Ik zie dat Bubbleroom leuke jurken heeft, ook galajurken in het assortiment.
Ik heb deze trenchcoat en een vintage oversized Burberry trenchcoat
Heb zelf laatst een jurk van Lace&Beads gehaald voor een bruiloft. Vond er meerdere leuk ook in verschillende lengtes.
Ik heb verschillende wat langere blazers, een leren jasje, trenchcoat idd etc. Wel vind ik die allemaal te warm als het echt zomer wordt want allemaal gevoerd. Ik had vroeger van American Vintage echt de perfecte korte trenchcoat die niet gevoerd was, alleen die is helaas al 2 jaar geleden gesneuveld.
Ik vind zelf reformation (wel prijzig) het beste voor mooie jurken, anders lagaam of Sophie & Lucie?
Ik heb een jurk gekocht bij Peek en Cloppenburg die van boven net niet perfect aansluit. Weet iemand of die vermaakservice ook mogelijk is voor online aankopen?
Is dit een zomerjas?
Waar is deze trenchcoat van?
Sézane volgens Google lens
Ik heb een broek gekocht met wat stretch erin (MURLIAA in lighten voor Vrouwen) en hij zit super lekker, maar ik ben bang dat hij enorm gaat uitlopen? Ik krijg hem makkelijk dicht met een klein beetje sjorren. Heeft iemand toevallig ervaring met deze/armedangels broeken met stretch en gaat dat echt een maat uitlopen? Dan is ie te grootâŠ
Ik heb een iets andere van armed angels die wel behoorlijk uitloopt. Na het wassen sluit ie even een dag strak aan en daarna weer een stuk losser.
Ok dan ga ik ook even een maat kleiner proberen. Het is zoân gok altijd want de laatste keer dat ik een maat kleinere spijkerbroek kocht met dit idee kreeg ik er een zieke cameltoe van đ«
Ja zou dat wel doen. Samenstelling van die van mij is 84% katoen, 14 hennep en 2 elastane. En die begint na het wassen als soort high waiste en is na paar keer dragen low waiste
Reformation is nergens in fysieke winkels in Nederland te koop toch? Zie echt leuke jurken maar pas het dan toch wel graag
Oh nee dat klopt. Er zit wel een winkel in Londen mocht je daar toevallig binnenkort komenđ
Ik volg altijs de maattabel heel strict en heb maar 1x iets hoeven retourneren (omdat het doorscheen). Maar snap het wel hoor.
Ja online bestaan ze nog wel. Alleen de fysieke winkels zijn weg.
In België heb je de winkels ook nog.