Ik houd de Kruidvatkrantjes in de gaten. Ik heb al 2 keer een heel fijne flanellen pyama gevonden voor maar 10 euro.
Met unicorns er op. Weet niet of dat voor jou valt onder charmant, maar voor mij wel
De pyjama’s van intimissimi met model zijn ook heel fijn @Zemraluani
Heeft iemand hier een joggingpak van Teym of Colorful standard en hoe bevalt dat? Hoe is de pasvorm? Blijft het mooi? En hoe lang is de joggingbroek? Ik heb best lange benen dus broeken zijn vaak net te kort.
Ik heb de joggingbroek van Teym gehad. Viel precies goed bij mij maar ik ben niet zo lang. Ik vond ‘m heel mooi vallen en de stof lekker dik en zacht. Alleen… na een jaar of 2/3 kwamen er gaatjes in het kruis en dat vind ik echt jammer om te zeggen want ben verder groot fan van Teym. Maar misschien had ik gewoon pech of zijn mijn billen te dik.
Super late reactie, maar zij heet Modelmouth op instagram en tagt haar kleding meestal wel in haar posts!
Ik heb 1 van Colorful Standaard sinds afgelopen mei (draag hem heel veel) en hij is nog steeds mooi en zacht. Ik ben 1.68 en vind hem vrij lang, draag hem ook heel high-waisted
En heb jij je eigen maat genomen? Omdat het unisex is vind ik het lastig inschatten. Maar denk daardoor wel dat de pijpen iets langer zijn dan die van Teym.
@anon53137221 jammer van de gaatjes! En ik vrees dat de broek dan te kort zal zijn. Jammer, er is nu zo’n nieuwe blauwe kleur die ik echt wel heel mooi vind
Ik heb een L genomen en zit bij broeken tussen L en XL in. Hij zit ruim genoeg dus ligt er aan wat voor fit je wil
Weet iemand waar je zo’n broek kan vinden van beetje goede kwaliteit? Deze is van de bershka en daar koop ik liever niet. Het gaat vooral om het wijde en zo’n knoop.
Ik heb zoiets van Vanilia, van zo’n dikke stof met een structuurtje erin. Love it.
Ik scrollde net langs iets vergelijkbaars van zara, maar als je Berskha niks vindt dan is Zara misschien ook niet helemaal je ding. Maar in elk geval: deze dus > https://www.zara.com/nl/nl/share/-p05427537.html?utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil&v1=217154288
Vanilia inderdaad. Ik ben heel blij met mijn nette chillbroek
Ondersleepmode
Ik kom er een insta-advertentie van tegen. Prachtige pyamas, mooie stoffen, kleuren, houten knoopjes. Stond op het punt iets voor mezelf te bestellen
Edit; undersleepwear bedoel ik
Ohh zo’n broek heb ik vandaag gepast, zat heerlijk, fijne stof, maar 170 euro aii, dat kon ik nog niet helemaal aan
Ik vind de flanellen (100% katoen) van America today heel fijn. Klein beetje oude opa vibe maar zo fijn voor de winter.
Ik vind die van de h&m altijd heel fijn. Lekkere stofjes. En de flanellen die zd altijd in de winter hebben zijn echt heel warm
Nee idd liever ook geen Zara, ik vind het dus echt ingewikkeld als je zoiets specifieks in je hoofd hebt. Want ik vind juist ook hier de knoop dus heel mooi met zo’n stukje stof.
Vanilia blijft sowieso ook een goede tip, maar heeft voor nu ook niet de perfecte maar blijf kijken
Cymbaria high-waist trousers - Buy Clothing online!
Weet niet of deze 2 binnen je budget passen! Maar the frankie shop, massimo dutti, COS en arket hebben ook pantalons die hierop lijken.
Oe thanks voor de tip, dit merk kende ik nog niet. Rest had ik idd ook al bekeken maar was ook allemaal net niet (wel genoeg andere mooie opties overigens)
Ik heb m’n Timberlands Chelsea Boots eigenlijk nu wel afgetrapt, dus ze zijn toe aan vervanging. Eigenlijk wil ik Dr. Martens chelsea boots of de Timberland Cortina Valley, maar dat laat m’n budget nu even niet toe.
Voordat ik dus m’n rekening plunder heeft iemand nog een andere tip? Zwarte, niet al te hoge chelsea boots dus. Liefst leer of een ander materiaal wat lang meekan. Ik ben vinted al aan het afstruinen ondertussen.
Blundstone?