Modetopic #3

Ik vind mijn GH Bass loafers wel relatief smal. De Weejuns.

1 like

LK Bennett!

3 likes

Gabor?

2 likes

Tamaris en Dwrs

1 like

Die van mij komen van de zara en die zitten echt loeistrak terwijl ik ook hele dunne voeten heb.

1 like

Asos petite of topshop?

1 like

Levi’s misschien?

2 likes

Lois?

3 likes

Ik zou die van Sissy boy nemen en laten innemen en inkorten bij een kleermaker. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat dat nodig is voor passende broeken, is gewoon niet kant en klaar te koop in de winkel.

3 likes

Ongevraagd advies, maarrrr mijn ervaring is dat de pasvorm behouden van een corduroy broek zo lastig is (door wassen oa). Ik ben nu al 2x behoorlijk teleurgesteld zodra ik de broek een tijdje in huis heb.

Of heeft iemand de ultieme tip of doe ik gewoon iets heel stoms? :smiling_face_with_tear:

Als dat laatste zo is, zou ik inderdaad ook met de broek naar een kleermaker gaan en mooi op maat laten maken!

Als ik ze vergelijk met mijn echte uggs dan lijken ze er vrij weinig op. De wol is veel fluffier, de UGG tekst ontbreekt aan de onderkant en ze laat de hak niet zien waar het logo zou moeten staan

2 likes

Een leuk wit fluffy/bouclé vestje, beetje Parisian Style (Juliesfi op insta)

1 like

Hoi!!

Ik ben een merknaam vergeten, kom er maar niet op.

Het is iets als Ibana, of Ibano. Behoorlijk prijzig en van dezelfde ‘keten’ als Maje en Iro. Heeft iemand enig idee?

2 likes

Sandro?

1 like

Nee, geen sandro. Iets met de I

1 like

Hier staan de merken die onder deze groep vallen! Claudie Pierlot?

2 likes

Maje en Iro vallen niet onder dezelfde groep. Ibana is een merk, staat oa op Zalando, is dat het niet?

Hmmm misschien ben ik verkeerd voorgelicht in de winkel. Er werd gezegd dat het van hetzelfee concern was. Ik heb een prachtig jasje gepast kan kan hem online nergens vinden, ook niet op de Ibana site. Morgen nog eens langs de winkel dan :grinning:
Bedankt voor het meedenken!

1 like

Hmmm, gek. Hopelijk vind je hem nog bij de winkel, of kunnen ze je daar iig verder helpen!

2 likes

Denk dat je Idano bedoelt?