Modetopic #3

Qua bedroevendheid heb ik nog de overtreffende trap. Bruiloft van de broer van mijn destijds partner. Paar mensen in een adidas trainingspak of gewoon strandjurkje of zo. Maar het dieptepunt was de moeder van die broer die gewoon kwam in haar post nl werkoutfit. Dat ik denk oké je had letterlijk elk ander kledingstuk aan kunnen trekken en het was al beter geweest. Dit gaat wel gewoon om je zoon. De meeste anderen hadden ten minste nog binnen hun eigen budget moeite gedaan om er zo goed mogelijk uit te zien.

11 likes

Maar echt nog met zo een post nl jasje ook? :sob:

2 likes

Hahah ik vond een gast die letterlijk haar sportbh + wit sporttopje aan had al erg :cry: maar post NL outfit spant de kroon

1 like

Ja echt precies wat je denkt bij post nl werkoutfit.

1 like

Eens. 60% draagt gewoon een jurkje van Loavies of een ander polyestermerk. Vaak wel kleurtjes bij ons, maar vind knal kleuren nou niet per se chiquer dan zo’n mooie donkere print.

Ik heb zaterdag een bruiloft met thema colourful chic en ik ben zo benieuwd naar alle outfits :heart_eyes: I love it

@Neena en @Nimbus2000 dankjewel voor de tips! Ik heb 1 jurkje bij Fabienne Chapot gescoord en 1tje bij King Louie. Ik kan weer even vooruit :relaxed:

Nu ben ik nog op zoek naar shapewear. Het liefst met een stukje broekspijp, en waarbij je bh vrij zit. Zoals op deze foto:

Deze is van Spanx en 110 euro :money_with_wings: Zou zoiets ook goedkoper te vinden zijn? Mocht iemand goede shapewear weten waarbij je bh wel bedekt is en zonder broekspijpjes, dan hoor ik het alsnog graag, ik sta voor alles open!

2 likes

Nee wat ik begreep van mijn ex was ze gewoon zo. Ze geeft gewoon niks om haar kinderen

Ik heb dus dat mijn stoffen broeken/pantalons altijd gaan pillen/slijten bij de linkerheup. Dit gebeurt bij elke stoffen broek en alleen aan de linkerkant. Nog voordat het in de wasmachine heeft gezeten begin ik het al te zien. En ik kom er maar niet achter waar het van komt. Seizoen (en dus jas) maakt niet uit. Inmiddels van auto gewisseld, maakt ook geen verschil. Argh zo frustrerend. Herkenbaar voor iemand? Of iemand een idee?

1 like

Draag je een tas aan die kant?

2 likes

Nee ik draag alleen soms een rugzak maar mn over de re schouder

1 like

Je horlogebandje?

1 like

Goeie suggestie maar die draag ik rechts

1 like

Ja ik heb ook weleens een bruiloft gezien waar mannen in loszittende tanktop, voetbalbroekje en slippers stonden :sob:

Ik ben ook helemaal niet van de strenge dresscodes en mensen hoeven echt geen dure outfits aan te schaffen maar een beetje feestelijk is toch niet teveel gevraagd voor een bruiloft.

2 likes

Ik zou ook denken aan tas en horloge, maar dat is het niet zeg je. Zit je bijvoorbeeld vaak in een stoel (bank, autostoel, enz) waarbij de zitting of leuning je heup raakt? Of zwaai je bij het lopen met je armen op zo’n manier dat je je heup vaak raakt? Of heb je een klein kindje dat je vaak op je linkerheup draagt? Of een jas met een nogal stugge zoom?

Je zou echt een dagje supergeconcentreerd moeten letten op je linkerkant om het te achterhalen, want het klinkt wel als overmatige wrijving tov je rechterkant.

3 likes

Jaa ik kom er dus zelf niet achter ondanks diep nadenken maar goeie suggesties wel (helaas allemaal niet het geval :wink: ). Dankje

Ik slide altijd op een bepaalde manier op m’n (bureau)stoel, misschien heb jij ook zoiets? Ergens moet wrijving van komen…

2 likes

Autogordel?

3 likes

Wat een vreselijke sandalen zeg op die foto, lijkt wel een enorme wrat of een 6e teen.

Vind de jurk mooi, en zeker niet te zomers. Ik vind op bruiloften sowieso dat veel kan. Eind oktober zal de bruiloft vast niet buiten zijn dus ook open schoenen kunnen dan prima.

23 likes

Hahaha die wrat/bol zie ik nu pas.
Fijn om te horen, dan doe ik die jurk gewoon aan. Dank je wel!

3 likes