Modetopic #3

Studio amaya

Ik zoek een leuke jurk voor mijn 30ste verjaardagsfeestje, liefst een beetje roze/pastelkleuren want dat is het thema maar de jurken die ik online vind zijn of heel kinderlijk, of een beetje ouwelijk haha. Zoek iets een beetje er tussenin. Ook liefst niet te koud want het is voor over twee weken en het wordt denk ik wel wat frisser. Iemand nog tips?

1 like

Boozt/ Booztlet?
Ik denk dat dit een top van YAS is. Zou dus iig kijken voor Scandi merken :relaxed:

1 like

Misschien heeft Omoda iets?

4 likes

Co’couture?

2 likes

Lig je vaak op die zij op de bank oid? Of een houten tafel/bureau wat aan de onderkant niet geschuurd is en dus blijft haken op die plek?

2 likes

By Bar, Essentiel, Sofie Schnoor, Gina Tricot

Super bedankt voor de reacties!! @ezw heeft de top hierboven op vinted gevonden dus die heb ik gekocht :star_struck:

8 likes

Weet iemand van welk merk dit jurkje(of setje) is?
En/of hoe ik dit model kan vinden als zoekterm op bijvoorbeeld vinted?

4 likes

Welke influencer is het?
Misschien post ze vaker iets van dat merk

1 like

Jolie Noé (michelle en jacqueline) :sweat_smile: t zal binnenkort wel op hun webshop staan naar ik koop liever soortgelijk op Vinted (of elders)

2 likes

Ik vind soort gelijke als ik zocht op long sleeve v hals floral dress

4 likes

Weet niet of het al is gedeeld ergens op het forum maar op de Sandro webshop is nu archive sale met veel kortingen van 70 a 80%. Tipje

4 likes

Ik zie net in de Otrium app dat ze een Sandro flash sale hebben. Boven de 150 euro krijg je 25% extra korting, dat geldt op alle aankopen dus ook andere merken.

2 likes

Twee vragen:

Weet iemand hoe de befaamde tailored twill pants vallen? Zowel qua maat als qua lengte? Ik ben 1.72 maar hou er wel van als dit soort broeken echt tot 2 mm van de grond vallen. Wil nu met de Elle shopping days maar eens een diepte-investering doen in zo’n broek. Twijfel alleen ook nog over de kleur. Veilig zwart of toch wat anders (heb al wel zoiets in het zwart maar dan van Pull and Bear dus veel dunner en mindere kwaliteit).

En kan iemand dit truitje vinden op de site van UNIQLO? Het is echt precies wat ik zoek qua pasvorm, kleur en hals. Zie wel dat ze het in Japan heeft gekocht dus ook best kans dat het niet meer of niet hier verkrijgbaar is. Mocht iemand andere tips hebben voor dit soort truitjes (evt ook in bijv. aubergine, donkergroen of legergroen) dan hoor ik het ook graag. Heb best wel wat blousjes, blazers en dikke truien en vesten. Maar ik mis eigenlijk wat dunnere truitjes met lange mouwen zoals dit.

1 like

De Vanilia-broek: ik heb in broeken meestal maat L/40 en in jeans W29 en in de Vanilia-broek heb ik ook maat L/40. Maat kleiner paste wel, maar ik vind het niet fijn als ie aan de strakke kant zit.

Qua lengte is ie voor mij met 162cm veeeeel te lang, volgens mij heeft de kleermaker er 9-10cm afgehaald. :smiling_face_with_tear:

En ik weet niet welke Uniqlo-trui dit is, maar ben wel geïnteresseerd, haha.

3 likes

Deze?

5 likes

Als je een goedkopere versie zoekt, ik heb deze en ik vind hem echt superfijn en zacht: UNIQLO

2 likes

@Alicante @Lula @Pawsible thanks! Ik heb wel het idee dat de halslijn van die van Cynthia net iets anders (hoger) is. Maar zeker die van @Lula komt wel echt dicht in de buurt.

2 likes

Ik heb de gewone versie van de tailored twill en ik ben 1.83m. Hij kan bij mij net qua lengte, dus bij jou zou die wel goed moeten vallen!

2 likes