Weet iemand waar je soortgelijke geklede short kan vinden? Valt denk ik iets wijder dan gemiddeld
Freebird Icons, had mijn bruiloft jurkje daar vorig jaar gevonden na een hele lang zoektocht.
Deze heb ik laatst besteld; is niet zo wijd als op je foto maar is wel met bandplooi! Vind m heel mooi vallen
https://www.zara.com/be/nl/shorts-met-hoge-taille-en-plooien-p07149042.html
Ik heb laatst een aantal jurken gekocht van POM Amsterdam. Ook heel leuk! Staan voor onder de €100 ook op Otrium (waar sowieso veel geschikte jurken op staan). Heb overigens zelf voor 2 aankomende bruiloften jurken gekocht op vinted. Een Ted Baker voor €70 en een H&M x jurk voor €35.
Oh heel mooi idd, thanks!!
Ik heb een basic shirt van MSCH die mooi staat en de stof is ook stevig genoeg
Ik ben op zoek naar een mooie kimono die als ochtendjas gedragen kan worden (dus wel minimaal knielengte) als cadeautje voor iemand, maar kan niet echt iets geschikts vinden. Heeft iemand tips hiervoor? En wat voor stof is fijn? Ik zie bijvoorbeeld wel mooie satijnachtige maar die zijn dan vaak (deels) van polyester. Ik vind dat zelf een vervelende stof maar misschien is dat voor een kimono wel oke?
Kan deze jurk voor een bruiloft? Ik twijfel omdat de kleuren vrij licht zijn (te dicht bij wit?).
- Ja
- Nee
0 stemmers
Te dicht bij wit? Lol whuuuut
Ik zou echt met stomheid geslagen zijn als iemand je dat zou verwijten.
Ik vind het mooi en fleurig!
Ik vind het heel slim dat je het even dubbelcheckt hoor! Maar ik vind het een leuke jurk voor een gast en de citroentjes trekken de potentiele bruidsjurkenvibe er echt wel uit:lemon:
Jaaaa leuk, vriendin had deze aan op mijn bruiloft en ik vond m top!
Leuk!
Nou de poll is heel duidelijk. Ik heb geen zin om een nieuwe jurk te kopen en heb deze nog hangen. Ik heb hem eerder gedragen naar strandfeestje en op vakantie (meer casual). Maar blijkbaar dus ook heel geschikt voor een bruiloft .
Daar zitten inderdaad mooie tussen, dankje!
Vintage op Vinted zijn echt heeel veel mooie blouses te krijgen
Ik heb zo een van COS gekocht vorig jaar
Sowieso met een V-hals. Ik heb nu basic v-halsjes van de Massimo Dutti in een maat kleiner en zijn echt top, die van Cos/Uniqlo zijn ook altijd goed.
Voor iets meer ‘leuk’ heeft Purdey vaak nette tops voor werk, of Vanilia qua Nederlandse merken
Ik heb twee fijne gevonden in kringloopwinkels!
Ja goeie ook!
Becksondergaard heeft mooie! Ook vaak in de sale op hun eigen site en via Boozt of Booztlet.
En Anna+Nina ook maar dat is weer een andere prijscategorie
Primark heeft ze ook wel eens, verschillende stofjes.