Modetopic #3

Ik heb een spijkerjurk met lange mouw en wil deze wel weer gaan dragen. Alleen de jurk sluit met knopen, dus het is echt een tocht geval. Heeft iemand een goede tip voor een onderjurk? Of werkt een combinatie van broekje plus shirtje beter? Het is een lange jurk.

2 likes

Bij de Bijenkorf en H&M kan je nu ook kleding huren. Zitten echt mooie jurken tussen! Misschien is dat wat?

5 likes

Weten jullie toevallig hoe de flanellen pyjama’s van Uniqlo vallen? Ik heb hier geen winkel in de buurt en moet er nogal wat moeite voor doen wil ik er een kunnen bestellen, dus bestel graag gelijk goed!

Mijn spijkerbroek heeft een tijdje bovenop een beige neplerenbroek gelegen in de kast (niet zo slim) en nu is die verkleurd :sob: Iemand enig idee hoe ik dit er nog uit ga krijgen?

Met zo’n wit wondersponsje, maar wel eerst op een onzichtbaar stukje proberen en heel voorzichtig zijn dat je het beige ook niet wegwrijft.

2 likes

Dankjewel! Ga heeeel voorzichtig proberen

3 likes

Ik ben op zoek naar een leuk, kort(er) jasje in het zwart. Ik sport veel de laatste tijd dus draag veel sportkleding (legging, hoodie) en wil er dan even snel een casual jasje overheen kunnen gooien. Een beetje het leren jasje idee (als in, dat past overal bij), maar dan wat warmer en geen leer😂 Ik heb alleen maar nette (winter)jassen dus loop een beetje vast. Iemand een tip?

Ik moet aan zoiets denken door je omschrijving.

of zoiets (iets netter); VILA Tussenjas 'SULITANA' - Zwart | The Founded

7 likes

Fleece jas, zoiets:

1 like

Heeft iemand aanraders voor warme sokken? Mogen heel saai zwart zijn, graag zelfs. Het is weer wat kouder en ik heb nu weer permanent ijskoude voeten, zelfs met thermozooltjes in mijn schoenen.

Wollen sokken helpen bij mij heel goed. Ik koop ze bij Lindex. En als het echt heel koud is: heatholders. Maar die zijn wel zo dik dat ze eigenlijk niet in mijn normale schoene passen, wel in mijn winterlaarzen en sloffen.

4 likes

Alpaca wollen wandelsokken. Die zijn speciaal voor hele koude temperaturen (in de bergen natuurlijk). Zitten dus heerlijk warm. Niet goedkoop maar gaan echt jaaaaaren mee. Oh en ze passen qua dikte gewoon in mn laarsjes en sneakers.

1 like

oke, eerlijk zeggen, kan ik dit aan naar de tweede kamer? (ik ben geen politica)

• ja
  • nee
  • mwah als je niks normaals hebt

0 stemmers

ik heb ook nog dit, maar vind ik saai:

• ja beter
  • nee
  • mwah even leuk/geschikt
  • het kan allebei niet
  • anders??

0 stemmers

edit sorry tweede poll even niet anoniem gemaakt

2 likes

Ik vind de tweede netter, maar de eerste leuker en meer persoonlijkheid uitstralen.

2 likes

Ja die knoop maakt het voor mij te informeel, bij beide opties
@ezw

19 likes

thanks jongens! ik ga voor de nettere/saaiere optie met blouse ingestopt ipv geknoopt (inderdaad veel beter)

5 likes

Met geen mogelijkheid eruit te krijgen :sob: Dus op zoek naar een vervanger op Vinted. Evengoed bedankt voor de tip!

1 like

Wie heeft er een aanrader voor een beschermspray voor een lederen jas? En is spray het makkelijkste om een jas te behandelen? Soms zie je ook potjes maar dat lijkt me moeilijker

Ik vond altijd de softwax spray van de manfield/sacha/invito heel fijn. Weet niet of die nu nog bestaan trouwens.

2 likes

Die bestaat niet meer zo te zien :frowning: Toch bedankt!

2 likes