Modetopic #3

Welke bedoel je precies? Ik zie er een paar (ziet er wel mooi uit idd!)

@MJDLH heb ik inderdaad ook al verlekkerd naar zitten kijken maar ik vind Sezane maatvoering soms lastig. Ik heb een trui en een jasje en die vielen allebei erg groot vind ik! Is dat bij deze blouse ook zo?

2 likes

De Georgia van katoen is m’n favo en verder heb ik oudere modellen (ik geloof de Lui)!

2 likes

Ik zou voor een vintage denim Ralph Lauren overhemd gaan op Vinted en dan in een grote maat, echt 3 of 4 maten groter dan je zelf draagt. Die draag ik ook als bikini cover ups en komen tot m’n knieholte ongeveer

7 likes

Ik ben fan van de Max van Sezane. Ben zelf 1.83m en voor mij lang genoeg.

Ik heb 1 maatje groter gekozen dan mijn eigen maat omdat ik die graag iets ruimer wilde, en dat viel perfect uit. Eigen maat zou dan ook zeker moeten kunnen!

2 likes

Hij valt juist wel echt groot uit vind ik @grace, op de site zelf adviseren ze ook een maat kleiner te nemen. Zou dat ook zeker aanraden. Ik heb hem een maat kleiner en hij zit nog steeds oversized.

5 likes

Tomboy van Sezane? Valt ruim en lang en zit lekker. In mijn geval eigen maat genomen.

1 like

Ik heb vaak last van een opgeblazen buik en spijkerbroeken zitten daarom niet lekker. Heeft iemand tips voor een low of mid rise jeans met veeel stretch?

2 likes

Only heeft modellen met veel stretch. Wel beter passen in de winkel, want elk model valt anders qua maat, zelfs de kleuren onderling kunnen verschillend vallen.

4 likes

Tess V

6 likes

Ohh goeie tip! ik dacht dat ze daar alleen high waist hadden, maar zie op de website dat ze meer keuze hebben

@Cam Tess v kende ik nog niet, ziet er goed uit! dank je

4 likes

C&A en Lee

4 likes

Tess V en ook wel C&A maar vooral die eerste. Kan na + 2 jaar weer een lekker zittende spijkerbroek aan.

2 likes

Ik weet niet of dit het juiste topic is. Ik heb een hele leuke spijkerblouse in de kast hangen en binnenkort hebben we een familiefotoshoot en zou ik graag deze aan doen. Wat is leuk om ermee te combineren? Ik zou graag een jeans willen aandoen, maar vind denim op denim lastig of ik dat goed doe.
De winkel had de blouse gecombineerd met een creme wijde denim broek, maar ik ben niet zo van de creme.

1 like

Denim op denim is top. Is mijn standaard outfit als ik niet weet wat ik aan moet haha. Als de blouse licht is, zou ik een donkerdere denim als jeans aan doen of juist preciesss dezelfde kleur denim. Pinterest staat er vol mee.

1 like

Ik vind een denim blouse ook leuk op een zwarte pantalon of broek!

1 like

Iemand een tip voor een goed (en enigszins leuk uitziend :)) fleecevest of merk? Is voor een safari

1 like

Deze is heerlijk, wel best warm:

3 likes

Ik vind die van Patagonia (vooral type retro) heel mooi, maar wel niet goedkoop. Zelf heb ik The North Face crop, ben ik ook heel tevreden van. Iets goedkoper en de cropped fit vind ik ook mooi / handig.

2 likes

Ik heb er een van fjällraven waar ik altijd complimenten over kriijg, maar die is echt winddicht dus wel warm.

2 likes