De man van de SuitSupply zei dus ooooh het zou leuk zijn als jij dan iets in de kleur van de stropdas zou dragen en/of erin verwerken.
Dat zette me dus even aan het denken haha.
Al denk wel dat ik deze heel mooi vindt, alleen mijn maat is er niet.
De man van de SuitSupply zei dus ooooh het zou leuk zijn als jij dan iets in de kleur van de stropdas zou dragen en/of erin verwerken.
Dat zette me dus even aan het denken haha.
Al denk wel dat ik deze heel mooi vindt, alleen mijn maat is er niet.
Als je dit graag wil zou ik eerder zeggen: wacht met een stropdas kopen tot jij weet wat je aantrekt en dan kun je dan nog wel een stropdas erbij zoeken. Dat pak is zo te zien gewoon donkerblauw dus daar past snel genoeg iets bij toch? Lijkt me pragmatischer dan dat jij nu iets moet gaan zoeken in lila/lichtblauw
Dat is slim! Zo doen Maxima en Willem Alexand dat ook wel, matchen via de stropdas. Of Willem Alexander gebruikt de stropdas om te matchen met waar die is.
Wij hadden dit twee jaar geleden gedaan, maar meer omdat het kon dan dat we het echt uitkozen haha. Ik had een lichtblauwe jurk en mân man had nog een lichtblauwe stropdas in de kast liggen.
Ik hou niet zo van matchy matchy, maar zou het wel afstemmen qua stijl, kleurtonen etc. Dat je wel wat leuk bij elkaar past op de fotoâs, zeg maar.
Hebben mensen hier toevallig tips voor mooie truien, zonder boord wat de trui onderaan smaller maakt, waardoor de trui als het ware gaat poffen. Ik zoek een mooie, nette trui voor kantoor waar een blouse onder past zonder dat het er gepropt uitziet, die niet té oversized of megalang is (heuplengte), en graag (voor het grootste deel) natuurlijk materiaal zoals katoen of wol.
Ik heb het gevoel dat dit makkelijk te vinden zou moeten zijn, maar het lukt me niet. Deze van Uniqlo komt qua model dichtbij, maar is bijna volledig synthethisch.
Ik ben op zoek naar dit soort jurken, ik vind het model hiervan heel mooi aansluiten. Deze is van Live Unlimited London, maar die hebben helaas niet echt iets soortgelijks. Weet iemand een goed merk die soortgelijke jurken verkoopt? Liefst in katoen, maar dat zal wel onmogelijk zijn tegenwoordig.
Fabienne Chapot.
Ik heb bij COS weleens zoân trui gekocht van cashmere (gelukkig in de sale).
Je zou ook eens bij Plein publique kunnen kijken, die hadden dat eerder wel, maar misschien is de mode nu ook pofferig, dat weet ik niet.
Ik dacht even snel en zonder te kopen de Vanilia pantalon te passen. Ik heb nog nooit zoân mooi passende Ă©n comfortabele broek gepast. Ik kon âm niet laten hangen.
Ze hebben ze sinds kort ook in tall-maten!
Zulke overslagjurkjes heb ik van King Louie. Moet wel je smaak zijn! je hebt wel meer van die vintage merken. Cross Jurk Viscose Classic - Zwart â King Louie
Maar is wel vaak viscose of polyester.
Abigail Jurk Rowe - Fiery Rood â King Louie Dit model heb ik.
Het ging hier laatst over mooie âhuispakkenâ.
Nu kwam ik Studio Amaya tegen, niet goedkoop maar als de kwaliteit maar goed is.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb hem ook gepast was ook verbaasd over de fit, heb wel echt de tall nodig, alleen zo duur 180 eu!
Ik heb de tall versie ook gepast vandaag, heel mooi lang! Alleen vind ik de synthetische stof toch twijfelachtig voor de prijs⊠is dat niet zweterig?
Ja vind ik ook! Wil laatste tijd liever juist geen synthetische meer en juist meer natuurlijke materialen dus dat doet mij ook nog twijfelen
Ik heb ook de tall, die is wel iets duurder dan de reguliere idd. Als je âm koopt en je meldt je aan in hun klantenbestand aan de kassa, dan krijg je 25 euro korting! Dat was bij mij zo in ieder geval.
Vanilia doet elk seizoen de halve collectie in de sale. Als je even wacht is ie 90.
Ik snap dat je graag natuurlijke materialen draagt hoor, maar voor zoân pantalon wil je denk juist geen natuurlijk materiaal, want dat is 1. niet zo sterk en 2. Kreukelt veel meer. Als je dezelfde broek in linnen zou hebben, is het veel fladderiger/zachter/minder vorm/meer kreuk. En als je er ook veel mee fietst/op zit, dan gaat een polyamide vezel een stuk langer mee.
Qua zweterig: het gaat altijd minder ademend zijn dan een natuurlijke vezel, maar zoân broek doe je neem ik aan ook niet aan in 30 graden?
Mijn ervaring is wel dat deze broek (in het zwart dan) helaas niet meedoet bij de sale. Ik aas dâr al een tijdje op
@Tralala eind deze maand doet Vanilia ook mee met de Elle shopping day. Dan krijg je 20% korting.
Agree, mijne gaat nu jaar 3 in en ziet er nog net zo mooi uit. Ik kan niet wachten tot hij weer aan kan, zo lekker warm!!