Modetopic #3

Ik zie alleen maar sad beige en neutral tinten? Of wil je juist meer warm oranje/bruin achtig?
Ik kan daar juist nooit shoppen want draag vooral paars/roze/emerald etc

3 likes

Ohh fijn! Goed om te weten

1 like

Ja houd wel meer van warmere kleuren, beige komt ook vrij precies of ik het mooi vind bij mij, grijs staat me bijna nooit. Problems, problems.

1 like

Ja eeens haha

6 likes

Ja wij zijn minder beige chic en meer Kim Yong Un

4 likes

Net deze prachtige jas bij Vanilia gepast maar hij was me toch echt te duur. Ook met 20% korting :cry:

Weten jullie hoe je dit noemt? Je kan het niet goed zien (dit was de beste foto) maar de sjaal zit in de kraag vast. Ik heb al op Vinted gezocht op jas met sjaalkraag. Hebben jullie nog suggesties? Heeft dit een naam?

5 likes

Als ik zoek op scarf coat vind ik er veel!

2 likes

THANKS!!!

2 likes

Misschien deze? Die vind ik zelf erggg fijn zitten, maar is iets meer gebreid qua materiaal (wel heel fijn gebreid, wol/zijde mix). Wel heel duur, maar blijft heel mooi. Heb ā€˜m zelf van zalando met veel korting

Qua zoeken zou ik op viscose, modal of zijde zoeken. Satijn is geen stof maar een weefmethode. En zoiets heet vaak een ā€˜camisole’, dus daar kun je ook op zoeken!

1 like

Ik draag geen dierlijke producten, dus daarmee valt ie sowieso af, maar dit model is ook juist wel een voorbeeld van wat bij mij dus unaboob creƫert helaas.

Zoeken op camisole helpt, ga ik eens doen, thanks!

2 likes

Oh maar dit voorbeeld is wel heel soepelvallend hoor, niet strak om je borsten heen als een katoenen hemdje. Maar valt dus sowieso af door de zijde. Ik denk dan dat modal of viscose het best gaat zijn (allebei van hout/cellulose gemaakt)

2 likes

Haha ik kan als blondharige blauwe ogen nooit iets anders vinden dan grijs of blauw :joy:

Verder zie ik juist veel beige, donkerrood, oker en rare andere kleuren waar ik direct door in een lijk verander.

En als het wel een goede kleur is staat het me qua pasvorm vaak niet. Dan is het leuk op de foto maat in maar XL met flinke boezem ziet het er niet uit, maar dat is sowieso een ergernis van mij met al die vormeloze oversized mode van nu.

Dus als ik er ben worden het vaak een merinotrui (mits ze niet alleen rare kleuren hebben) en een nieuw wit t shirt.

1 like

uniboob*

sorry ik kon het niet meer aanzien

17 likes

Nee inderdaad ik al googlen wat een unaboob nou is? Hahah kreeg echt erroršŸ˜….

Ik dacht aan de ā€˜unabomber’ :rofl:

6 likes

Niet te verwarren met: Theodore Kaczynski - Wikipedia

4 likes

Heb je al bij Intimissimi gekeken?

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Gewoon een zwarte leren tas. Kan alles bij toch?

6 likes

Same idd

2 likes