Modetopic #3

Heeft iemand deze al gepast? Ze zouden een zachter voetbed moeten hebben. Ik heb nu de normale arizona maar dat randje onder mijn grote teen doet pijn en blijft pijn doen. Is dat minder bij de variant met zachter voetbed?

Dit randje doel ik op

2 likes

Ik heb Arizona’s met een zacht voetbed en vind ze echt heel comfortabel. Dat randje is inderdaad minder voelbaar. Ik heb ze helemaal niet hoeven inlopen ook. Wel met suede banden dus dat is sowieso al zachter.

2 likes

Thanks! Daar heb ik wat aan. Heb je ze in een winkel gekocht of op internet? Zag dat ze op zalando.nl staan maar kan verder niet echt vinden in welke winkels ze ze hebben

3 likes

Dankjewel!! En ook @Blush :pray::pray: het moet nu vast lukken om een mooi cadeau te gaan vinden

2 likes

Vind wel dat je ze alsnog echt moet inlopen. Maar bij mij zit het issue niet zozeer onder de teen maar in die zijkanten van de voet.

Ik heb ze in de birckenstockwinkel gekocht maar dat is ondertussen wel alweer wat jaren geleden.

Ik heb in een jumpsuit zo’n klein metalen drukknoopje genaaid (onzichtbaar vanaf de buitenkant):

Dat was ook omdat ik hem helemaal uit moet doen om naar de wc te gaan en een veiligheidsspeld dan niet handig is.

3 likes

Je zet ze met een paar steekjes vast, heel makkelijk juist! De plaats bepalen voor waar je knoop zet kun je het beste doen terwijl je de jurk aan hebt, zodat je goed kunt zien hoe de stof valt en wat de beste plek is.

Het lastigste bij mij was wel een punt vinden waar je de steken niet aan de buitenkant van de stof terugzag (aan de achterkant van de drukknoop) omdat je daar doorheen naait, omdat het pak niet gevoerd was. Ik heb het daarom op de zoom gedaan waar de stof dubbel was zodat ik het op de binnenste laag kon vastzetten.

2 likes

Zo’n drukknoopje is een optie maar als het bij je borsten wat strak is heb je kans dat het strak gaat staan en je eromheen “gaten” krijgt. Je zou het ook met een steekje dicht kunnen naaien en de jurk over je hoofd aan kunnen doen, zeker als het stretchstof is. Vind ik persoonlijk wat netter en mooier vaak

5 likes

Of misschien klein hempje eronder? Of zo’n bandeau

2 likes

Ik heb dit laten doen bij een kledingreparatiezaak, zij hebben er een doorzichtig drukknoopje opgezet. Mijn jurk zit nu perfect en het kostte maar € 3,50. Daar ga ik met mijn twee linkerhanden niet voor tobben :smile:

2 likes

Ik gebruik hier altijd van die kledinghaakjes voor. Die zijn nog makkelijker vast te maken dan een drukknoopje en zie je ook niet in je kleding.

Deze:

10 likes

Toch benieuwd hoe ze bij jou zaten?

1 like

Gewoon goed!

1 like

Haha ik zat net in het wayrw topic te kijken waarin “iemand” iets vroeg over het merk run & fly, dus toen kwam ik hier om dit merk aan jou te tippen voor leuke, betaalbare print blouses, maar nu ben jij degene die dat merk noemt in dat topic :joy:

Heb je daar leuke blouses gescoord?

1 like

Ik durf niks meer van Run & Fly te bestellen omdat tot tweemaal toe de fit van bepaalde kledingstukken (o.a. tuinbroek) niet ideaal was met mijn postuur. :slightly_smiling_face:

Heb ik nu thuis liggen maar weet nog niet of ik ze houd. :slight_smile:

5 likes

Die 2e is leuk
Misschien is dit nog wat, van de simon miller collectie

2 likes

Weet iemand toevallig waar ik zo’n witte kanten top kan vinden zoals in deze reel. (Hoeft niet voor zwangerschap te zijn)

1 like

Heeft iemand goede ervaring met Komono zonnebrillen? Ik heb er 1 op het oog maar ben benieuwd of de kwaliteit goed is? Heb er nu eentje van Ace & Tate, maar vind die kwaliteit helemaal niet goed.

2 likes

Yes ik heb nu mijn 2e Komono (eerste helaas verloren in de zee rip) en ben heel tevreden! Hele goede kwaliteit vind ik

1 like