Zo’n soort top?
Kleur weet ik niet zeker, maar kan wel mooi zijn misschien
Jawel, dat kan prima. Bij een recht model valt de taille toch al weg en bij het aantrekken van de blazer de taille van de jurk iets meer richting de borst trekken.
Ik snap je beredenering, maar ik snap die stofdoeken nooit zo. Tenzij @Scarlett inderdaad +60 jaar is, kan ik het enigszins begrijpen. Maar anders snap ik echt niet waarom je geld aan iets gaat uitgeven wat niemand een frisse look geeft en je ook maar hoogstwaarschijnlijk eenmaal gaat dragen.
But you do you boo.
Staat een colbert over een jurk dan wel fris?
Wel fijn dat iedereen het toch zelf mag weten.
Bedankt voor het meedenken, iedereen! Hier kan ik zeker wat mee!
Ik ga de opties nog even bekijken en er nog eens over nadenken! :))
Late to the party maar misschien is dit een kort vestje dat er bij past?
Of in deze roest kleur
Is van Sezane - model Noelie, zou m via Vinted kopen (valt klein)
Heb je niet een back up jurk met lange(re) mouwen voor als het toch te koud is? Dan zou ik dat gewoon doen eigenlijk. Niks staat denk ik echt mooi over die jurk heen
Edit: oh de discussie was al klaar haha, nou alsjeblieft nog een tip
Thanks voor het meedenken! Watervalmodel staat me niet vind ik door jouw linkje nog wel op deze gekomen, misschien wel leuk ook qua kleur en wat minder simpel?
En dan de kleur Cattleya Orchid, alleen ook polyester.
Maar misschien wordt het sowieso niet wat met de broek, want zag dat er vlekken inzitten en helaas nog niet uitgekregen :’) kijken of langer weken in biotex helpt…
Heeft iemand nog tips voor winkels met mooie kleding voor bruiloftsgasten? Ik vind op veel plekken waar ik kijk bij de gelegenheidsjurken echt dingen waarvan ik denk, hier is toch niets chiques aan? Heb volgens mij alle standaardplekken wel gehad, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Heb de zoekfunctie hier ook al even gebruikt, maar kwam weinig tegen.
Ik krijg op insta steeds reclame voor Bastiaansen Modestad. Volgens mij hebben ze daar wel mooie dingen. En er zijn wel meer van dat soort winkels
Die kreeg ik toevallig net ook! Alleen Bavel is niet echt in de buurt helaas. Als iemand zoiets weet rond Amsterdam dan hou ik me aanbevolen.
Misschien al gekeken maar ik zag net in de etalage bij omoda echt een heel mooi jurkje. Heb helaas geen bruiloft in het verschiet
@AutumnStorm @Bird Thanks! Peek en Cloppenburg had ik bekeken en ik dacht Omoda ook, maar misschien nog niet alles want het komt me niet 100% bekend voor. En die van jou kende ik sowieso nog niet @Peachpuff. Kan in elk geval weer even verder zoeken.
Bijenkorf al gekeken?
Yes, zowel live als online, maar niks wat ik écht mooi vind (blijkbaar nog kieskeurig ook). Wel de moeite waard om te blijven checken natuurlijk want volgens mij komt er best regelmatig iets nieuws bij.
Welke zomerjas hebben jullie? Ik twijfel of ik een trenchcoat leuk vind staan bij mezelf