Ik vind het in de zomer altijd zo irritant dat mân kast uitpuilt maar dat ik toch vaak moeite heb met wat ik aan moet trekken. Er liggen gewoon ook echt veel dingen in die voor heel mooi weer zijn en/of niet geschikt voor werk zijn. Denk aan shortjes, crop tops, rokjes, korte zomerjurkjes, ripped jeans, spaghetti hemdjes, strandjurkjes etc.
Deze post heeft geen doel trouwens, gewoon even klagen over de frustratie dat mijn kast letterlijk uitpuilt en ik dan alsnog vaak niet weet wat ik aan moet. Normaal zou ik denken doe dan dingen weg maar het zijn allemaal dingen die ik met mooi weer en/of in vrije tijd wel draag. In de winter heb ik gewoon veel minder die scheiding tussen werk en privé kleding en lijkt het ook iets minder weersafhankelijk.
En nog iets irritants: ik draag graag witte shirtjes en blouses in de zomer maar ze krijgen vroeg of laat allemaal gele oksels en dan kan ik ze eigenlijk weggooien. Echt zonde want dan geef ik mân geld uit aan nieuwe witte shirts en heb ik dus niet het idee dat ik wat nieuws heb maar is het gewoon nodig om er in dezelfde outfit weer fatsoenlijk uit te zien. Mocht iemand nog een gouden tip hebben (die bij jou echt gewerkt heeft, dus niet âik heb wel eens gehoord datâ) dan hou ik me aanbevolen!