Ik heb er een van mijn ex geconfisceerd, hij had hem al een paar jaar, ik heb hem nu ook twee winters gedragen en draag hem nu ook weer, hij ziet er nog steeds goed uit en hij is heerlijk warm
Ik heb een hele warme winterjas bij Zara gekocht vorig jaar. Mijn vorige kwam ook van daar en ging 4 jaar mee. Een jas voor dit seizoen heb ik nu van Only, ook heel tevreden over!
Ik heb van H&M premium een (kleine) rib wit T-shirt die niet doorzichtig is. Heeft net geen col maar wel een mooie halslijn!
Edit: zie hem nu helaas niet online staan dus dode sorry
Deze vind ik heel fijn. Is een lekker dik stofje. Kijk wat ik op Zalando ontdekt heb! Modström-KROWN - T-shirt basic - white https://www.zalando.nl/modstroem-krown-t-shirt-basic-mo421d031-a11.html
Kom net deze tegen en moest meteen aan je vraag denken
Abercrombie
Ze lijken sws veel geribde mooie items te hebben en op TikTok lijkt ie iig niet doorschijnend
Naar aanleiding van jouw bericht heb ik net ook de klantenservice van Zalando gebeld omdat ik 2 artikelen besteld heb die in totaal €20 goedkoper zijn (op totaal €135) als ik ze vandaag opnieuw bestel, maar hij ging het navragen en hij kon geen aanpassing doen. Hij adviseerde te retourneren en opnieuw te bestellen…
Heb net mijn merino wool blend trui verpest door hem met het verkeerde wasprogramma mee te wassen .
Heeft iemand een goede tip voor een vergelijkbare niet al te dure zwarte turtleneck sweater, beetje oversized het liefst?
Ik ben opzoek naar een leuk outfit voor het kerstfeest op werk. Er is niet echt een thema, maar ze zeiden ‘party, glitter, gala, cocktail’, dus eigenlijk alle feestkleding die nu te koop is.
Ik zat zelf te denken aan zo’n strakke rok met pailletten. Maar ik weet niet wat voor een bovenkant leuk is. Aan de ene kant is zo’n simpele top wel prima. Maar aan de andere kant vind ik het zonde als je dan aan tafel zit, dan zie je verder niets speciaals. Heeft iemand een goeie tip? Of voor een heel ander outfit mag ook.
Ik draag mijn glitterkleding met een witte bloes of hemd, een coltrui of oversized kabeltrui. De bloed of hemd zijn gekleder maar je draagt al een stevig kledingstuk dat ik de rest sober zou houden. In de zomer doe ik het dan met een wit t-shirt of beige caraco
Zaterdag doe ik de zwarte set aan op een verlovingsfeest maar vond die roze outfits ook iets hebben, moet je wel durven.
In het WAYRWT-topic droeg iemand een groen pak met een fijne glitter in en dat kwam van costes, zou ik combineer met een doorschijnende blouse.
Vind die roze broek echt geweldig maar kan hem in de Nederlandse H&M app niet terug vinden, zo jammer!
Het artikelnummer is 1113762002, ik kan niet linken vanuit de app maar misschien vind je het zo?
Ja nu heb ik hem wel, super thanks!
Had al gezocht op broek met pailetten en alle broeken bekeken met de filter roze.
Edit: aah hij is niet meer op voorraad zie ik.
Hier wel nog in S, M, L, ik kan voor jou bestellen en opsturen?
Aah dat vind ik superlief, thanks. Ik zit nu alleen zo tussen twee maten in dat ik het niet ‘aandurf’.
Die rok zou ik alvast niet nemen want schijnt helaas meeeeega door. Ik heb de groene variant gekocht voor een werk kerstfeestje en geretourneerd
He wat raar! Het is mij zo al meerdere keren gelukt om de korting te laten verrekenen. Het was in al mijn gevallen wel alleen bij kleding die via Zalando zelf verkocht werd. Hoe het gaat als een artikel door een andere verkoper wordt verzonden weet ik niet
Oh wat gek inderdaad. Dit waren sneakers en een set van 3 T-shirts van Zalando zelf. Hij ging het ook navragen dus ik neem aan dat hij dat ook echt gedaan heeft en dat het klopte… Volgende keer ga ik het toch weer proberen, kijken wat ik dan te horen krijg.
Heeft iemand al ergens zo’n fleece gevoerde panty gevonden die goed is voor lange mensen (1.79+)?
Ik draag altijd de leggingvariant, lang genoeg voor mijn 1.85 m en knelt dus niet bij de tenen.