Iemand nog tips voor inspiratie qua influencers of merken, bepaalde soort kleding voor mensen met meer heup en bil (zit te zoeken naar een goede omschrijving want ik zou mezelf ook niet echt curvy noemen ofzo). Kleding waarin dit ook echt leuk uitkomt, niet om te verbloemen hoe je lichaam is.
Dit nadat ik laatst eindeloos zat te peinzen over hoe ik een broek bij mezelf kon stylen die bij een vriendin (met een wat rechter postuur) heel leuk staat, maar voor mijn gevoel bij mezelf een beetje sloom en toen bedacht dat ik me ook kan richten op dingen die iets meer bij mijn eigen figuur passen.
Ik weet dat meer mensen fan zijn van de levi’s ribcage hier, hebben jullie nog advies qua maat? Ik heb de wide leg besteld en hij zit mooi bij billen en benen en iets los bij de taille. Ik wil hem eigenlijk niet strakker bij de benen en billen, maar hoop ook niet dat de taille nog meer gaat uitlopen. Wat is jullie ervaring? Op de site van levi’s staat dat er 0% stretch in zit en de reviews zeggen dat ook dus ben geneigd deze te houden
Oversized t-shirts, bv van Stieglitz? Die zijn soms lekker hysterisch en leuk op een witte broek
Zelf heb ik van ribcage 1 maat kleiner genomen dan mijn normale maat, maar dit verschilde wel per kleur. Zwart in dezelfde maat, lichtblauw heb ik 1 taillemaat kleiner
Iedereen begrijpt denk ik wel wat een taillemaat kleiner betekent.
Mijn ervaring is dat hij nog wat uitloopt vooral bij de taille, dus als hij goed zit qua benen en billen zou ik hem houden, ook al zit even strak in het begin!
Het ligt echt aan de kleur heb ik het gevoel, maar ik heb ze toch allemaal (heb er 4 haha love them) in dezelfde maat, maat strakker vind ik niet fijn voor m’n soms wel en soms niet aanwezige PDS-buik.
Mee eens! Ik heb er twee en de zwarte loopt iets minder uit dan de blauwe (tussen licht- en donkerblauw in). Beide wel in dezelfde/mijn eigen spijkerbroekmaat gekocht. Die maat heb ik ook bij Only.
Ik heb een kleur (licht) idd net verpatst op Vinted omdat ie écht niet uitliep terwijl een andere kleur (zwart) inmiddels op een net onflatteuze manier te losjes zit maar toch ook tekent bij mijn buik als ik ongesteld ben
Nu sinds een paar weken overgestapt naar een high waist Armedangels met wel stretch en op de een of andere manier is die helemaal top. Zit ook eigenlijk weer zooooo lekker in vergelijking met die harde non-stretch denim. Als die over een paar weken nog helemaal goed zit koop ik die in nog een kleur.
Ik vind die stugge ribcages m’n buik dus juist wel lekker plat duwen, ik krijg juist een bolle belly in spijkerbroeken met te veel elastaan, maar elk lijf is anders, zo persoonlijk. 🫶
Welk model van Armed Angel is dit?
Ik heb ze ook allemaal in dezelfde maat, maar er is wel verschil tussen kleur/model en hoe ze zitten (ik vind strak en los beiden leuk). Ik heb het idee dat hoe lichter ze zijn, hoe meer ze uitlopen. De donkerblauwe full length loopt bijna niet uit bij mij. De ribstof zit het mooist bij mij (maar geen spijkerbroek)!
Ik heb een lichtblauwe en bij mij loopt deze helemaal niet uit.
Heb de broek binnen en de stof is dun. Had meer structuur verwacht. Nu heb ik de crème besteld en is een dunne broek lekker voor de zomer, plus elastiek chill nu postpartum, anders had ik hem terug gestuurd.
Heb de lange versie en die is lang genoeg voor mijn 1.83m.
Ik heb binnenkort een evenement waarbij ik een wijde pantalon wil dragen met slingbacks met een hakje. Nu valt de pantalon vrij lang (wat ik wel mooi vindt) en als ik loop komt de pijp steeds vast te zitten tussen mijn hiel en de zool van de schoen. Is hier iets tegen te doen? Ik dacht aan iets wat de schoen vast ‘lijmt’ aan mijn hiel? Of is de broek inkorten een betere optie?
Ik zag hier hacks voor op TikTok, die deden dan alleen bij de hiel een trucje met een veiligheidsspeld door de zoom zodat hij niet over de grond sleept, moet je even zoeken op ‘hack long trousers shoe’ als je TikTok hebt.
Niet zelf geprobeerd maar misschien werkt dit met wimperlijm? Dat wast ook wel makkelijk uit na afloop
Zijn hier toevallig mensen die naar de Anna van Toor sample sale gaan of willen?
Ik heb morgen een vrijgezellenfeest waar we een beetje (hoeft niet over the top) in een sportief 90’s outfit moeten komen.
Ik had iets online besteld maar dat gaat niet op tijd binnen zijn (slechte planning van mijn kant). Gisteren al in wat winkels geweest om te kijken of ik iets kon vinden, maar geen succes.
Iemand toevallig nog een idee waar ik in een fysieke winkel nog iets kan halen? De So Low is te ver weg helaas.
(Eigenlijk wil ik helemaal geen troep kopen, maar ik wil ook niet doen overkomen of ik geen moeite wil doen)