Modetopic #3

Welke is dat van the north face? Zie allemaal verschillende haha. Goede tips!!

Beetje laat maar ik ben fan van deze, heb hem in meerdere kleuren en zit altijd goed!

2 likes

Deze: https://www.zalando.be/the-north-face-100-glacier-cropped-zip-fleece-trui-tnf-black-th341g03n-q12.html

Hij bestaat in verschillende kleuren en ook met volledige rits. Deze is volgens mij dezelfde maar dikker: https://www.zalando.be/the-north-face-denali-crop-fleece-trui-black-th321g02c-q11.html

Hoe is de maatvoering van TessV?

1 like

De stretch jeans draag ik een maat kleiner, ze zijn enorm lang dus ik knip ze in de juiste lengte of ik laat ze even inkorten door m’n schoonmoeder.

Beetje gedoe dat er geen lengte maten zijn, maar heb het er wel voor over.

1 like

Jullie weten dit vast ook. Als ik deze broek afknip. Gaat dat dan goed met de zijkant ?

Hij is nu te lang. :joy:

2 likes

Is er niemand in je omgeving met een naaimachine die dit kan fixen? Die steek zit er denk ik wel om een reden

1 like

Dit gaat niet goed. Je kan m het beste naar binnen omvouwen. Dan blijft de naad en ook de onderkant bewaard.

4 likes

Even met de naaimachine of zon zoomband kopen bij de hema!

1 like

Kan je een flared broek goed in laten korten zonder dat het lelijk wordt?

1 like

Ik denk dat dat afhangt van hoeveel je hem moet inkorten. Als het maar een klein boordje is oké, maar te veel doet het effect teniet. Je kan het misschien gewoon al eens testen door hem om te slaan naar de gewenste lengte?

7 likes

Heeft iemand tips voor fijne langere t shirts?
Ik zit al een hele tijd op de boxy long shirts van Bonprix, maar daar komen zo snel gaatjes in.

2 likes

De mannenshirts van de h&m!

2 likes

Uniqlo!

3 likes

Wie wil er meedenken?
Wat voor kleur en soort top zouden jullie op deze broek doen voor een zomerbruiloft (avondgast)? Ik zoek wel iets in de diepere kleuren eigenlijk, geen pastel want dan zie ik er ziek uit xD en wat voor comfortabele schoenen?
De kleur van de broek is heel koel roze, bijna richting lila.

2 likes

Mooie broek! Donkerpaars/burgundy kan denk ik heel goed hierbij

7 likes

Ooo ik vind burgundy hier heel mooi bij staan!

8 likes

Dankje! En @chasingrainbows dat is idd wel mooi! Zou zoiets kunnen? https://www.vinted.nl/items/5835555127-haut-sans-manches

1 like

Mag ik ook jullie hulp/advies inroepen?

Voor een bruiloft wil ik deze jumpsuit dragen. De bruiloft is in juni, dus misschien is het heerlijk weer. Maar aangezien we in Nederland leven kan het ook nog best kil/koud zijn.

Ik wil er dus iets van een (zomer)jas, blazer of andere optie overheen dragen. Maar qua eigen kleding heb ik niets wat mooi staat. En ik ben ook een fashionkneus dus kan slecht inschatten wat hier mooi bij staat.

Hebben jullie suggesties wat ik hieroverheen kan dragen? (Concrete voorbeelden opties zijn erg welkom. Ik raak altijd zo overweldigd van het enorme aanbod wat online beschikbaar is).

1 like

Is dat niet beetje te simpel voor een avondfeest? Ik zou zelf iets meer uitpakken met een bijzonere hals bijv of flowy top en open rug oid.

9 likes