En al helemaal niet als felle kleuren niet zijn toegestaan…
geen idee wat het budget is maar & other stories heeft mooie jumpsuits ertussen zitten, zowel kortere als langer want juli is best warm.
deze bijvoorbeeld
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1276763001.html
Niet echt bohemian misschien… maar vind deze wel prachtig voor een bruiloft. Wie weet met de juiste accessoires mocht het je stijl zijn.
Ik ben echt benieuwd nu
Ja ik ook! Wat stond er dan en wat was het voor outfit.
Dit ding heeft een beetje een identiteitscrisis of het een jumpsuit, harambroek of een jurk wil zijn
Hahah die klikker (?) in haar hand. Goed gevonden deze. Paar tikkies beter dan wat er eerst gepost was, maar komt goed in de buurt ja.
@ZusjevanJoost het was precies deze, had de zoekopdracht die je in t screenshot zat gelukkig onthouden
Jenken
ik vind dit niet mooi maar ik vind het wel heerlijk hollands schevenings ibiza stijl
Nieuwe dresscode: bohemian with a touch of Scheveningen
Perfecte omschrijving
spraytan & rookwaren verplicht
Ik had een tas (via insta reclame) gezien van Rotunda, de Sant Hobo. Maar die verzenden vanuit Amerika en dat is best duur. Weet iemand een soortgelijke tas die vanuit Europa wordt verzonden?
De Hvisk Arcadia misschien?
Ik wil naar deze bruiloft
Kunnen we er over ophouden nu, de storm die hier losbarst voelt heel vernederend, ik zag het in eerste instantie als vrolijk bohemian en iets te snel gestuurd want ja bij nader inzien ook wel ordinair misschien
sorry, zo was het oprecht niet bedoeld! ben notabene zelf zelfbruinend, rokend, en voor genoeg mensen vast ordinair. als jij t mooi vind gewoon lekker dragen hoor! beter dan een saai duizendinéén pak of jurk imo
Ik heb mijn kledingkast uitgezocht. Nu wil ik alles voor 5,- per stuk gaan verkopen. Weet iemand een leuke markt waar ik dit kan gaan proberen? Ik woon in Brabant. Vinted heb ik even geen zin in.