Waar koop je mooie (katoenen) sokken voor in loafers?
Ah, handig! Mag ik weten waar je die koopt?
Ik koop ze via Aliexpress, maar sommige Nederlandse webshops verkopen ze inmiddels ook volgens mij (zijn precies dezelfde, vaak wel duurder)
Bedankt voor de tips! Die roze outfit ziet er wel echt super uit!
@slurfhondje ah goed dat het zegt, dan bestel ik hem niet.
Keuzestress… ik heb nog geen een paar.
-
Optie 1: 1460 mono smooth
-
Optie 2: 1460 Pascal mono
-
Optie 3: 1460 Serena (met wit of zwarte voering)
-
Optie 4: 1460 black smooth of grain
0 stemmers
Ik heb optie 3 met zwarte voering en dat zit zo fijn! Heb nog nooit blaren gehad in dit paar, terwijl ik daar heel gevoelig voor ben.
Ah top, lijken me ook ideaal voor de winter. Bedankt voor je reactie!
Nu ik toch bezig ben:
Wat is een fijne jeans (skinny of flared) die je billen echt mooi uit laat komen? Ik zie weleens Fitjeans voorbij komen bijvoorbeeld, maar ik heb zo m’n twijfels daarbij😅
Ik heb via zalando Uggs neumel met veters gekocht, maar nu zie ik op de doos dat het de mannenversie is. Als ik kijk naar de foto’s, zie ik geen verschil. Weten jullie of er verschil zit tussen de mannen en vrouwen versie?
Oké thnx voor alle antwoorden! Ik heb hem gehouden!
Als ze passen dan passen ze toch
Haha zo simpel kan het weleens zijn ja!
Ik heb deze gekocht en ben er super blij mee, precies wat ik zocht, dus dankjewel voor de tip!
Volgende vraag: ik heb laarsjes gekocht en ze zijn echt super mooi alleen ze zitten een beetje te strak bij m’n wreef. Is dat iets wat nog wel oprekt of wat je op kan laten rekken of zouden jullie ze terug sturen als ze niet meteen goed zitten?
Zou even met deze vraag bij een schoenmaker langs gaan. Als je een goede hebt kan die je wel adviseren
Ik hoopte dat Jadon erbij zou staan maar anders Pascal! Die zijn volgens mij wat soepeler dan de rest
Iemand ervaring met het merk GoFranck? Qua model is deze jas exact wat ik zoek, maar zou hij ook lekker warm zijn? Ik zoek echt iets voor deze Arctische temperaturen Is ook best prijzig dus hij moet wel het geld waard zijn!
Ik heb toevallig gisteren pakje met die panty’s binnen gekregen van langeleggings. Het merk wat die webshop verkoopt is Marianne fleece panty, gezien dat ze ook op andere plekken te koop zijn. Byaranka heeft er ook review van op haar site zag ik vanmorgen! Ze passen met 1.80 in ieder geval
@iedereen die die panty’s zoekt
Ik heb er een van het merk Marianne (gekocht bij een soort cadeauwinkel), gekocht in maat L/XL terwijl ik meestal S draag want er waren geen andere maten.
En ik denk dat hij wel lekker warm is, maar ik vind het er echt niet uitzien als een panty. Het ziet er gewoon uit als een bruine maillot. Ik ga hem zeker wel dragen maar ik vind het niet op een panty lijken.
Ik dacht dat het er misschien anders uit zou zien als je hem draagt maar dat is niet echt zo, de kleur is gewoon zoals hij er ook opgevouwen uitziet. Misschien komt het ook omdat hij eigenlijk meer uitgerekt moet worden als je hem draagt (als je dus langer bent of normaal een grotere maat draagt), maar ik denk eigenlijk niet dat het effect heel anders is.
edit: en vanaf je enkels naar beneden zit geen fleece. Je ziet echt een overgang dus je kunt hem alleen dragen met laarsjes/schoenen die hoog genoeg komen.
Ja goed punt! ik heb zelf de zwarte dus niet over nagedacht dat er ook een bruine versie is! Voeten is inderdaad panty en niet gevoerd, maar vind ik zelf niet zo’n probleem omdat ik in de winter toch geen andere schoenen draag dan laarsjes ofzo
Heb overigens gewoon mijn eigen maat, S-M loopt van 36-40 en ik draag normaal gesproken 38-40
Ja helaas waren er alleen bruine in maat xl te koop, ik ben benieuwd hoe de zwarte eruit ziet. Vind jij die wel op een panty lijken?
Ik heb gisteren mijn uniqlo seamless down coat in de wasmachine gedaan omdat er een flesje cola overheen gelekt had (haat aan die nieuwe dopjes)
Achteraf zag ik pas dat de jas handwas is. Hij is nu nog niet helemaal droog, maar ipv puffy is de jas nu heel dun. Heeft iemand een idee of dat nog goed kan komen?
Hij heeft volgens mij normaal geen dikke vulling maar houdt lucht vast (?! Nu ik dit typ klinkt dit raar) waardoor hij puffy is…
Het was zo’n fijne jas!