINY BIG SISTER
Ik heb dat ook bij een paar shirts. Ik doe dan een dunne naadloze croptop eerst over mijn bh heen, dan zie je er bijna niks meer van
Slim! Welke is dat? Lijkt me namelijk dat als je een bralette ziet je een crop top ook ziet maar heel benieuwd welke jij hebt dan!
Ik heb zelf twee oude (die zijn ook echt naadloos) maar als ik ze nu opnieuw moest kopen zou ik zoiets doen:
Dit soort tops werken trouwens ook fijn onder jurkjes als je wat decolleté wil verbergen, dan is dit fijner dan een hemd eronder
One issue forummer maar ik zie nu dat de retourtijd van Sacha niet 1 maand maar slechts 14 dagen is. Ik ben een week te laat. Weet iemand hoe strikt Sacha is?