Ik denk dat je het gewoon aan Sacha zelf moet vragen. Wettelijk gezien is de retourtermijn 14 dagen en een winkel mag altijd in het voordeel van de klant afwijken. Ik kan me voorstellen dat ze dat met Sale niet doen want ze willen nu eenmaal van hun voorraad af.
Help! Ik heb op 6 september een bruiloft. Ik wil heel saai een jurk aan, om met mijn zilveren hakken en zilveren tasje te dragen. Het is overdag, dus ik zoek een jurk net boven de knie tot hoogstens halverwege de kuit, en in de kerk, dus het liefst iets met bedekte schouders/korte mouwen.
De laatste keer dat ik op een bruiloft was had ik een jurk van Shein. Dat wil ik absoluut niet meer, maar ik vond de kleur wel erg mooi, en het model (iets strakker bij de taille, zachte jurk die niet te wijd is) wel fijn:
Welke merken moet ik op Vinted volgen? Heeft iemand een geweldige tip? (Sorry als deze vraag al duizend keer is gesteld!)
Ganni
Coast, ik weet niet hoe groot het aanbod op vinted is maar kan je altijd proberen. Hebben ook goede sale op hun eigen website.
Heb nog nooit je gezicht gezien, maar van wat ik nu kan zien staat die kleur je goed
self-portrait is ook nog wel een geschikt merk
En merken zoals Sandro, Maje etc, Phase Eight
Dat merk kende ik nog niet maar ik zie op Vinted hele mooie dingen! Weet je misschien hoe het valt? Op maat?
Reformation en &other stories hou ik momenteel in de gaten voor een bruiloft.
Op maat, heb er mijn trouwjurk bij gekocht en zat perfect.
Studio the-are heeft heel veel bruiloftsachtige jurken, ik heb daar zelf ook een jurk besteld voor een bruiloft binnenkort. Staat heel veel van op Vinted!
Dankjewel!
Ik ga binnenkort naar een Eritrese bruiloft. De dresscode is wit. Waar vind ik een mooie witte jurk, ik ben zelf erg bleek dus het liefst iets off white en midi en niet al te prijzig want ik voel me denk ik niet heel comfortabel in zo’n lichte jurk om hem vaker te dragen. (Super zonde maar ik moet me wel houden aan deze kleureis).
Ik ga de opties hierboven ook even bij langs
Kan je niet iets lenen van een vriendin als je toch al weet dat je het maar 1 keer gaat dragen? Mocht je iemand kennen met dezelfde maat.
Bovenaan strak, heb een peer figuur dus a lijn, uitlopend vanaf de taille is top. Liefst met een mouwtje tot max aan de elleboog. Rug open of dicht geen voorkeur. Liefst katoen zodat ik het daarna nog kan verven in een andere kleur.
Geen vriendinnen in de buurt die witte jurken dragen of in ieder geval nog nooit bij ze gezien.
Bedankt voor de suggesties. Ik zit nu na te denken over deze twee, maar wil eigenlijk niet een hoge split en die tweede is misschien niet wit genoeg?
Beide prachtig, maar ik denk dat je deze bovenste ook best ‘gewoon’ in de zomer aan zou kunnen doen!!
Prachtige trouwjurken hebben ze!
Ja denk ik ook wel, zit er alleen mee dat de retourkosten bij hun wel hoog zijn, wil dan wel twee maten om te proberen (altijd gedoe want 2 maten verschil van onder en boven).
Wat neem je mee voor wanneer het afkoelt?