Vinted?
Ik zoek iets wat je een paar jaar geleden overal kon kopen maar nu verdwenen lijkt. Het is eigenlijk een longsleeve met hoge hals maar dan een jurk. Gewoon katoen met beetje stretch, aansluitend, geen bijzonderheden.
Ik draag ze onder wollen jurkjes die kriebelen maar ik heb een andere maat nodig. Heeft iemand ze onlangs nog ergens gezien in meerdere kleuren?
Ennn Ajb geen reacties zoals: “hmm misschien heeft H&M wel zoiets???” Of “ik heb 5 jaar geleden wel eens zo’n jurk bij Vero moda gekocht” want ik heb alle gangbare webshops (H&M zalando asos c&a bonprix wehkamp en de fysieke winkels Hema en zeeman) al gehad.
Alleen helpen als je het echt zeker weet
Dit is echt mijn forumergernis, gelukkig ben ik niet alleen haha.
Edit: @Hippe_kikker De Only heeft zulke vesten! Loose fit Gebreid vest | Lichtbruin | ONLY®
Tweede edit: @Yzile Deze is zeker te lang of niet? Bodycon fit O-hals Lange jurk met 25% korting! | Vero Moda®
Hebben jullie wel eens een pantalon een hele maat kleiner laten maken/innemen bij een kledingmaker? En hoeveel kostte dat ongeveer?
Ik vind op een site rond de 40 euro voor band innemen en de pijpen inkorten, is dat realistisch?
Ik betaal ongeveer 20 euro voor innemen en pijpen inkorten.
Volgens mij heb ik hier de laatste keer een euro of 15 voor betaald!
Ik kan redelijk slagen bij de Monki en Stradivarius! Ik heb zelf brede heupen met smallere taille en bij deze merken het minst dat broeken uitstaan bij de rug.
Ik heb mijne via vinted, maar zie dat die verkoper helaas is verwijderd (?)
Wel deze mooie gevonden:
vinted.nl/dames/kleding/hoodies-en-sweatshirts/gilets/2371576523-long-gilet-epais
edit: oh SORRY ik zie nu pas dat je fysieke winkel zegt
Je hebt ze nu bij de hema met korting zag ik net in de mail!
Thanks voor de tips iedereen! Heb er net 2 op vinted bemachtigd en nog een ander vest klaar voor de winter!
Heeft iemand een aanrader voor een fysieke winkel met leren bikerjasjes (maat 36/38) die relatief recht en aansluitend vallen (geen zandloper helaas) met erg lange mouwen? Liever niet online, want ik heb al vaak gehad dat ze een heel rare fit hadden en ik wil geen tig jassen moeten bestellen en weer terugsturen. Ik doe nu al jaren met nepleer maar dat gaat na een poos steeds frummelen.
Selected Femme heeft ook zulke vesten en wordt bij meerdere winkels fysiek verkocht maar kan ook makkelijk online volgens mij als ‘t in een winkel niet lukt
Bijenkorf verkoopt veel jasjes van Arma die fijn zijn (heb ik nu zelf ook) en hiervoor had ik eentje van zo’n lederwaren winkel, die heb in verschillende steden wel en daar verkopen ze superveel modellen en kleuren
Goeie tip! Bijenkorf heeft wel maar 3 bikerjasjes zie ik, maar ik heb er nog wel een cadeaukaart van dus ik kan sowieso even kijken. En zo’n lederwarenwinkel ken ik in 010 niet maar in Gouda wel dus daar kan ik ook eens kijken. Bedankt!
Ik heb jaren geleden bij mango een leren jasje gekocht met de kenmerken die jij noemt. Prijs-kwaliteitverhouding is imo prima; draag hem al 4 jaar. Zag laatst een soortgelijk model hangen als de mijne.
Dankjewel! Ik kom nooit bij de Mango maar hij zit om de hoek dus ik ga er eens langs
Dit?
Welke maat zoek je? Ik wil morgen een donkergroene en donkergrijs gemêleerde op Vinted zetten. Is maat xs/s en komt tot de knie.
Valt Pinko groot of klein uit? Ik zit normaal ergens tussen XS en S, dus twijfel tussen italiaanse maat 38 of 40. Gaat om een lederen rok dus geen stretch