Oja klinkt goed, denk dat ik het in die hoek van de oversized moet vinden ja, en dat de assecoires het verschil ook kunne maken.
Ik heb ook een boerinnengezicht dus het wordt gauw truttig en ik weet nog niet goed hoe dat tegen te gaan
Oja klinkt goed, denk dat ik het in die hoek van de oversized moet vinden ja, en dat de assecoires het verschil ook kunne maken.
Ik heb ook een boerinnengezicht dus het wordt gauw truttig en ik weet nog niet goed hoe dat tegen te gaan
Oversized denim overhemd
Hangt ook af van de broek vind ik, als het een skinny is of als er stretch in zit (of nog erger: allebei) dan valt er weinig mee aan te vangen denk ik.
Ooo nu je het zegt, stretch maakt die look wel ‘erger’ ja. Wow nooit beseft maar nu wel. Er zit dus stretch in maar niet skinny. Het is dit model (foto van de webshop). Wat denk je, wat zou jij hiermee aanvangen?
Hmm de broek zit op het model te strak (ook een dooddoener), maar in een maatje groter vind ik het truttige nog wel meevallen. Ik zou er een zwart oversized cropped t-shirt op dragen want ik ben basic as fuck. Zoiets, van Noisy May:
En evt een ketting met chunky schakels, dit is een van mijn favorieten van IKKS:
Een zwarte leren riem, sneakers en klaar.
Ja bij mij zit ie losser idd, ook een beetje langer.
En thanks! Zoals jij het schetst valt het truttige idd wel mee. Ik zat al aan zwart te denken maar heb alleen maar strakke zwarte tops wat het weer te chiquerig (of kak) maakt. Wijdvallend is beter idd!