Isabel Marant?
Jaaa deze!! Dankjewel
Jaa ik denk dat de enige oplossing een maat te klein kopen is. Ik heb ook een corduroy broek die zooo uitgelopen is
De zoekfunctie levert me geen antwoord op dus hopelijk kunnen jullie helpen: ik ben op zoek naar een wat grovere wollen trui van zo goed als 100% wol, op Vinted
Als ik op wol zoek krijg ik ook veel pull&bear, bershka en ander 0,1% wollen truien
Wat is een goed merk om op te zoeken? Uniqlo hou ik al in de gaten
Cos, of alleszins ik heb een fijne wollen trui van Cos
Arket misschien?
Samsoe samsoe, tiger of Sweden, knit-ted, by bar
Ik zou zelf Arket en American vintage afraden want vind dat die wollen truien van slechte kwaliteit zijn en snel gaan pillen. Dus dan tweedehands zou ik dat zelf niet aandurven.
hier zou ik zelf van denken ‘daar zit niks tussen’ maar thanks, ik ga eens kijken!
en @quarterlife en @simsalabim ook bedankt! genoeg om uit te zoeken
Sowieso op de Franse en Italiaanse term zoeken helpt enorm. Dus laine en Lana. Verder qua merk dan ook de wat oudere merken dus Vintage (kan je vaak niet intypen als merk maar wel op klikken en dan doorzoeken), Ralph Lauren, MaxMara, Pauw, Luisa Spagnoli, Marella, Vince, Joseph, Filippa K, Theory, Valentino en bijv ook mogelijk via een term als Cashmere of ander specifiek type wol?
Iig aim very very high qua merk, en spiek bij accounts die de dure merken verkopen welke merken nogmeer (minder bekend) fancy zijn.
Kan echt niet wachten om ooit m’n Vinted guide te schrijven haha
Eigenlijk een anti-mode vraag, maar wat zijn nou echt chille pyjama’s? Ik slaap altijd in een oud shirt en boxers ofzo maar ik wil heel graag twee degelijke pyjama’s die nog wel gewoon charmant zijn, echt een setje met lange mouwen en broek, heel zachte stof en geen polyester vooral.
Eentje van licht katoen en eentje van flanel voor de winter, en eventueel nog zomerversies/nachthemden voor de zomer maar dat kan ik ook later kopen.
Haha ik heb al heel lang m’n oog op de pyjama’s van https://becksondergaard.com/ - zien er zoooo leuk uit en volgensmij de meeste 100% katoen. Plus ook weleens in de sale bij Boozt of Booztlet.
Mijn eigen fijnste broeken zijn Calvin Klein -zo’n leuke kerstige- en Cotton On met bloemetjesprint (maar dat is verder vooral een cheapo merk). Die gaan dan ook al jaren mee
Ik heb die van Uniqlo airism voorde tweede keer gekocht nu, vorige bleef bij bijna dagelijks gebruik iets van 1,5 jaar goed. En ik vind Ralph Lauren ook echt goeie pj’s hebben, vooral die van 100% katoen
Ik heb een héle fijne flanellen van Oysho.
Ik houd de Kruidvatkrantjes in de gaten. Ik heb al 2 keer een heel fijne flanellen pyama gevonden voor maar 10 euro.
Met unicorns er op. Weet niet of dat voor jou valt onder charmant, maar voor mij wel
De pyjama’s van intimissimi met model zijn ook heel fijn @Zemraluani
Heeft iemand hier een joggingpak van Teym of Colorful standard en hoe bevalt dat? Hoe is de pasvorm? Blijft het mooi? En hoe lang is de joggingbroek? Ik heb best lange benen dus broeken zijn vaak net te kort.
Ik heb de joggingbroek van Teym gehad. Viel precies goed bij mij maar ik ben niet zo lang. Ik vond ‘m heel mooi vallen en de stof lekker dik en zacht. Alleen… na een jaar of 2/3 kwamen er gaatjes in het kruis en dat vind ik echt jammer om te zeggen want ben verder groot fan van Teym. Maar misschien had ik gewoon pech of zijn mijn billen te dik.
Super late reactie, maar zij heet Modelmouth op instagram en tagt haar kleding meestal wel in haar posts!
Ik heb 1 van Colorful Standaard sinds afgelopen mei (draag hem heel veel) en hij is nog steeds mooi en zacht. Ik ben 1.68 en vind hem vrij lang, draag hem ook heel high-waisted
En heb jij je eigen maat genomen? Omdat het unisex is vind ik het lastig inschatten. Maar denk daardoor wel dat de pijpen iets langer zijn dan die van Teym.
@anon53137221 jammer van de gaatjes! En ik vrees dat de broek dan te kort zal zijn. Jammer, er is nu zo’n nieuwe blauwe kleur die ik echt wel heel mooi vind
Ik heb een L genomen en zit bij broeken tussen L en XL in. Hij zit ruim genoeg dus ligt er aan wat voor fit je wil