Vietnam staat sowieso wel op mijn lijstje… maakt driftig aantekeningen
@Beutyschooldropout
O ja, ik heb ook een zijden jurk en rok in Vietnam op maat laten maken! Dat was in Ho Chi Minh Stad, via een boetiek genaamd Lo Boutique. Dit is hun IG voor zijdeproducten: https://www.instagram.com/losilkvietnam/?hl=en
Ze hebben een winkel in de binnenstad en je kan alles zelf kiezen, dus materiaal, kwaliteit van de zijde en de stijl van de jurk. Het duurde vier dagen om het te laten maken. Ik snap niet zo goed waarom de website zo duur is, want ik heb toen rond de 80 euro betaald voor de jurk van kwalitatief goede zijde en compleet op maat.
edit: ik las ook trouw de ellegirl en nu vraag ik me af of ik dit verhaal ook heb gelezen haha
Ik las vroeger religieus de ellegirl dus ik denk het wel ja!!!
edit: en inderdaad zo’n zwart jasje met witte biesjes als ik het mij goed herinner
Wauuuw heel vet. Ook mooie ontwerpen zeg!
Heeft iemand hier ervaring met Nine Pine leggings?
Haha ja ask het hardlooptopic wat wil je weten? Ik vind de leggings voor sport heel erg fijn en zou niet anders meer kopen omdat ik zo tevreden ben.
Casual wear heb ik nooit geprobeerd.
Ik vind ze wel fijn zitten maar ze zijn een soort licht glanzend en dat vind ik nooit zo mooi, heb ze liever helemaal mat. Ik draag ze dus niet meer. Blijven wel goed zitten door koord aan de binnenkant. Ik vind de leggings van LNDR zelf fijner
Ik heb voor thuis de asana relaxed straight pants gehad, vond ze heel fijn zitten maar minder handig als je huisdieren hebt. Echt elke haar bleef erop zitten en kreeg ze er ook niet goed vanaf.
Het is misschien nauwelijks mode te noemen, maar heeft iemand tips voor lange, rechte joggingbroeken? Dus niet met zo’n cuff aan de onderkant, en lang genoeg voor iemand van 1.80m?
ASOS tall collectie heeft veel joggingbroeken. En sommige adidas broeken en Nike broeken zijn ook lang genoeg voor mij. Ik ben zelf 1.87.
Brandy Melville.
Zijn er meiden die meerdere modellen van de Levi’s ribcage jeans hebben? Vallen deze hetzelfde uit of verschilt dit weer tussen de wide en straight bijvoorbeeld?
Ik wilde de ribcage wide en straight passen, maar hier in de winkel hadden ze alleen de ribcage Bell variant (waar ik 2 maten kleiner dan mijn normale Levi’s maat van nodig had). Vind het zonde om online compleet de verkeerde maat te bestellen om dan weer te moeten retourneren. Op de Levi’s site staat als maatadvies ‘maatzuiver’ maarja dat klopt dus al niet.
Ik heb de wideleg en ankle straight in dezelfde maat en vallen allebei in mijn ‘reguliere’ levi’s maat
Ligt aan de kleur vind ik. Die stugge zonder elastaan (de donkere over het algemeen) heb ik in dezelfde maat, maar die met elastaan zijn dan te groot (maar vind die sowieso veel minder mooi zitten).
Ja die shorts en legging met zakken voor je telefoon zijn top. Die Asana vond ik niets, te glad, andere maatvoering dan de leggings en zat direct vol met pluisjes.
Iemand die het leuk vindt om mee na te denken over een paar hakken dat ik kan dragen op een bruiloft in november (ceremonie en feest, allebei op een andere dag en verschillende outfits, wel binnen)? Het moeten hakken zijn, mag ook best extra zijn als in bling/zilver haha. Het liefst niet te hoog qua hak, aangezien ik nooit hakken draag en hier 2 dagen op moet kunnen lopen. De hakken moeten bij allebei de outfits passen. Enige dat ik niet wil, zijn hakken in de kleur goud. Ik draag namelijk zilveren sieraden. Ook niet te zomers gezien het weer en ik het snel koud krijg. Qua kleur sta ik open voor alles. Ik vind het heel moeilijk, kom er gewoon niet uit. Dacht dat dit wel een simpele klus zou zijn
Edit: budget is misschien ook wel belangrijk om te benoemen. Maximaal 60 euro.
Dit zijn de outfits:
Deze jurk is saliegroen.
Geen idee of het je stijl is maar ik vind slingbacks met een puntneus hier mooi onder. Die hakken zijn vaak ook niet zo hoog.
Ik heb deze (maar dan op Vinted) gescoord vandaag. Soortgelijks misschien? (Zou zelf alleen geen lak doen onder een zijdeachtige jurk) Strik Hakken Zwart | Shoeby
Jeuzes wat een link
Ja heb de asos app dus was aan het klooien met het vinden van een link haha