Modetopic #3

Misschien zo’n ‘slouchy’ suède laarsje eronder?

2 likes

Ik wil een nieuwe warme winterjas kopen. Mijn huidige winterjas was een parka, maar die begint een beetje te verslijten en heb het idee dat die ook niet meer echt ‘in’ zijn. Afgelopen jaar zag je veel van die lange puffer jackets. Zouden jullie die nog kopen of moet ik dit jaar alweer een ander model hebben als ik op zoek ben naar een warme winterjas?

Ik heb zo’n lange puffer (de seamless down van Uniqlo) en ik ben daar heel blij mee! Ik draag ook veel jurken/rokjes en dit ziet er ook gewoon mooi uit met een panty eronder. Vind zo’n parka (of een half lange jas) dan altijd zo gek staan als je rok er onderuit komt.
Sowieso lekker warm en waterdicht, echt een fijne jas.

6 likes

Ik heb een lange puffer van Elvine, die is heel warm en waterdicht. Ziet er na een jaar nog zo goed als nieuw uit.

Ik heb zo’n lange puffer maar ik vond het op de fiets wel echt heel erg irritant. Die van mij had wel knopen aan de zijkant die je los kon maken voor iets meer bewegingsvrijheid maar verder zit het vrij strak op je knieën. Dus als je veel of ver fietst zou ik het misschien niet doen. Ook in de auto of trein lijkt het me niet lekker zitten en heel warm.

1 like

Ik heb een lange pufferjas van Noppies, zonder zwangerschapsinzetstuk. Ik vind het heel chill, maar met hurken en ‘vies’ weer wordt je jas wel snel vies. Ik heb ook zo’n 3 in 1 jas van de anwb (is meer een parka model) en die doe ik dan met vies weer aan. Of als ik moet fietsen.

2 likes

Ik draag graag de Julie pakken van Mostwanted. Alleen is de kwaliteit zó zó zó slecht en ik laat de broeken ook nog eens inkorten. Zonde van het geld dus :sweat_smile:. Kent iemand een alternatief voor dit soort pakken (pantalon en blouse) die kwalitatief gewoon goed is?

Studio amaya

Ik zoek een leuke jurk voor mijn 30ste verjaardagsfeestje, liefst een beetje roze/pastelkleuren want dat is het thema maar de jurken die ik online vind zijn of heel kinderlijk, of een beetje ouwelijk haha. Zoek iets een beetje er tussenin. Ook liefst niet te koud want het is voor over twee weken en het wordt denk ik wel wat frisser. Iemand nog tips?

1 like

Boozt/ Booztlet?
Ik denk dat dit een top van YAS is. Zou dus iig kijken voor Scandi merken :relaxed:

1 like

Misschien heeft Omoda iets?

4 likes

Co’couture?

2 likes

Lig je vaak op die zij op de bank oid? Of een houten tafel/bureau wat aan de onderkant niet geschuurd is en dus blijft haken op die plek?

2 likes

By Bar, Essentiel, Sofie Schnoor, Gina Tricot

Super bedankt voor de reacties!! @ezw heeft de top hierboven op vinted gevonden dus die heb ik gekocht :star_struck:

8 likes

Weet iemand van welk merk dit jurkje(of setje) is?
En/of hoe ik dit model kan vinden als zoekterm op bijvoorbeeld vinted?

4 likes

Welke influencer is het?
Misschien post ze vaker iets van dat merk

1 like

Jolie Noé (michelle en jacqueline) :sweat_smile: t zal binnenkort wel op hun webshop staan naar ik koop liever soortgelijk op Vinted (of elders)

2 likes

Ik vind soort gelijke als ik zocht op long sleeve v hals floral dress

4 likes

Weet niet of het al is gedeeld ergens op het forum maar op de Sandro webshop is nu archive sale met veel kortingen van 70 a 80%. Tipje

4 likes