Thanks, kende ik niet. Wel schattig cq treurig dat er overal “Pasen” staat ipv “Passen”, haha.
Zit je wel op de Nederlandse site? Bij mij staat overal Proberen
Ja Ace & Tate is heel leuk, maar die zijn wel alsnog behoorlijk duur, wat prima is, want volgens mij goede kwaliteit ook, maar dan ga ik voor dat geld wel naar m’n eigen opticien om echt te passen en daar een bril op sterkte kopen; vind het te duur voor online aankopen.
@Quinn Oh geen idee, Firmoo.co.nl zie ik.
Ja, dat is inderdaad de juiste. Ik moest wel Douane kosten betalen, maar dat geld heb ik achteraf weer terug gekregen.
Via wie/wat kreeg je dat terug? Via hun zelf? Ze zijn wel verdacht goedkoop.
Ja van Firmoo, nadat ik een mail had gestuurd. Stond ook ergens in de FAQ.
Er komen nog wel wat kosten bij als je een bril op sterkte neemt, met mijn sterkte moest ik perse dun geslepen glazen en dat is dan +10 ofzo.
Maar voor €50 1 bril en zonnebril, en de kwaliteit is prima.
Oeh die hoed heb ik ook en ben er echt blij mee, eerste die gewoon stevig op mijn (kleine) hoofd blijft zitten en echt fijn dat je hem kunt opvouwen!
Ik moet hem nog binnen krijgen en deze heeft wel elastiek aan de achterkant, maar Reiss heeft ook een twill pantalon. Hij is er in een petite, regular en tall versie. Weet dus nog niet hoe de kwaliteit is, prijs is ongeveer hetzelfde als die van Vanilia.
Oeh die ziet er goed uit! Wil je laten weten hoe deze bevalt?
Ik heb de Vanillia twill, maar eigenlijk iets te groot. Dus aas nog op Vinted op een maat kleiner, maar anders is dit denk ik een mooie vervanger.
Ik heb een broek gekocht waar ik erg blij mee ben, maar waar ik nog niet de juiste schoenen voor heb. Ik heb er nu m’n dr Martens met platform zool bij aan, maar vind dit te warm en lomp voor de zomer.
Wat zouden jullie doen qua schoenen? Ik loop veel op sneakers. De broek is bruin trouwens (niet zwart).
En dan heb ik nu de top er ook bij besteld, maar ik wil deze broek ook zonder de top dragen. Ook met iets met lange mouwen voor koudere dagen. Wat zou er dan leuk bij zijn? Evt Ook in combinatie met de top die erbij hoort (dus langere mouwen erbij)
Welke kleur en maat?
Mocht jij (of iemand anders) er vanaf willen: ik ben nog op zoek naar de tailored twill in een andere kleur dan zwart of donkerblauw, iets lichts of een feller kleurtje voor de zomer. Maat 36 of 38.
Helaas op Vinted nog geen succes
Zwart en 46 (of 44, moet ik even checken), dus helaas!
Wat dragen jullie naar kantoor met dit hete weer?
Die wide leg pantalons staan bij mij niet.(weinig kont dus het maakt mij heel recht). En ik hou van kleur.
Ik zoek ook iets van jurkjes ofzo die geschikt zijn.
Wijde midi-rok met een blouseje leef ik echt in deze dagen icm een nette sandaal.
Ik ben ook op zoek naar werk appropriate outfits. Het moet formeel zijn maar wel te doen met dit weer, geen jurken of rokken en singlets oid.
Mochten jullie nog fijne merken weten hoor ik het graag.
Ik had vandaag een lange rok aan (van de Uniqlo, maar heb ook van de Only) en die heb ik vaker aan bij zomerse dagen, en soms ook linnen broeken.
Niet precies deze maar soortgelijke:
Iemand ideeën hoe je een witte spijkerbroek stijlt zonder dat het kakkineus aandoet?
Misschien zit het tussen mn oren maar met elke combi die ik probeer voel ik me zo’n gooische boerin type Sanny.
Oversized trui erop werkt wel, maar dat is nu iets te heet
Met een bruin/beige/oudroze/kaki oversized t-shirt en wat kettinkjes? Heb ik helemaal geen boerin- of kak-vibes bij in elk geval. Ik vind een oversized blouse/overhemd erbij ook leuk.