Ik vind het ook leuk hoor! Heel feestelijk en netjes.
Ik vond het vooral heel leuk dat iedereen zo zijn best had gedaan er leuk uit te zien. En dat zie ik hier ook.
Nee heel leuk juist!
Ik vind die top echt prachtig!! Die broek ook maar misschien net wat minder mooi voor op een bruiloft. Gevoelsmatig ‘moet’ het voor mij op wen bruiloft een jurk of rok zijn. Of… een wat luchtigere zwierige broek.
Ik vind het ook een erg mooie outfit! Ik hou van rood met roze tinten!
Bedankt voor jullie reacties!! Echt ontzettend fijn. (hopelijk lezen jullie dit, want ik vond het zo onhandig om iedereen maar te @-en). Ik had in eerste instantie een beetje hetzelfde als @Beutyschooldropout , bij een bruiloft hoort een rok of jurk. Vandaar ook mijn twijfel bij deze outfit. Maar waarom eigenlijk?? Een broek kan net zo netjes zijn.
Als ik deze reacties lees is mijn twijfel wel weggenomen, en wat @Huismus klopt ook helemaal. Zo had ik nog niet gedacht.
Het opleuken met goede accessoires is zeker een goed idee (oorbellen/tasje)!! Ik ga daar even naar kijken en misschien mijn haar er een beetje bij opsteken. Dus nogmaals dank voor jullie reacties
Ik vind dit heel mooi én gepast, mooie hak eronder en een clutch bijvoorbeeld, en je zou op de bruiloften waar ik geweest ben zeker niet uit de toon vallen!
Prachtig! Ik heb binnenkort ook een bruiloft en draag sws alleen maar jurken dus ga zeker voor een jurk.
Mn vriend vindt beide jurken met print heel heftig ik vind dat wel meevallen als je de hakken neutraal en basic houdt en andere accessoires ook. Welke zouden jullie kiezen? Kan zelf onmogelijk kiezen. Oh en die derde met hakken ipv sandalen haha en wellicht een vestje als het kouder is (tis in augustus).
Ff een polletje voor het gemak
- Jurk 1
- Jurk 2
- Jurk 3
0 stemmers
Vind twee en drie leuker voor een strandvakantie denk ik
Vind 3 ook iets te casual, maar vind de kleur van 1 echt heel saai… Vind bij 2 de cutouts misschien niet helemaal geschikt voor een huwelijk, maar met de juiste accessoires kan die wel heel classy zijn denk ik @Chicago
Hahah sorry maar het laatste waar ik mee bezig ben bij het uitkiezen van een jurk zijn de fotos voor het bruidspaar hoor. Wist niet dat je daar ook nog rekening mee moet houden
Ja je zal maar rekening houden met het bruidspaar, belachelijk!
Ja nummer 3 ook gekocht voor strandvakantie maar toen ik em aan had stond ie een stuk fancy-er dan zo bij het model. Jurk glanst ook licht en is van plissé stof, dat zie je helemaal niet op de foto. Oh en de rug is heel mooi
Dat is toch helemaal niet wat ik zeg? Ik houd me met alle liefde aan een dresscode qua kleur en lengte oid, maar wist niet dat prints (waar ik mij juist wel prettig in voel) daar ook een ongeschreven regel in waren vanwege de foto’s. Daar ben ik gewoon nooit mee bezig geweest/over nagedacht
ik vind deze broek echt een aanrader, hij zit zo lekker luchtig. Valt wel heel groot.
Waar zijn die eerste twee jurken van?
Heb je ‘m al gewassen? Blijft de broek mooi of krimpt het erg?
Ik zoek nog een chiquere top/blouse voor op deze rok. Het moet wel cropped zijn want als ik het erin tuk, dan zie je het zitten. Liefst ook budgetvriendelijk (max 50 euro).
Heeft iemand suggesties?
Hoeft niet in dezelfde tinten te zijn maar mag wel, mag gerust ook iets anders zijn.
Misschien op vinted zoeken naar organza top? Second female had mooie, maar cks ook, misschien niet in de juiste kleur.
Een paar random opties?
Ik zoek precies zo’n top die je hier aanhebt! Waar is deze van?